duminică, 7 ianuarie 2018

Gackt blog – 29 aprilie 2017

Eu, care am câțiva prieteni

Astăzi, iar și iar, am lucrat la organizarea
Hard drive-urilor pe care le-am adunat.



Numărul de hard drive-uri externe, în care îmi salvez lucrurile, a crescut prea mult
Până în punctul în care nu mai știu unde am salvat și ce deloc.



Deschizând fiecare pe ecranul calculatorului la care sunt conectate,
Am verificat ce conțineau fiecare, în timp ce
Încercam fără chef să pun totul pe unul singur.

Inițial, era ceva ce era destul de zăpăcită, dar
Amintirile acelor câțiva ani au revenit brusc la viață
Și am realizat că erau destul de multe lucruri amuzante.

Chiar și așa,
Am devenit profund conștient de faptul de câți de puțini prieteni celebri am.
În mod normal, dacă ești în industria entertainment-ului de peste 20 de ani,
Nu ar fi surprinzător dacă ai avea un număr mărișor de prieteni care sunt celebri, dar...
În pozele pe care le-am ținut pentru mine, persoanele din ele sunt cam aceleași.

Presupunu că este rar ca cineva din industrie să aibă atât de puțini prieteni celebri.
Am chiar și sentimentul că persoanele care lucrează în spatele scenelor
Din aceeastă industrie au probabil mai mulți prieteni decât am eu.
În mijlocul organizării pozelor merle, cu mine având atât de puțini prieteni,
Am început să încerc și să-mi amintesc
Când a fost făcută poza acelei amintiri pe care am găsit-o.
(Nu mă înțelegeți greșit, dar aceștia nu sunt toți prieteni pe care îi am)


Această poză a fost făcută la festivalul de film din Toronto cu Josh.
Pare că pierdem vremea unul cu celălalt cu zâmbete minunate, dar
De fapt, eram deja foarte amețit pe atunci și nu mai știu deloc ce ne-am spus unul altuia.
Amândoi vorbeam incoerent, și mai mult, în engleză,
Iar în cele din urmă, doar am zâmbit și dădeam din cap unul către celălalt.
Oricum, tipul acesta este înalt...


Aceasta este una dintre pozele ce au fost făcute când eram la emisiunea lui Wentz-kun în Nagoya.
Să fiu sincer, nu m-am așteptat
Să petrec toată ziua mergând pe străzi,
Și îmi amintesc că eram asemeni unui bătrân ce se clatină la sfârșit.
Cred că asta a fost ceea ce m-a făcut pe mine și Wentz-kun să începem să vorbim normal, dar
Chiar și așa, vorbim doar cam de două ori pe an.


Aceasta a fost starea mea teribilă când am mers să beau cu YOSHIKI după emisiune
Și amândoi am ajuns să bem până dimineață.
Mă întreb de ce ajungem să fim complet nefolositori când bem împreună...
Nu a fost niciodată un timp când să putem ajunge în mod respectabil la sfârșit.
Și asta în ciuda faptului că suntem amândoi adulți maturi...


Aceasta este o poză de pe când am dat o petrecere surpriză de ziua lui HYDE.
Din moment ce programul nostru rar se potrivește,
Îmi amintesc că a fost o petrecere surpriză ce a avut o coordonare proastă.
Și anul acesta, m-am gândit să plănuiesc o surpriză pentru HYDE, așadar
Am spus ”Sunt liber poimâine”, dându-i o invitație de la mine, dar
El a spus ”Scuze, în aceea zi voi fi peste hotare!”,
Și când HYDE mi-a spus asta, i-am spus
”Eu te invit!”
Și am ajuns să mă enervez.
Ieltale.


Asta este ceva de pe când mergeam și vizitam magazinele de carne cu Shuu-kun de la Yoshida
Și am vizitat entuziaști destul de multe.
L-am întâlnit pe Shuu-kun în Vegas și ne-am înțeles bine, și de atunci
Se poate spune că este cel mai bun prieten al meu din lumea artelor marțiale.
Ei bine, deși nu sunt un luptător...
Nu mă înțelegeți greșit.


Asta este când Kirishou a venit brusc la mine în timpul mesei în Hokkaido.
Și când a venit, momentul când mi-a văzut fața,
A spus ”Chiar îmi pare rău!
Nu mă prostesc deloc!!
Acesta este o expresie a iubiri!!”
Spunând scuze teribile, dar
Indiferent de cum privesc, pot vedea doar cum sunt ridiculizat în această poză.


Acești tipi în această stare...
Ei bine, ceea ce m-a făcut să râd
A fost că cel care s-a îmbrăcat ca Kouzi, chitaristul din Malice, a ajuns să cânte la tobe.
Fără îndoială, și Kouzi se va gândi cu siguranță
”Nu sunt...totuși un toboșar...”
Cu o expresie încordată pe chipul ei.


Asta a fost în timpul unui covor roșu undeva
Când l-am întâlnit pe Furuya-san și alți actori de voce pentru prima dată după mult timp.
A fost grozav că toată lumea arăta bine.
Oricum, pentru că sunt persoane pe care le admir,
Sper că vor putea rămâne activi cât mai mult posibil, chiar și pentru o zi.


Asta a fost când am apărut ca și gazdă la același eveniment unde a participat Jessica Alba.
Am iubit-o pe Jessica Alba de mult timp așa că mă tot gândeam
”A sosit ziua aceasta în sfârșit!”
Și eram complet agitat, dar
Nu știam că era deja măritată, și când am auzit asta la eveniment,
Îmi aduc aminte că mi s-au scufundat corăbiile.
În ciuda faptului că o iubeam, nu eram la zi cu știrile despre ea...
Chiar și așa, am fost impresionat de zâmbetul ei minunat.
După acest eveniment,
S-a deranjat să facă ceva grijuliu, cum ar fi
Să îmi trimită o poză pe care am făcut-o împreună, cu un mesaj atașat
Și îmi amintesc că am țipat
”Cât de adorabil!!”.


Asta a fost când un HYDE amețit
Mi-a spus în mijlocul nopții ”Vino repede!”
Și am mers acasă la Shinya de la Dir En Grey pentru o petrecere la grătar.
Ceea ce îmi amintesc este că
Am fost pălmuit obraznic în față de 4-5 ori de juniori idioți a căror nume nici măcar nu le știu.
Cine se cred a fi...

Și cea care ia cireașa de pe tort este aceasta!


Oare de ce mi-am făcut frizura aceasta...
Presupun că singuri cărora li se potrivește această frizură sunt
Eu sau Tezuka Osamu-sensei.
Asta fiind spusă,
În cazul lui Sensei, nu este frizura lui, ci pălăria lui.

Poate voi mai posta poze amuzante la fel mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!