marți, 23 ianuarie 2018

Gackt blog – 13 mai 2017

Și înregistrarea merge bine

Astăzi m-am trezit sănătos dintr-un somn bun.
Mm, se simte extrem de bine.
Pielea uscată pe care am avut-o de când am venit din Japonia arată mai bine.
După ce mi-am terminat antrenamentul, am făcut un duș.



M-am schimbat repede în haine și am început să înregistrez.
Astăzi, munca a progresat ușor, cu un sentiment bun.
Sistemul de înregistrare din KL,
Sau mai degrabă, sistemul de înregistrare a casei
Are un nivel diferit comparat cu echipamentul din studio-ul din Japonia.

Totuși,
În termeni de mediu, cel din KL este cu siguranță bun.
Presupun că are de-a face cu partea psihologică și cu clima.
Îmi folosesc inima de multe ori în melodii.
Prespun că de aceea această parte mă atrage mai mult.
Progresul muncii
Este copleșitor mai repede în KL decât în Japonia,
Și bănuiesc că este și datorită acestui lucru.


Mi-am făcut înregistrările până seara,
Apoi am mers să iau cina cu toată lumea.
Astăzi, ne îndreptăm spre un nou restaurant în care nu am mai fost.



Este un restaurant numit ”Bijan”,
Care este cotat destul de mult în gastronomia din KL.
Deseori am auzit oameni vorbind despre el, dar
Întotdeauna l-am evitat din cauză că este un punct de turism.

Din moment ce prietenii mei au spus că voiau să mânânce mâncare malaeziană de data aceasta,
Așa că am decis să venim aici.



Ceea ce m-a surprins când m-am uitat în interiorul restaurantului,
A fost că majoritatea persoanelor de acolo erau japonezi.
Presupun că este un restaurant mai degrabă popular printre turiști.
Și ceea ce a fost și mai surprinzător a fost că, atunci când am început să mâncăm,
Scaunul a făcut ”poc!!”, făcând un sunet pe care pare să-l facă des.


”Hey hey hey hey...”

În mod normal, am avut astfel de experiențe, dar
Aceasta este o situație de necrezut, unde o gaură s-a deschis pe locul pe care stăteam.

Când am chemat staff-ul și le-am arătat scaunul, și staff-ul a început să râdă.
”Nu, nu, nu este un moment în care să râzi, nu?” am întrebat staff-ul, dar
A continuat să râdă.
”Nu este acesta un scaun din restaurantul vostru!” am întrebat mai departe, dar
Se părea că nu se puteau opri din râs.

Carnea nu a fost atât de delicioasă, dar
Celelalte legume și felurile cu pește au fost unice și destul de bune,.
În timp ce părăseam restaurantul, managerul
A cerut un autograf pentru cartea de oaspeți.



După ce am mâncat,
Ne-am îndreptat cu toți spre o cafenea.
Sunt atât de multe nopți în KL pe care le-am petrecut în cafenele.

Totuși,
Chiar nu pot găsi o cafenea care să îmi placă la nebunie.

Sunt multe locuri cu un meniu bun, dar
Nu sunt chiar așa de multe locuri cu un meniu delicios și o atmosferă bună.

Poate ar trebui să deschid o cafenea și mai grozavă...
Unde se pot aduna prietenii.
Ei bine atunci, o voi lua mai încet de acum încolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!