joi, 31 decembrie 2015

Gackt blog - 31 decembrie 2015

MR.REBORN (discuția 118-9 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

31 decembrie,
Întâmpinăm ultima zi din 2015.
Am petrecut mai bine de jumătate de an în avion.

Privind în urmă,
A fost un an în care
Am reușit să întâlnesc multe persoane noi
În ciuda faptului că am fost așa de ocupat.



Nu e faptul că nu au fost necazuri deloc.
O asemenea viață normală este probabil de neiertat.

În plus,
Este normal să cred că
Necazurile
Sunt evenimente din viață ce trebuie să fie acceptate.


Sunt persoane care fug când apar necazurile.
Sunt și cele care fac ceva și acționează.
Sunt persoane noi de întâlnit.
Nu este nici bun nici rău.
Ideea principală este
Cum o prinzi și cum o trăiești.




Mai mult,
Recunosc că
Necazurile sunt de asemenea
Evenimente importante din viață ce leagă soarta împreună.

Acum câteva zile,
Când am fost în Taiwan
Un prieten a împărtășit o frază cu mine.

[有縁无分]
În chineză, se pronunță You Yuan Wu Fen.
Această frază este profundă.
[] este la fel ca și ”enishi” (jap) care se referă la întâlniri.
[] este puțin dificil pentru japonezi de înțeles, dar se referă
La substanță sau rezultat.



Cu alte cuvinte,
Cred că se poate înțelege
Ce semnifică aceste cuvinte.

”Chiar dacă există destinul (între două persoane),
Dacă nu faci efortul sau să creezi substanța dintre cei doi,
Rezultatul pe care îl vei obține este nimic.”

Cu alte cuvinte,
Poți vedea semnificația cum că
Destinul este ceva ce tu creezi.

Cred că mulți dintre cei care citesc asta
Au avut multe întâlniri înainte.
Dar,
Nu sunt multe cazuri în care
Nu se pot descurca cu relația oamenilor
Pe care i-au întâlnit,
Și spun doar
”Nu am fost sortiți”
Și lasă relația să se termine astfel?

Nu e vorba că nu ați fost sortiți.
Este pentru că v-ați întâlnit.

Ceea ce lipsește
Este o colaborare ce leagă distanța dintre tine și cealaltă persoană.
Asta este ceea ce duce la destin și trebuie realizat.
Nu,
Tu trebuie să construiești asta.



Cu alte cuvinte,
Pentru că ”soarta” poate fi văzută ca și ”destin”,
Depinzând de interpretare,
Se poate înțelege și că
”Lucrurile destinate ce sunt puse în mișcare
De acțiunile cuiva”.

Acum câteva zile, în timp ce beam,
Am meditat la această frază
În timp ce mă gândeam și priveam în urmă la întâlnirile și rămas bun-urile
Pe care le-am avut anul acesta.


Ca și lipsa gândurilor pentru ceilalți parteneri
Și propriile mele acțiuni.

”Cu siguranță vor ajunge să mă înțeleagă...”

Acesta este doar ego care este favorabil pentru mine.
Cu aceste cuvinte ”Vor ajunge să mă înțeleagă”,
Înseamnă că nu a fost depus destul efort.
Pentru ca alți să mă înțeleagă,
Efortul este necesar din partea mea ca să o transmit.



Printre japonezi, există un număr excepțional de mare de persoane
Cărora le lipsește asta.

Pentru că sunt mulți cei care
Cu siguranță ar ezita să facă un pas
Către celălalt partener.

Desigur.
Nu este neapărat un lucru rău.
Doar asta,
Trebuie să înțelegeți că
Atunci când soarta încearcă să aducă lucrurile laolaltă în realitate
Și nu depui efortul necesar
Și nu acționezi pentru a face legătura sorții mai puternică,
Rezultatul pe care îl vei primi este nimic.



Dacă nu faci asta,
Fiecare an pe care îl trăiești este pur și simplu unul trecător.
Să fii astfel este excepțional de singuratic.

În timp ce întâmpinăm 2016,
Cei care simt că ceea ce au trecut până acum a fost ceva trecător,
Puneți efort în a face aceea legătură a sorții o realitate.
Asta înseamnă să mergeți și să acționați.

Dacă faceți o mișcare, ceilalți parteneri vor primi valurile.

Chiar și într-o apă liniștită, dacă ceva se mișcă
Undele se vor întinde.
Să dai mai departe unde spre ceilalți parteneri este să faci o mișcare.



În timp ce am petrecut anul,
Sunt recunoscător că am putut primi asemenea cuvinte minunate.

Așadar, motivul pentru care am venit în Taiwan,
Este pentru a prinde ferm asemenea lucruri...m-am gândit,
Am simțit încă o dată că există o semnificație pentru mine să stau.

Ei bine, e timpul să plec.
Să mă îndrept spre noul an.
Să mă îndrept spre un nou an.
Să mă îndrept spre 2016.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. REBORN”.

Cu sosirea noului an,
Voi renaște de nenumărate ori,
Pentru a merge în noul an.
Acompaniat de o inimă ce vrea să se maturizeze puțin.



Sincer, abia aștept
Să vă întâlnesc pe toți cu cel mai bun zâmbet al meu
În 2016.

Să aveți un An Nou bun pentru mine.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!