marți, 8 decembrie 2015

Gackt blog – 30 noiembrie 2015

Mr. WORLD WALKER (discuția 115 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Am sosit în Italia din Dubai.


De data asta,
Am  venit în Roma, Italia pentru a ține
Evenimentul fan-club-ului ”Yasoukai”.
Noaptea trecută,
Am sosit la aeroportul Fiumicino din Roma.

Și energia străzilor din Dubai
A fost mai calmă decât de obicei.
Probabil este și efectul terorismului.
E trist.


Aeroportul internațional din Dubai era destul de buimăcit,
A fost un număr neobișnuit de personal de securitate.
Este un aeroport doar cu staff de securitate.
Și,
Un număr extrem de redus de călători.

Din cauză că pasajele din aeroport erau destul de buimăcite,
Îmi amintesc un sentiment complet ciudat.
În loc de turiști pe ici-colo
Erau mai mult oameni de afaceri...
Erau mult prea mulți oameni purtând costume.



În Italia, a fost la fel,
Mă gândeam ”A dispărut complet însuflețirea?”...
Când mă uitam la peisajul de pe cer, eram puțin îngrijorat.
De când am ajuns în aeroport până ce am sosit la hotel
Priveliștea străzilor îmi sărea în ochi.



Deși se poate spune că este noapte,
Încă nu înțeleg energia orașului.
Și așa, am ajuns la hotel.
Și am luat o masă târzie cu membrii.

Italia este o țară ciudată.
După ce am venit aici,
Am simțit puternic că
”Așa ar trebui să fie o țară...”

În orașul cu multe clădiri vechi
Și ruinele lăsate așa cum erau
În contact cu stilul de viață modern.

Doar un număr de clădiri folositoare sunt construite.
Ca să faci un oraș nou
Nu este atât de dificil ca asta.





Multe persoane nu înțeleg
Exact cât de dificil este
Să creezi un oraș în timp ce continui să protejezi lucrurile vechi.

Chiar și doar de la peisajul care poate fi văzut de pe acoperișul hotelului,
Pot simți un aer ce poate fi găsit doar în Italia.

În următoarea zi,
Din moment ce am avut puțin timp,
Am încercat să fac o plimbare pe străzi.
Am fost impresionat pur și simplu de peisaj din mașină.
Să te plimbi și să poți simți atmosfera unei țări
Este un lucru atât de minunat și de binecuvântat.


Chiar dacă mașinile de poliție s-au înmulțit
Orașul era agitat.
Am oftat de ușurare.

Ce este păcat este că
Starea de economie a acestei țări încă este rea,
Și viețile cetățenilor devin din ce în ce mai dureroase.
Taxele devin din ce în ce mai mari,
Solicitând nesatisfacția în viețile cetățenilor.


Este ușor să capturezi o țară în imaginea unei afaceri mari dar,
În management-ul acestei industrii mari cunoscute ca ”țară”,
Este extrem de dificil să o menții continuu într-o stare de profit.

În timp ce sunt țări care pot obține profituri bune,
Sunt și țări care merg din rău în mai rău.
Doar asta,
Un lucru pe care îl pot spune este,
Că nu este nici o țară în lume
Care poate face același lucru
Și să mențină economia fără eforturi.

Și,
Este diferența dintre cei bogați și cei săraci
Care aduce un asemenea declin economic.

Referitor la diferența de bogăție,
Pentru cei care produc rezultate,
Nu este nimic mai periculos
Decât să nu primească valoarea care o au rezultatele lor.


Ultima dată,
Am auzit ceva interesant despre SONY.

Acum mult timp,
Când CD player-ul era popular în toată lumea,
Un inginer pentru noul media a muzicii a venit de la SONY.
Un ”MD”.
Când am intrat în contact prima dată cu un MD
Eram încântat, gândindu-mă că trebuie să fie vreun fel de media minunat.
Asemeni unei casete de casetofon puteam face orice fel de editare voiam,
Puteam să înregistrez cu un număr de straturi.
Deși era o degradare a calității sunetului
Mânuirea sa excepțional de ușoară l-a făcut să fie mai solid decât un CD.
Cu alte cuvinte, împlinea mai mult
Dorințele generației casetei în acele zile.

Aveam o imagine în minte
Că MD-ul va ajunge prin toată lumea.


Ceea ce s-a întâmplat în realitate a fost diferit.
Popularitatea MD-ului a crescut cu o viteză uimitoare în Japonia dar,
Nu a crescut prea mult pe piața internațională.

