vineri, 12 decembrie 2014

Canalul GACKT – discuția 77 a revistei-blog 17.10 (23 octombrie 2014)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 29

Dururururururu...
Dururururururu...

Da, alo...?
Oh~ ce mai faceți?

Acum?

Sunt deja înapoi în Tokyo.
Pentru a mă asigura că trupul meu nu devine slab între
Sfârșitul spectacolelor din Nagoya și începutul spectacolelor din Sendai,
Lucrez din greu în fiecare zi.


Eh?
Dacă a fost Nagoya dificilă, întrebați?

Până aproape de moarte.
De data asta,
A fost și filmarea pentru DVD, dar
A durat de dimineața devreme până noaptea târziu
Așa că a fost o filmare destul de dificilă.


Eh?
A părut ca și cum a fost o briză?

Hey hey hey hey...

Știți măcar
Cât de mult efort am pus în filmare?

Pentru a ne asigura că punerea în scenă a piesei poate fi transpusă corect pe ecran
Am făcut experimente și erori în atât de multe feluri diferite de a o filma.


Din cauza asta
Filmarea a fost cu siguranță grea
Dar nu a fost ușor nici pentru actori.

Dar,
Făcând asta
Ajungem să ne vedem propria interpretare și să ne corectăm.

În spectacolul final pentru Nagoya,
Am ridicat ștafeta mult mai mult decât am făcut-o înainte.


De la filmare,
A fost evident pentru toată lumea că ar trebui să își corecteze interpretarea
Și au făcut și asta.

Astfel de lucruri,
Vin din interiorul vostru.

Când te gândești că ceva este dificil,
Tinde să devină dificil pe bune.


Așadar,
Când este așa
Fă-o să fie ca și cum te-ai distra.

Dacă te duci direct înapoi la hotel și te culci
Imediat după ce antrenamentul sau spectacolele iau sfârșit,
Nu vei ajunge nicăieri.

Aici este locul unde japonezii sunt mult prea serioși.
Ar putea fi chiar și o slăbiciune.


Desigur, trupul tău e probabil să se odihnească și să se refacă.
Dar, spiritul tău nu se va reface, nu? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!