miercuri, 31 decembrie 2014

Gackt blog - 5 noiembrie 2014

Creștere (discuția 78 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Cu sosirea iernii,
Cortina a căzut peste ”Secretul lui Yoshitsune Capitolul II”

Aceste patru luni au trecut într-o clipită.
Când privesc în urmă, îmi pare că toate s-au întâmplat într-o secundă.

Antrenamentul care a fost atât de dur,
Programul sever,
Și conversațiile amuzante alături de colegii mei,
Le voi pune într-un sertar
Drept amintiri prețioase a acestor patru luni.


Îmi amintesc clar prima întâlnire,
Când toată lumea era agitată, dar au ascultat atenți
În timp ce eu explicam structura piesei.


A fost punctul în care la conferința de presă
Am primit o reacție în care au spus că încă nu aveau nici o idee de cum va ieși piesa.

Desigur,
Și eu însumi nu știam
Dacă ceea ce era în capul meu era chiar posibil.
În acel moment, singurul care credea
În succesul piesei eram eu.


În mijlocul unui program fără libertate,
Audițiile au fost ținute,
Și mulți actori și dansatori
Care vroiau să apară în piesă au ajuns să fie acceptați.

Cei mai buni dansatori și actori aleși din acest număr,
Vor trece împreună prin patru luni de iad care îi așteaptă.

Imediat după ce am decis ansamblul, actorii și dansatorii,
Și i-am întâlnit în persoană, le-am explicat conceptul și totalitatea piesei.
A fost un moment în care toată lumea nu putea crede ce aude,
Că așa ceva era posibil.




De atunci,
Luptele au început între staff-ul de producție și actorii pe diverse lucruri.
Staff-ul de producție nu avea timp și lucra noaptea mereu.
Actorii au început să se antreneze ca să poată rezista
La acrobațiile și scenele de acțiune pe care nu le-au mai făcut niciodată înainte.


În fiecare dimineață timp de trei ore jumătate, de la 9 la 12:30
A fost antrenament dur pentru condiționarea corpului.
La început,
Au fost câțiva actori
Care credeam că nu vor reuși să reziste.


Chiar și așa, au îndurat cu disperare,
Crezând în cuvintele mele ”Cu siguranță veți crește”
Și cu toții s-au luptat din răsputeri.


Apoi, unul câte unul,
Actorii au început să observe schimbări în corpul lor
Și asemeni unei reacții în lanț, expresiile de tensiune au început să dispară de pe chipurile lor.


Probabil pentru că au prins încredere puțin câte puțin,
Dar chipurile tuturor au început să fie pline de zâmbete.
Mă întreb câți actori au crezut asta,
”Dacă pot continua astfel, mă voi schimba...”


A fost o lună de
Trei ore jumătate de antrenament strict,
Urmate de exersare a spectacolului până noaptea,
Uneori până în miezul nopții
Care trecea într-o clipită.

Înainte de a realiza, ziua pentru prima interpretare aproape a sosit,
Dar a devenit clar că staff-ul de producție
Nu ne-a ajuns din urmă cu diversele dificultăți tehnice.


În ciuda acestui lucru,
Toată lumea și-a setat inima pe a face tot ceea ce pot
Și au stat o noapte întreagă înainte de prima zi,
Și cumva am reușit să terminăm interpretarea după trei ore de întârzieri.

Cu privire la asta,
Nu este nici o scuză pe care o pot da pentru o asemenea întârziere.
Ideea de a o anula mi-a trecut prin cap,
Dar nu am vrut să renunț până la sfârșit,
Și cumva am ajuns la punctul de a ridica cortina.


De atunci încolo,
Toată lumea a oferit idei de a îmbunătății piesa puțin,
Inclusiv ajustările zilnice.

Astfel de piese sunt foarte rare.
Actorii au avut un mare nivel de conștiință îndepărtat
De la obiceiul de a termina o piesă ca în același fel cum a fost în noaptea deschiderii.


Pe când am terminat interpretările din Tokyo, Osaka și Fukuoka,
Nivelul de conștiință al tuturor a dus piesa pe culmi mai înalte.


Antrenamentul zilnic a devenit rapid mai dur.
Dar erau mult mai multe persoane care se gândeau că
”Pot merge mai departe” decât cei care arătau semne de nemulțumire.


Au fost câteva persoane a căror condiție fizică s-a deteriorat,
Și pentru a crește repede calitatea piesei,
Oamenii au început să ia însărcinări mai dure.

Pentru a nu pierde în fața lor,
Și eu am ales să mă antrenez mai dur.


Când ne-am îndreptat spre Sendai,
Multe din corpurile colegilor mei s-au schimbat evident.
Nu a fost doar corpurile lor,
Era o mare diferență în expresiile lor.


Era o diferență și în scenele de acțiune.
Păreau mai reali
Și toată lumea a reușit să interpreteze scenele de acțiunile cu care se chinuiau.


Sunt mândru din adâncul inimii mele că am reușit să mă întâlnesc cu acești colegi.
Sper din adâncul inimii mele că pot lucra iar cu o asemenea companie.

Și vreau să-mi exprim recunoștința
Din adâncul inimii mele
Către toți fanii Yoshitsune care ne-au sprijinit până acum.

Vă mulțumesc atât de mult pentru sprijinul vostru.

Presupun că următoarea piesă Yoshitsune va fi în 2016...
Deși ar putea fi mai târziu.

Dar, vreau să ofer o lucrare ce depășește de departe această piesă.

Cu adevărat, vă mulțumesc.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. Yoshitsune”.

Voi lucra din greu ca să vă pot oferi capitolul final
Din ”Secretul lui Yoshitsune”.
Înainte de asta, este VISUALIVE-ul.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!