Unul dintre motive a fost că și
Compania a refuzat să renunțe la drepturile de monopol.
Nimeni din lume
Nu făcuse vreun MD player.
Atunci,
Cu apariția iPod-ului în 2005.
Piața MD-ului a slăbit deodată și a dispărut complet.

Nu ar fi prea mult să spun că
Acel sentiment mare de discomfort simțit pe atunci,
Încă se simte în soarta din prezent a celor de la SONY și alte companii japoneze.

În același timp,
SONY, care a fost centrul lumii și reprezentant al companiilor japoneze,
A început să fie pus în umbră de curentul Samsung, LG,
Și a fost complet lăsat în urmă de către înaintașul APPLE.


Cu privire la APPLE,
Chiar dacă a fost o dată o companie mică,
S-a folosit la maxim de apropierea sa avant-garde agresivă,
Și-a extins feroce piața,
Și a obținut mult mai mulți dezvoltatori tehnologici talentați.

În același timp, ceea ce a fost mai surprinzător decât orice a fost că,
Dezvoltatorul MD-ului
Nu a primit prea multă remunerație,
În afară de un mic bonus de la companie.


Cu asta,
Mulți dezvoltatori talentați ca el
Vor începe probabil să își reevalueze propria valoare,
Și va fi ceva normal pentru ei să plece la o altă companie,
Și comparând asta cu o companie,
Ar fi ușor pentru oricine să își imagineze că,
Dacă o țară nu își apreciază proprii
Oameni competenți, talentați,
Și multe companii excelente
Vor pleca în alte țări.


Deși, și Japonia, a început,
În cele din urmă, să facă îmbunătățiri la taxa lor comună,
Cu privire la sincronizare,
Nu pot decât să spun că ar fi trebuit să o fi făcut mai repede.
Multe afaceri bune s-au mutat
Spre Singapore și Hong Kong unde taxele sunt mai mici,
Și guvernul a luat măsuri să le suspende, dar
La sfârșit,
Nu a fost un factor mare decisiv care chiar a oprit plecările.

Și,
În final, într-o formă destul de întârziată,
Deși au început inițiativele de combatere a problemei taxei comune,
Cu privire la taxele personale,
Încă nu este nici o soluție.
Merge încet, cu acțiuni absolut slabe.


Cu același sentiment, și Italia
Nu a fost capabilă să facă o reclamă cu succes
La moștenirea culturală bogată pe care această țară o deține.

Comparat cu numerele mari de turiști din Franța,
Numerele de aici sunt extrem de mici.

Nu înseamnă că Italia
Este inferioară ca țară de turism.
Dacă mergi prin oraș,
Nu ar fi exagerat să spun că orice vezi este artă.
Doar că strategia lor de imagine publică nu merge bine.
Chiar este păcat.

De exemplu,
Dacă privești internațional,
Când menționezi Italia
Sunt producătorii de mașini ca Ferrari și Lamborghini
Care au dreptul de a fi numiți artiști.
Pe lângă asta, tot italia
Este locul de naștere a multor altor trupe.


Punând astea la rând împreună în holul aeroportului sau pe pasaje,
Doar să le arăți turiștilor bunurile propriei țări,
Este ușor de înțeles că vor obține evenimentul dorit
Care îi face pe oameni să tot exclame
”Așa cum mă așteptam, Italia este uimitoare!!!”

De fapt,
Pe aeroporturile altor țări,
Sunt multe exemple a celor care au avut succes la o asemenea strategie.
Chiar poate fi spus că,
În aeroporturile care nu au nici o activitate promoțională,
Ajung să-mi amintesc puternic de singurătate.


La fel este și cu Japonia.
În timp ce se poate spune că sunt multe probleme ce trebuie rezolvate,
Cel mai bun mod de a mări însuflețirea este
Să faci o țară pe care turiștii o vor vizita.

Ce păcat...
Chiar este un mare păcat.


De data asta, există și incidentul terorist,
La un moment dat chiar m-am gândit dacă ar trebui să anulez evenimentul fan-club-ului...
O asemenea alegere apăruse dar
Pentru că voi veni în Italia cu fani din Japonia,
Am primit multe cuvinte ca acestea.

”Mulțumesc foarte mult
Că nu ai anulat excursia de data aceasta!
Am muncit din greu pentru acestă zi.”

M-am gândit mult, dar
Este o misiune ce mi-a fost dată
Să mă asigur că această excursie poate avea loc fără incidente.



Ei atunci,
Să ne îndreptăm spre repetiții
Pentru concertul de poimâine.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. WORLD WALKER”.

Pentru a vă atinge inimile,
Voi continua să înaintez în orice caz.
Pentru că exist pentru acest motiv.
Nu mă pot opri.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!