miercuri, 3 octombrie 2018

Gackt blog – 1 iulie 2017

Balue Hearts după-ameaza, apoi Jang Keun Suk noaptea

Ieri, mi s-a prezentat un live excitant.

În cele din urmă,
Ieri, am văzut Balue Hearts de două ori într-o zi
Și am stat până la sfârșit.


Când am auzit prima dată că această trupă va cânta solo în cluburi-live,
Chiar m-am gândit ”Cât de departe se joacă ei astfel!”
Dar când am venit de fapt și am văzut cât de emoționați erau fanii
Și cât de mult a crescut vocalistul Baruto prin acest turneu,
Erau momente când m-am simțit oricum că eram impresionat privind.



Desiguri, cu privire la interpretarea pe scenă,
Poate e din cauza îndemânării pe scenă a acelui Președinte enervant,
Mișcările sale nu pot bate aia.
Prezența unică a Președintelui este, oricum, ceva ce atrage atenția tuturor.
Și acțiunile sale pe scenă sunt grozave.
Asta este ceva ce trebuie să recunosc.



Dar,
Poate e din cauza acelui caracter de nedescris al lui Baruto și
Aceea punere în scenă unică, acel fel în care atrage oamenii
Și felul în care atmosfera este creată, este bun.

Desigur,
Nu pot spune cu siguranță că este bun la a cânta.


Totuși,
Nu este o problemă mare.
În schimb,
Simt că dacă un vocalist este prea bine echipat,
Nu va putea avea o perspectivă unică.

Comparat cu trecutul,
Pe lângă sentimentul că Baruto a ajuns să devină mai bun în termeni de sunet,
Îndemânarea vocală a lui Baruto
Cu alte cuvinte, abilitatea lui de a atrage un public s-a îmbunătățit vizibil,
Și mai mult decât orice, este cel mai mare punct în acest turneu.


Chiar și așa, mă întreb dacă ar trebui să consider asta ca a-mi distruge previziunea...
Am fost șocat când au anunțat în mijlocul spectacolului de astăzi ”Balue Heart se destramă”.
Se pare că se destramă astăzi.

Ei bine,
Presupun că trebuie să aibă motivele lor dar...

În primul rând, nu cred că este apropiat de proprii săi membri de trupă.
Când mă gândesc la lipsa de coeziune, nu este nici o îndoială că se destramă...


Este doar că
Este o pierdere că se destramă brusc
Când caracterul complet al trupei încă este în creștere.

La sfârșitul concertului, imaginea cu Baruto care este copleșit de emoție și plânge
M-a făcut să simt că și eu urmează să plâng.
De fapt, lucrurile pe care le spune în mod normal par a fi prostii dar
Cred că ceea ce a spus la sfârșitul concertului este din toată inima lui.


Hm, am fost impresionat de acel sentiment bun.
În special când l-am văzut făcând plecăciunea, aia, dintr-un anumit motiv, a tras puternic în inima mea.


După ce s-a terminat concertul,
M-am întâlnit cu Jang Keun Suk pentru a bea
Din moment ce s-a întâmplat să viziteze Japonia din Koreea în aceeași perioadă.

Întâlnindu-l pentru prima dată după ceva timp, pielea sa a devenit mult mai bronzată.
Totuși nu schimbă faptul că este un bărbat bun.
Chiar și așa,
Când spun că este un bărbat bun, sunt îngrijorat de cum este unu bun indiferent de ceea ce face.
Și se pricepe și la a bea...
Am încurcat-o.

Astăzi,
Am auzit că este un concert la Osaka-jo Hall.
Din moment ce sunt blocat cu același program ca și Camui Gakuen, mă întreb dacă ar trebui să încerc
Să merg să văd Festivalul Gakuen puțin, și apoi să încerc să merg la Osaka-jo Hall, dacă ajung...

Și astfel,
Am băut tequila iar cu toată lumea în Osaka
În timp ce am vorbit despre muncă.
La sfârșit, RYO, care este o faimoasă gazdă carismatică în industria de noapte,
A apărut și am început să vorbim.


În ciuda faptului că toată lumea este din industrii diferite și duce lupte diferite,
Toți dau tot ce au mai bun în timp ce se descurcă cu ele.

Așa funcționează.
Nu există un asemenea lucru ca o slujbă ușoară.
Chiar și așa, vei străluci puternic de tare atât timp cât continui să zâmbești în timp ce dai ce ai mai bun.

Soarta este interesantă.
Toată lumea, și voi să dați ce aveți mai bun.

Și eu voi lucra și mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!