sâmbătă, 20 ianuarie 2018

Gackt blog – 5 mai 2017

Sindrom de apnee în somn...

Am ieșit în grabă din studio astăzi.
M-am îndreptat către spital pentru o perfuzie pentru că am ajuns la capătul oboseli mele.

A trecut ceva timp de când m-am scăldat în lumina amezii astfel.
Lumina este orbitoare.


Momentul când perfuzia a început să ajungă în corpul meu,
Tot felul de gânduri îmi treceau prin cap.

Da, am avut iar un vis ciudat ieri.
Rareori am vise.

Totuși, în această ultimă săptămână, am tot avut vise ciudate, unul după altul.
Am avut iar un coșmar astăzi, și m-am trezit la 4 dimineața.
Mulțumită acestui lucru, nu am putut adormi,
Și în cele din urmă, am tot lucrat de dimineață.

Cei din jurul meu deseori îmi spun, ar putea o problemă de somn?...
Nu este o problemă,
Ci obiceiul de a fi în regulă chiar și fără somn, pe care l-am dobândit de când aveam 20.

În ciuda acestui lucru, în cealaltă zi,
Vorbeam despre somn cu prietenii care au sindrom de apnee în somn.
Am auzit de ”sindrom de apnee în somn” dar
Nu știu prea multe despre asta.

Acel prieten a spus,
Din cauză că este o boală periculoasă,
Ar putea deveni destul de periculos dacă nu faci ceva în legătură cu el!
Mergi la spital! M-a avertizat el...

Fata care stătea lângă mine mi-a spus
”Când Waka doarme, pare că nu respiri deloc”

Și când i-am spus prietenului mei ceea ce mi se spune mereu când mă trezesc
A spus ”Asta cu siguranță este sindromul de apnee în somn!”

Sunând de parcă i-am confirmat...dar...
Hm, să văd...am spus, și m-am informat.


Sindromul de apnee în somn este o boală
Unde te oprești din a respira când dormi.
Din punct de vedere medical, se pare că ai sindromul dacă
Ai un interval minim de 10 secunde în care nu respiri (o stare în care aerul nu ajunge în plămâni),
Și a apărut de mai mult de 30 de ori într-un somn de 7 ore, sau mai mult de 5 ori într-o oră.

Așadar, dacă aceste lucruri ți se aplică,
Se pare că tinde să ai sindrom de apnee în somn.

Când dorm.
*Sforăi.
*Te oprești din a respira, și respiri puternic înainte de a începe să sforăi iar.
*Te oprești din a respira.
*Respirație neregulată, și te simți fără respirație.
*Te îneci.
*Te trezești de nenumărate ori (te trezești în baie)
*Transpiri pe perioada nopții.

Nu sforăi...
Se pare că respirația mea se oprește.
Nu am avut niciodată probleme cu respirația.
Nu îmi aduc aminte dacă m-am înecat sau nu.
Într-adevăr mă trezesc.
Transpirație pe timpul nopții? Hm, poate pentru că în camera mea este cald.



Când te trezești.
*Gura este uscată.
*Te doare capul, și pulsează.
*Nu te simți odihnit.
*Nu te simți fresh când te trezești.
*Pare că ai corpul greu.

Într-adevăr beau multă apă.
Mă doare capul când dorm prea mult.
Deseori mă simt odihnit!
Mă trezesc prea fresh!
Nu am simțit niciodată că am corpul greu!


Când te trezești.
*Te simți extrem de obosit.
*Te simți fără energie.
*Nu te poți concentra pe termen lung.
*Te simți mereu obosit.

Nu mă simt somnoros, dar adorm brusc...
Nu mă simt fără energie...
Am o abilitate incredibilă de a mă concentra!
Nu mă simt chiar obosit...

Hm,
Am observat că nu sunt multe puncte are să mi se aplice...

În schimb
Când am auzit despre asta
Chipul unui bărbat căruia i s-ar potrivi aceste simptome a apărut brusc...


Această persoană...

Întotdeauna doarme.
Sforăie...
Se trezește de nenumărate ori...
Și gura lui cu siguranță este deschisă...


Pare tot timpul somnoros...
Fața sa pare tot timpul fără energie...
Nu, e mai mult ca o față moale...
Are întotdeauna ochii obosiți.
Nu, ochii lui sunt deja morți...



Și de asemenea,
Ori de câte ori doarme, gâtul lui este rupt...
Când privești la el dintr-un unghi jos, e mai degrabă urât...
Gura lui deschisă este ca un coș...

Ei bine...
Din moment ce mi s-a uscat gâtul de îngrijorare în legătură cu Takumi
Cred că vreau să beau un ceai.

Toată lumea,
Atenție la sindromul de apnee în somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!