joi, 11 decembrie 2014

Gackt blog - 23 octombrie 2014

Toamnă (discuția 77 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Chiar și fără timp de a mă bucura de toamnă,
Se pare că iarna se apropie deja.

Chiar dacă era anotimpul meu preferat...


Dar pe de altă parte,
Momentele dureroase au fost scurtate.

Da.
Dureros.

Mă doare pieptul.
Mă doare inima.

Când se ajunge în acest anotimp, este dureros.
Probabil că nu doar eu...

Pieptul meu se încordează și îl simt legat.
Mă întreb dacă e din cauza diferitelor amintiri ce ies la suprafață.

Când aceste zile sunt din ce în ce mai puține,
Inima mea lasă ofturi de ușurare.

Împreună cu sfârșitul toamnei,
Se apropie și sfârșitul piesei Yoshitsune.

Au fost probabil în jur de 40 de spectacole
Dar au mai rămas
Doar 5.

Au mers repede.
A fost greu.
În timpul antrenamentelor zilnice care au avut loc înainte de a începe piesa,
Eram îngrijorat
Dacă vom ajunge la sfârșit.

Ați simțit asta?

Cei care au făcut activități extra curriculare probabil că au simțit asta înainte.


Nu contează cât de dificile au fost activitățile,
Dacă renunți brusc, devii singuratic.
Dacă părăsești aceea cameră mică plină de praf
Poți spune același lucru pentru orice ai ajuns să iubești din aceea cameră.

Nu contează de cât de multe ori am experimentat asta,
Nu mă pot obișnui niciodată.


De aceea,
Înainte de a-ți lua la revedere trebuie să-ți resetezi sentimentele
Și să te îndrepți spre următorul proiect.

Trebuie să te forțezi.

Făcând asta, am ajuns atât de departe.

În cele din urmă, spectacolele din Sendai vor începe de mâine.


Săptămâna trecută, am vizitat Sendai pentru activități promoționale.
Am fost în direct la televizor, dar
Imediat ce s-a terminat, am început să simt acele sentimente de toamnă
Și pentru o perioadă nu am putut să le asimilez.


Sendai este frumos, în special în această perioadă din an.
Din întâmplare, Hoshino Kantoku a fost la un ceai în cafeneaua pe care am vizitat-o.

Așa cum mă așteptam,
S-a acomodat aici...m-am gândit.
Ne-am salutat politicos și asta a fost totul.


Deși a fost pentru o perioadă scurtă,
Sunt bucuros că am reuși să simt toamna așa cum trebuie într-un asemenea loc grozav.

Dacă aș putea merge iar, ar fi frumos...
Înainte de a veni iarna.

Ei,
Este timpul să mă pregătesc pentru a merge în Sendai.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”MR. AUTUMN”.

Tuturor celor care au citit până aici,
Sper din adâncul inimii mele că
Puteți trece peste acest anotimp minunat și să aveți un sentiment bun.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!