sâmbătă, 20 ianuarie 2018

Gackt blog – 1 mai 2017

Este! Este! O astfel de persoană

Uneori mă întreb dacă
Sunt prea multe persoane în lume
Care sunt obosite de muncă sau stresate...

Mă întreb cum scapă lumea de stres.

Eu cel puțin, mă uit la cele mai bune poze ale mele și râd.
De exemplu, aceasta.

”Omul Ramen în mijlocul unui masaj...”


Mm, obosit huh.
O alta este...asta.

”Îmi împrumuți bricheta ta...”


Mm,
Ochii sunt prea ciudați...

”Vă rog să nu mai purtați pantalonii pe șolduri!”


În trecut, erau atât de mulți în Shibuya...
Astfel de persoane.

”O persoană ce a înotat prea mult timp în piscină și îi e frig”


Asta, asta...
În trecut, toată lumea tremura în clasă și devenea asta...

”Eu, care cu siguranță va fi prins de poliție indiferent de cât de mult fug”


Mm, asta nu va merge.
Este ceva ce cu siguranță face ca lucrurile rele să fie imposibil de făcut...

”Domnule! A trecut de ora de închidere!”


Aici e, aici e...
O persoană care ajunge să arate ca o statue Buddha într-un colț de toaletă.
Dintr-un anumit motiv, aceste perosane vor avea cu siguranță o pungă de plastic la gât.

Ah...am râs.
Osh! Ei bine, să ne întoarcem la treabă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!