luni, 15 decembrie 2014

LINE - 23 octombrie 2014

Neața.
A trecut ceva timp. Stați, ba nu.

Huh?
Acum?

Sunt într-un tren ce se îndreaptă spre Sendai.
Mâine este spectacolul Yoshitsune din Sendai.
Este în Sendai, dar dintr-un anumit motiv, locul de desfășurare se cheamă Sala Tokyo Elecron...
Nu înțeleg...

Huh?
De ce postez brusc pe LINE?

Aveți dreptate...
Uitasem de asta.

Când spectacolele din Nagoya s-au terminat,
În următoarea zi am mers să beau un ceai.

Poate că nu pare,
Dar în mod surprinzător mă trezesc devreme dimineața
Și merg și beau ceai și altele.
Îmi place.

Chiar îmi place să petrec timpul
Conducând pe un drum cu copaci de toamnă spre cafenea.


Drăguț, huh?
Chiar îmi place Nagoya pentru că poți face astfel de lucruri amuzante aici.

Huh?
Care cafenea?

Presupun că nu am de ales...
Vă voi spune asta doar o dată.
Nu voi scrie adresa, dar vedeți dacă vă puteți da seama.
Este unul dintre locurile mele preferate.



Și staff-ul e plin de oameni buni.
Este cel mai bun loc pentru a te relaxa un moment.

După ce mi-am băut ceaiul,
Am decis să fac o plimbare prin oraș
Cu câțiva dintre tinerii alături de care lucrez la piesă,
Așadar m-am îndreptat spre ”Dolce and Gabbana” și ”Armani”
Și am rătăcit pe acolo.



Aceste persoane sunt foarte interesante.
Sunt ca niște frați mici drăguți.
Apoi, după ce am gustat puțin din Nagoya,
Și mă îndreptam spre gară,
Cineva m-a strigat...

A fugit până la mine,
Așa că staff-ul a intrat în postura de apărare,
Și a spus ”Iartă-mă, tu ești GACKT-san, nu...?

De obicei următorul lucru pe care îl spun este,
”Sunt un fan, te rog semnează asta!”

Dar el a spus
”Te rog postează pe LINE!”

M-a prins.
Se pare că m-a observat când am intrat în cafenea
Și m-a așteptat afară pentru a-mi spune asta.

Fără a mă gândi, am spus,
”Hey tu, nu fă asta”

Și atunci,
Aceasta este runda
Tipului ”GACKT, postează pe LINE”!


Mi-am ținut promisiunea.
Ei atunci, sunt pe cale să sosesc în Sendai.

Abia aștept să văd orașul Sendai în toamnă.
Așteaptă-mă, Sendai!

P.S.
Ultimul spectacol din Omiya, Saitama, de pe 31
Este o petrecere de Halloween.
Toată lumea să vină în costume!

Este ultimul spectacol.
Să ne distrăm cu toți!

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!