duminică, 21 ianuarie 2018

Gackt blog – 9 mai 2017

Era schimbării

Am început astăzi prin a mă antrena de dimineață.
M-am trezit destul de repede.
Angie, care de obicei doarme lângă mine pe o pernă,
S-a uitat spre mine cu o față ce părea că spune
”Deja ești treaz?”.
Acest timp extrem de scurt de somn este cel obișnuit.
Nu am sindrom de apnee...cred.



În timp ce mă pregăteam încet, am luat ceaiul.
Apoi am început să organizez munca acumulată.

Astăzi, merg la ”JPJ”, un loc similar cu autoritatea de transport din Japonia,
Pentru a reînoi înregistrarea mașinii
La un prieten dealer de mașini.

În mod normal,
Prietenul meu face aceste lucruri pentru mine, dar
De data aceasta, este nevoie de pașaportul meu și trebuie să fiu acolo persoanal
Așadar, trebuie să mă duc.

Chiar și așa,
În acești câțiva ani, întotdeauna am condus fără a înregsitra mașina.
Dacă asta s-ar fi întâmplat în Japonia, ar fi devenit o problemă, dar
Se pare că aici, nu este ceva de care să te panichezi.

Ei bine,
Din moment ce nu simt bine să conduc fără o înregistrare a mașinii,
Am decis să o reînregistrez...
Să fiu deranjat de un asemenea lucru,
Simt că este propriul meu temperament japonez.

Din moment ce zona în care respectivul JPJ este una în care nu am mai fost înainte,
Am condus până acolo un sentiment de agitație.


Am condus cam în jur de 40 de minute.
Conform hărții, se pare că am ajuns la destinație, dar
Din cauză că era prea dezorganizat, nu l-am putut găsi.
Am trecut prin același loc iar și iar, dar nu l-am putut găsi până la urmă.

Un asemenea cerc negativ este ceva ce cu greu ieși din.
Au fost multe ocazii când ceva este de fapt în fața ochilor mei,
Dar pur și simplu nu îl pot vedea.

Când mi-am contactat prietenul,
A spus totuși
”E pe aproape!”

Apoi,
Ceea ce am găsit în cele din urmă este o clădire
De departe mai mică decât ceea ce mă așteptam.


”Asta....este....?”

M-am gândit,
Și am parcat mașina, am coborât și m-am îndreptat spre, apoi a venit partenerul meu să mă întâmpine.
”De ce este într-un asemenea loc local?” l-am întrebat,
Și se pare că dacă ne-am fi dus la JPJ-ul din oraș, este o clădire mare,
Dar în același timp, sunt multe persoane, și dacă nu ai noroc,
S-ar putea să ajungi să aștepți peste 2 ore.

Aceasta este recent stabilită, și este ca un birou filială, așadar
Clădirea este mică, dar aparent sunt câțiva vizitatori.

”Lucrul actual poate fi făcut în 15 minute oricum”

Mi-a spus.
Cu alte cuvinte, se pare că sunt cunoștințe de local.

Când am intrat, într-adevăr erau doar câteva persoane.
M-am gândit că asta este, și că va decurge bine, și am aruncat o privire la cum se lucrează.


Totuși,
Sunt mult prea multe birouri de stat care tind să vorbească doar în limba malaieză.
Sunt chiar și momente când nu înțeleg engleză deloc.

În asemenea momente, dacă ai sau nu un prieten local
Face o mare diferență.

Înregistrarea s-a terminat cu bine în 15 minute.

Atunci,
Ne-am îndreptat spre o cafenea din apropiere pentru a savura un ceai.
Am găsit un loc ieftin cu o atmosferă bună, și am intrat.


Am deschis meniul,
Și mâncarea este excepțional de ieftină...

Era un întreg fel
Care era între 200 și 300 de yeni.
Chiar și prietenul meu a exclamat surprins,
”Ieftin!!”
Când a privit la meniu.

Apoi,
Am comandat un cappuccino, dar când l-au adus,
Indiferent de cum priveam la el, părea ciudat...

