sâmbătă, 20 ianuarie 2018

Gackt blog – 4 mai 2017

Prieteni care vindecă inima ~partea 3~

În sfârșit am terminat o melodie astăzi.

Munca a fost destul de dificilă.
Chiar dacă o cânt în același mod,
Chiar și eu a trebuit să o cânt de 80 de ori.

De fapt, din cauză că lucrurile au mers așa de rău,
Pentru prima dată după mult timp, am țipat involuntar în studio de nenumărate ori.




În plus,
Am fost nevoit să refac părți din înregistrările deja făcute.
Deși am crezut că ar putea fi făcute mai bine,
Sunt iritat la nesfârșit
De mine însumi, că nu cresc în ciuda faptului că perseverez atât de mult.



Sunt atât de multe lucruri ce nu merg bine indiferent de cât de multe ori le fac.

Totuși,
În asemenea momente, este o simplă frazp pe care nu vreau să o spun.

”Nu ai destul talent”

Urăsc această frază cel mai mult.
Nu este doar fraza care nu îmi place cel mai mult să o spun,
Ci și că nu vreau să o aud de la cei din jurul meu.

Singurii care pot fi iertați pentru că spun lucruri ca ”nu ai talent”,
Sunt cei care continua să facă un singur lucru toată viața lor,
Dar totuși nu reușesc să îndeplinească ceea ce voiau să facă.

Să spui dacă cineva are talent sau nu după simplu faci ceva timp de câțiva ani,
Indiferent de cum te gândești la asta, este îngâmfare.


Chiar și așa,
Cu siguranță nu este nimic bun în a spune cu ușurință
Despre cineva care spune că nu poate face ceva după ce a renunțat la o mică încercare.

”Niisan…
Așa cum nici niisan nu poate face multe lucruri,
Și eu, am avut un timp când am avut multe probleme!”

Cuvintele au venit de la Takumi.

”Înțeleg…Cum era de așteptat, și tu ai avut asta.
Asta fiind spusă, toată lumea are astfel de momente…”



Toată lumea cu siguranță are o perioadă când
Nu pot ajunge la vârful pe care îl urmăresc.

Când sunt cei care par să execute ușor ceea pentru care tu suferi,
Privindu-I, cu siguranță vei simți invidie sau șoc la cât de nepriceput ești tu la asta.


Dar,
Nu vei ști niciodată dacă și ei au avut aceeași perioadă de suferință.
Dacă ești invidios, când ai timp liber, este bine să-l petreci
Prin a depune efort în a te întrece pe tine însuți.

”Da, niisan, ai dreptate…
Chiar și pentru mine, sunt momente când sunt invidios.
Dar, când am timp liber, exersez!”



Da.
Așa este, Takumi!

Chiar și cei care par să îndeplinească ușor lucruri ar putea să fi suferit în întuneric.
Dacă simt invidie sau altceva, când am timp,
Voi pune mai mult efort, și voi da tot ce am
Să-i pot face pe toți să zâmbească.

Ei bine, înapoi la muncă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!