marți, 23 ianuarie 2018

Gackt blog – 14 mai 2017

Ca o artă de muzeu...

După ce mi-am terminat antrenamentul, am făcut rapid un duș.
Încă este destul de devreme, dar
După ameaza mă voi duce să văd de proprietăți pentru un nou birou, așadar
Trebuie să termin câteva lucruri de dimineață.


Mi-am făcut toată munca dintr-o mișcare și am luat ceaiul cu toată lumea
Până ce mi-a sosit partenerul.

De data aceasta, am făcut o sesiune de test
În timp ce încercam să folosim echipament simplu de fotografiat.
Nu este un înlocuitor foarte uzual, și în timp ce ne-am amuzat și am făcut gălăgie,
A sosit și partenerul meu.

Atunci,
Am decis să încercăm să pozăm normal și apoi să facem aceleași fețe ciudate
Dar dintr-un anumit motiv, deveam serioși și am refăcut acest lucru de nenumărate ori.


De la asta la...
Asta!!


O față ciudată stabilă.
Și nivelul tuturor s-a îmbunătățit...
Ei bine, sincer,
Nu știu pentru ce facem asta
Sau pentru ce poate fi folosită.

Privind dinafară, presupun că părem nu mai mult decât un grup destul de ciudat.
Privind la noi din perspectiva acestui staff, este într-adevăr teribil...


Apoi,
Înainte de a decide să mergem să vedem proprietatea,
Am decis să mergem să aruncăm o privire la noua casă a partenerului meu.

M-am pierdut puțin cu firea la cât de copleșitoare este...


Este atât de mare că obiectivul poate încadra totul decât dacă folosesc unghiul larg.
Este asemeni unui muzeu de artă...




În timp ce intram, am văzut o varietate de camere, dar
Toată lumea avea doar un singur cuvânt pe buze ”Uimitor...”.
Asta încă o dată confirmă că atunci când ceva se gândește că
Ceva este cu adevărat uimitor, rămân fără cuvinte.

După asta, am mers și ne-am uitat la destul de multe proprietăți, dar
Asta a fost singura proprietate care m-a făcut să mă gândesc că era într-adevăr uimitoare.

Această proprietate era, în orice caz, uimitoare.
Asta se aplică si design-ului său, dar echilibrul său este, în orice caz, minunat.
Mai întâi, nivelul acestui tavan...


Pianul mare pare neobișnuit de mic...
Ceea ce poza nu poate arăta este că această canapea este făcută dintr-o singură bucată de lemn.
Am și fluturi în stomac doar din cauza asta.



Și,
În ciuda faptului că este o casă, aceasta este o piscină de 25m...
Este asta o școală!?!


Se pare că încă sunt un munte de proprietăți minunate
În KL de care încă nu știu.
Am fost chiar impresionat astăzi.

Încă o dată am recunoscut că o casă este cea mai bună jucărie pentru un bărbat.
Iubesc asta până la urmă.
Să fac case și muzică.

Ei bine,
Este timpul să mâncăm acum, așadar, până mâine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!