duminică, 21 ianuarie 2018

Gackt blog – 7 mai 2017

Un prieten însoțitor de bord este unul pe care trebuie să-l ai

M-am întors în sfârșit în KL.
Chiar și așa, astăzi a fost aiurea.


Am fost să iau masa cu prietenii mei,
Apoi am ajuns la aeroport exact la timp.
Aeroportul nu era așa de aglomerat pe cât mă așteptam.

Am urcat direct în avion și m-am așezat pe locul meu.
Zborul de această dată era destul de gol.
Presupun că toată lumea se grăbea acasă după vacanță,
Și nu ar fi prea multe persoane care să plece din Japonia în această perioadă.
Am auzit că poarta de sosiri era destul de plină.

M-am gândit să mă relaxez și să dorm în avion, dar
Nu am putut dormi deloc.

Ei bine,
Este ceva normal totuși.

În timp ce mă uitam printr-un folder cu poze vechi,
Am găsit un screenshot la un joc de care am fost obsedat o perioadă.
Este jocul 2048.
Este un joc care a devenit chiar un hit internațional.
Jocul este simplu, când blocuri de același număr se unesc, se multiplică treptat.
Sunt doar 4x4 pătrate și în ele, tu trebuie să crești treptat numărul.
Mai întâi, țintești să ajungi la 2048.
Că tot veni vorba, mie îmi ia cam în jur de 7 minute să ajung la 2048.
Vei înțelege cât de repede este asta odată ce l-ai încercat.


Nu mă laud, dar
Am deținut recordul mondial pentru acest joc.
Am fost atât de obsedat de acest joc, dar am devenit prea extrem și
Nemaiavând un scop, am renunțat.


Uneori simt că atunci când vârful poate fi văzut, oamenii chiar devin o carapace goală, dar
În schimb, mă simt fericit să fac același lucru iar și iar când vine vorba de poker.
Indiferent de câte ori îl joc, nu pot vedea limita de sus.
Deși nu pot vedea vârful, mă lovesc de un perete tot timpul.
Chiar și când cred că am devenit mai puternic,
Nu doar că vor fi multe momente când ajung să pierd,
Ci voi ajunge să mă întreb iar și iar, ”De ce am făcut așa ceva?”.
Am jucat prea mult timp jocuri în avion, și am ajuns să nu pot dormi.

Într-o clipită, era timpul de sosire, și imediat ce avionul a aterizat,
Am fost primul care a ieșit pe ușă cu preocuparea unui ghid turistic.
În timp ce mergeam, mă gândeam, ”Cumva, mă simt ușurat...”
Și în timp ce priveam în jurul meu, am mers la zona de imigrări.



În aeroportul din KL, după ce treci de imigrări, nu plătești taxe vamale și
Am decis să cumpăr tequila înainte de a mă duce acasă, așa că i-am dus-o casierului.
Și acolo, am realizat asta pentru prima dată.

”AHHHHHHHH!!
Mi-am lăsat bagajul de mână în avion!!!”

În acest punct, nu mai este posibil să mă întorc înapoi.
Oricum, din moment ce deja stau aici, nu mai am ce face.
Mi-am ținut doar pașaportul în buzunar, restul era în geantă.

Am urcat în mașină, și am inspirat adânc.
Am încercat să-mi sun prietenul însoțitor de zbor care fusese în același zbor acum.
Poate că au realizat că era a mea, și ar fi putut-o păstra.


Și tocmai atunci,
Un apel a venit de la acel prieten...

”Alo?”

”Waka! Nu poți face asta! Nu ar trebui să uiți de geanta ta!”

Când am auzit aceste cuvinte,
Eram sincer recunoscător, ceea ce cineva ar trebui să aibă sunt prieteni până la urmă.

Am mulți prieteni însoțitori de bord.
În timp ce călătoresc în diverse țări, deseori mă înțeleg bine cu însoțitorii de bord și
Merg să iau masa cu ei.
Când călătoresc singur și altele,
Deseori mă întâlnesc cu prietenii însoțitori de bord și iau masa cu ei în locale.

Ei bine, văzut din punctul de vedere al altcuiva,
Ar putea părea că mă dau la ei în avion.

Oricum,
Îmi vor aduce geanta pe seară.


Când am sosit acasă, Angie a venit la mine.
Reuniți după atât de mult timp, cumva lacrimile au curs.



Chiar și așa,
Pentru cineva ca mine, care deseori pierde lucruri în avion,
Este un lucru foarte norocos că ceva ce am pierdut vine înapoi la mine astfel.


Chiar dacă oamenii din jurul meu cred că mă dau la însoțitorii de bord,
M-a dus la a găsi ceva ce am pierdut astfel.

Ahhh, asta a fost foarte norocos.
Un prieten însoțitor de bord este ceea ce trebuie neapărat să ai.

Un lucru este stabilit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!