miercuri, 3 octombrie 2018

Gackt blog – 2 iulie 2017

Petrecerea zilei de naștere a unui prieten

De data aceasta,
Am venit tocmai până în Osaka pentru a vedea Camui Gakuen dar
În același timp, m-am putut întâlni cu mulți prieteni.

Ieri după-ameaza, am ieșit să încerc să rătăcesc prin oraș cu Baru și să merg la cumpărături.
Am viztat Dolce & Gabbana și Armani,
Și am putut găsi ceva ce îmi place în noua lor colecție.



Când vine vorba de Armani,
Am realizat că linia corpului la hainele lor devine din ce în ce mai largă cu fiecare an.
În trecut, erau mai degrabă un brand agresiv,
Și mi-au dat imaginea că sunt un brand care alege cine îi poartă dar
De undeva de anul trecut, poate din cauză că a devenit destul de popular,
Dar simțul solid al liniei hainelor lor s-a pierdut.
Este un mare păcat.
Poate ar trebui să-mi produc și propria mea jeacă...
Am presentimentul că ar fi mai bine așa.


După cumpărături,
Pe când mergeam pe străzi,
Am observat un miracol într-o poză pe care am făcut-o...
Deci se poate întâmpla și așa ceva...





Uneori am fost surprins de pozele pe care le-am făcut în trecut dar
Să mă gândesc că o asemenea poză poate fi măcar făcută...
Baru, incredibil.

Noaptea, m-am întâlnit cu Nakano-san de la Gemcerey și restul.
Cum nu am putut să sărbătoresc ziua lui de naștere anul acesta
Am făcut o petrecere de zi de naștere ceva mai târziu.



După cină, ne-am îndreptat direct pentru băuturi și
Staff-ul meu, Katou-shi, care aceeași zi de naștere, a trebuit să bea.
Cu Nakano-san și Katou-san, nu am văzut niciodată înainte cum beau ei în mod normal.

În aceea zi, în cele din urmă, am deschis sticle de tequila.
Apoi Katou-shi care a terminat 4 sticle în 2 ore, era terminat de beat...
Pe la jumătate a dispărut, și când ne întrebam pe unde este,
Am deschis ușa din spate de la mașină și l-am găsit complet K.O. acolo...



Ahahaha.
Este și o binecuvântare să pot sărbători cu prietenii astfel.

Asta fiind spusă,
Am primit un cadou de la Ayano Go.
Când l-am deschis, am găsit 3 sticle de tequila înăuntru.



Știi, Go-chan....am să mor...

În ultimul timp, am fost foarte slab.

”Nu ar trebui să mă faci să beau atât de mult!
Am să devin destul de violent...”

Le-am spus celor din jurul meu, dar chiar și atunci, nici unul nu s-a oprit din a-mi oferi de băut.
Dacă asta continuă când o să fie petrecerea de ziua mea de naștere,
Un GACKT nefolositor s-ar putea să apară anul acest.

Ahhhhhhhhhhhh, zilele de naștere sunt de speriat...
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh, foarte de speriat!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!