Când l-am mirosit, era excepțional de dulce, și avea o aromă unică.


”Este...cappuccino??”

Mi-am întrebat prietenul,
Dar și el a ridicat din umeri și a spus

”Probabil că...nu este...”

Și am luat amândoi o înghițitură.

”Este prea dulce!!!”

Cuvintele au ieșit neintenționat.
Ei bine, într-o zonă locală, asta se întâmplă.

Asemenea lucruri se întâmplă des în zonele locale.
M-am uitat iar la meniu, și am găsit ceai Oolong, și am întrebat staff-ul

”Asta nu este dulce, nu?”

Am confirmat cu el iar și iar.


Cam pentru 2 ore,
Am vorbit despre ceea ce am făcut în Japonia,
Și lucrurile complicate, ca de exemplu, cum va deveni lumea de acum încolo,
Și asta și aia.

Recent, a fost mult criticism despre Trump din America, dar
Simt că modul lui de gândire și acțiuni nu sunt greșite.
Desigur,
Probabil că deseori nu pare ca fiind o metodă directă de ușurare pentru toată lumea, dar
Ca rezultat, pentru America, drept țară,
Este în cele din urmă o posibilitate ca lucrurile pe care președinții conservativi
Nu au reușit să le obțină până acum, pot fi acum obținute.

Desigur,
A fost o discuție lungă dură împotriva imigranților și străinilor, dar
Cred că în primul rând, prioritatea cea dintâi a unei țări
Este să ofere întâietate celor născuți în aceea țară
Și după ce se lămurește asta,
Ar trebui să se gândească la persoanele care vin din alte țări.
La o țară trebuie să te gândești ca fiind un vas mare.
Este bine când este condus bine.
Totuși, când pare că este pe cale să se răstoarne,
Și te gândești la a-i scoate pe toți odată, în cele din urmă,
Indiferent de ce politică este implementată, va deveni un lucru conservativ făcut pe jumătate,
Și doar va fi incapabil să obțină rezultate semnificative,
Sau mai degrabă, toată lumea se va scufunda cu vasul.

Este un lucru trist, dar realistic vorbind,
Prioritățile există când vin în ajutor.
Trebuie să fie așa.

În special în America,
Mulți conservatori schimb părțile abrupt spunând
”Acel președinte este nefolositor!”
Despre conducătorii lor de la început până la sfârșit.
Asta este și în ciuda faptului că vor neapărat un președinte conservativ.
În cele din urmă, asta este ceea ce se întâmplă.

Lucrurile fiind astfel,
Un lider care poate înainta cu schimbări masive chiar și în timp ce îi se pun piedici de la început
Are de departe o șansă mai mare de a obține ceva.
Oricum ar fi, cei care încep să facă ceva primi, chiar dacă li se pun piedici,
Nu doar că au o șansă mai mare de a reuși, dar de asemenea va dura și mai mult timp.

Nimic nu va progresa dacă aștepți ca toată lumea să te aprobe.


Când vin schimbări mari, așa se întâmplă.

După asta, nu doar America, ci și lumea se va mișca.
Și Franța, are cel mai tânăr președinte, la vârsta de 39 de ani.
Fie că este Filipine, America, sau Franța,
Lumea a început să caute marile schimbări.

Pentru asta,
Un lider convențional conservativ care decide doar privind la sentimentele celor din jur nu va fi destul.
Vreau să am aceea speranță că lumea se va mișca în aceea direcție.

Ei bine, ce va ajunge Japonia...
Japonia, țara unde oamenii extrem de conservativi sunt adunați.
Ei bine, să observăm cu grijă.

Cred că este timpul ca oamenii să realzeze că
Și Japonia a intrat deja într-o eră care are nevoie de schimbare.

Hm,
Mă întreb câți dintre oamenii care locuiesc în Japonia
Au realizat asta...

Am condus acasă în timp ce mă gândeam la aceste lucruri.
Am găsit o persoană ciudată pe o parte a autostrăzii.
Mă întreb ce face această persoană...


Oameni ciudați cresc repede în număr recent...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!