luni, 22 ianuarie 2018

Gackt blog – 10 mai 2017

Ca 007...

Astăzi,
M-am petrecut dimineața, relaxat, bând ceaiul.

Partenerul meu a venit pe la amează
Și ne-am plimbat împreună, cercetând proprietăți împreună.
Trebuie să găsim o proprietate nouă pentru o nouă slujbă, dar
Asta este mai mult ca o pauză pentru mine mai mult decât orice.


Nu doar că poți memora orașul din turul proprietăților,
Ci vor fi și multe descoperiri.

De fapt, au fost de asemenea multe momente când devin inspirat prin întâlnirea de noi design-uri.
Este un munte de întâlniri noi și descoperiri neașteptate.

Mă întreb de când am început să mă bucur de a vedea proprietăți atât de bine.
Voi găsi timp să mă plimb și să mă uit la proprietățile lumii.



Desigur,
Din moment ce fiecare țară are propriile sale legi,
Sunt de asemenea ocazii când va fi dificil pentru străini să cumpere proprietate,
Dar chiar și așa,
După acești 20 de ani de experiență, am afirmat că
Privind la proprietăți este cea mai scurtă metodă de a cunoaște un oraș,
Și este un premiu mare în a obține răspunsul
La rezolvarea punctelor problemă care ar putea apărea pe parcurs.



Atât ca afacere profitabilă, cât și hobby, este ceva de care mă voi sătura într-o zi.

Am mers în împrejurimi și am văzut câteva proprietăți minunate, dar
În cele din urmă,
Fără apariția unor factori decisivi,
Am păstrat o singură proprietate pe listă, și restul au fost îndepărtate.
Este o muncă ce persistă, dar nu simt deloc că nu îmi place.


Am luat masa într-o zonă numită Bangsar,
Și în același mall, am găsit o cafenea și am comandat casual un cappuccino.

Aroma acestui cappuccino este excepțional de minunată,
Și am fost surprins, pentru prima dată după mult timp,
De cât de neașteptat de bun a fost.


”Deci este un loc cu o cafea bună într-o asemenea zonă...”

Se pare că
Încă pot descoperi tot felul de magazine.



Atunci,
Am întâlnit o vijelie de necrezut în drum spre casă,
Și privind la peisaj de la fereastră, am început să râd.
Mașinile par că intră în mare.



Seamănă cu mașinile ce intră în mare în seria 007.
Și asta, este ”ceva ce se întâmplă în KL”.
Amuzant...

Am să am grijă în drum spre casă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!