miercuri, 3 octombrie 2018

Gackt blog – 3 iulie 2017

Camui Gakuen se încheie

Ieri s-a dovedit a fi o zi destul de plină,
Am vizitat Camui Gakuen încă de dimineață pentru ultima zi a Festivalului Gakuen.
Ori de câte ori sunt invitat, sunt multe momente când am ezitat să merg dar
Pentru că de data aceasta vor fi multe lucruri diferite pentru care să fii emoționat,
Am decis să vizitez fiecare colțișor încă de dimineață.

Din moment ce spectacolul de astăzi va începe de la ora 3 după-ameaza,
Membrii F9 și comitetul executiv deja au început să se pregătească.
Când am sosit, ei deja și-au terminat antrenamentul,
Și am putut simți puternic entuziasmul lor de a oferi
Și de a nu lăsa nimic la întâmplare în această ultimă zi.


Poate din cauză că repertoriul de această dată este diferit față de celelalte Festivale Gakuen, dar
S-a dovedit a fi un spectacol de care nu mă satur niciodată să-l privesc indiferent de câte ori l-am văzut.
Faptul că studenții nu prea se gândesc până aici îl face să fie impresionant.


Chiar și când îl priveam pe Președinte participând la repetițiile sale cu restul,
Au verificat cu grijă aceleași cântece iar și iar
În ciuda faptului că este ultima zi, ceea ce este ceva de la care se poate învăța.

Într-o clipită, era timpul pentru spectacolul propriu-zis.
Am privit din spate și
Mi-am putut da seama cât de bine au executat detaliile mărunte din concert,
Ceea ce l-a făcut excepțional de plăcut.


Atunci,
Când am privit la ceasul meu, timpul total pentru concert s-a întins cu o oră mai mult decât de obicei.
Poate din cauză că au jucat o varietate de jocuri de scenă dar
A fost un spectacol minunat care nu te face să simți că a trecut mult timp.




După ce s-a terminat și m-am dus în culise să-i salut,
Mă gândeam să mă îndrept direct înapoi spre Tokyo dar
Am rămas blocat când m-au spus că voiau să mă alături petrecerii de după
Și astfel am ajuns să stau încă o noapte în Osaka.

Când am sosit la locația petrecerii de după,
Se pare că totul a devenit destul de palpitant.


Se pare că petrecerea de după implică comitetul executiv Camui Gakuen,
Staff-ul local, membrii F9 și Președintele Consiliului de Studenți.


Mă gândeam ”Deci aparent, ei au în mod normal petreceri de după cu o astfel de atmosferă...”
În timp ce am reușit să văd o parte neașteptată a Președintelui Consiliului de Studenți.
Am vorbit ceva timp la aceeași masă, dar
Nu prea s-a apropiat de mâncarea de pe masă, în timp ce a băut doar vin...

Este un bărbat pe care nu îl pot înțelege indiferent de ce fac.
În timpul petrecerii, nu prea a vorbit cu altcineva în afară de mine.
Imaginea cu el bând vin singur în liniște îl face să pară cumva însingurat.

Ei bine,
Am crezut că toți lideri sunt la fel indiferent de unde sunt...dar
Se pare că el a ajuns să înțeleagă asta acum mult timp,
Și nu este deranjat de asta deloc.

În ultima jumătate a petrecere, probabil pentru că atmosfera s-a schimbat brusc,
Însă, abrupt, a spus

”Cam este timpul pentru mine să plec, Gokigenyo~

Și brusc s-a ridicat de pe scaunul lui.
M-am gândit că deja m-am obișnuit cu felul în care acest tip imposibil de citit face orice vrea
Dar am ajuns să devin frustrat, gândindu-mă ”Chiar este timpul pentru asta!”
Atunci,
Cum Președintele s-a ridicat în picioare
Toți s-au ridicat brusc împreună și au început să cânte.

”La mulți ani!!!”

Ahhhhhh, așa este.
”Avem vârsta diferită, dar avem aceeași zi de naștere...”
Mi-am amintit brusc când am văzut un tort ce era adus.
Încă o dată am realizat ce înceată este mintea mea, considerând că nu am adus nici un cadou.
La naiba....



Contrar cu ceea ce simțeam,
Atmosfera din jurul meu a devenit mai degrabă plină de viață.

”Președinte al Consiliului de Studenți! Omedetaki~~~!!”

Se auzeau voci din jurul meu.
Într-o astfel de situație, a luat microfonul cu calm și a vorbit tuturor.

”Acest tort este prea mic pentru mine.
Voi accepta sentimentele voastre, așadar, toată lumea, mâncați-l pentru mine.”

A spus
Într-un fel în care nu îmi pot da seama cât de serios a fost în legătură cu asta dar
Când am văzut zâmbetul din pozele pe care ei le-au făcut, el părea destul de mulțumit.


După asta,
A spus repede la revedere tuturor și a plecat.
Asemeni unui miraj...

Eu și membrii F9 care am rămas am vorbit împreună pentru puțin timp.
Părea că ei deja s-au obișnuit cu comportamentul unic al Președintelui
Și am simțit că nu erau deranjați de acest lucru deloc.


”Ah~~, așa e Președintele mereu!!”

Atunci,
Am băut cu ei până era în jur de ora 1.
Toboșarul Baru s-a îmbătat și noi am pus Habanero în jurul gurii lui
Unde el a trecut de la o stare de amețeală la o tensiune ciudată,
Încheind petrecererea cu un bum.


Festivalul Gakuen de data aceasta a fost chiar amuzant.
Mai mult de atât, a fost plăcut să arunc o privire la partea bună din ei.
Și eu o să am o petrecere de zi de naștere al dracului mâine.

Hm...
Mă întreb dacă motivul pentru care chiar nu vreau să mă întorc în Tokyo
Este din cauza tequilei...

Înfricoșător...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!