duminică, 7 ianuarie 2018

Gackt blog – 30 aprilie 2017

Nu am spus eu că nu poți juca mahjong toată noaptea! Ediția Oyakata-sama


Astăzi, m-am trezit la ora 4 dimineața și am început imediat să mă pregătesc.
Am făcut o poză în baie pentru prima dată după mult timp, dar
Doar am realizat că atmosfera era ciudat de erotică.
”Oh, așa e...am schimbat luminile...”
M-am îmbrăcat și m-am pregătit.
Din moment ce am găsit poze amuzante în timp ce îmi organizam lucrurile,
Am încercat să adaug comentarii la ele.
Este destul de jalnic, dar
Cu cât mai multă seriozitate citești, cu atât devine mai amuzant.
Se intitulează
”Nu am spus eu că nu poți juca mahjong toată noaptea! Ediția Oyakata-sama”


Kenshin-kun ”Soarta este în rai! Armura este pe piept! Săvârșirea este la picioare!”


Kenshin-kun ”Prin asta, îl vom lua pe Shingen Takeda..(un punct puternic de aici!!!)”


Căpitanul ”Zzzzzzzz.....Zzzzzzzzz....”


Cal roșu ”Hey, uită-te la tipul ăsta!! Doarme la partea cea mai bună!! Buhihi~~~n~~!!”


Yuuki ”Căpitane...Căpitane! Trezește-te!”
Căpitanul ”Hn?? Eu?? Nu dorm...am doar ochii mici...”


Kenshin-kun ”Ei biiiine atunci, cu siguranță dormeai!! Ai adormit complet!!”


Yuuki ”De aceea am spus...ar fi trebuit să jucăm doar o rundă...”
Căpitanul ”Nu, deja am spus...nu dormeam...am doar ochii mici...”


”Nu, deja am spus...ochii mei sunt doar mici...și eu pot mărșălui astfel...”


Kenshin-kun ”Exact de asta ești astfel! De aceea ajungem să egalăm împotriva lui Shingen, nu!!”


Soldat 1 ”Zzzzzzz....Ron....”


Kenshin-kun ”Mi-a ajuns! Nici vorbă! Nu merg cu voi!”


Soldat 1 ”A început iar...presupun că vom ajunge să egalăm iar de data aceasta...”


Soldat 4 ”Toată lumea...făceți-vă treaba cum trebuie...”

Asta este tot...Aceasta a fost ediția Oyakata-sama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!