luni, 2 martie 2015

Canalul GACKT – discuția 90 a revistei-blog 27.02 (27 februarie 2015)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 42

Bbbbbbbbbbb......,
Bbbbbbbbbbb......,
Da...alo.....

Ah....Tu ești...

Eh?
Într-o stare proastă?...întrebi...

Fu...
...este de rău...destul de.
În punctul în care mă întreb dacă ziua de astăzi este plină de ghinion...
Prea multe lucruri diferite s-au întâmplat...

Sincer, sunt obosit.
Destul de obosit.

Și, sunt și astăzi obosit...
Atât de obosit că am râs...

Eh?
Este mai bine dacă mă duceam acasă și dormeam...spui.

Tocmai pentru că este o astfel de zi
Nu am să dorm și am să trec prin multe lucruri afară!

Nu este ceva ce se întâmplă des.
Așadar, nu devine ceva irosit
Dacă nu ești distrat de asta, nu-i așa?

Astăzi este o zi pe care nu o vei mai putea repeta, nu?

Fu...........
Chiar și așa!!!

Eh?
Unde sunt...întrebi?

Sunt în Lisabona...într-un restaurant japonez.

Eh??
Lisabona este în America de Sud...hey ce!!!

Portugalia, este în Portugalia!!
În partea de sud-est a Europei.
De ce nu știi despre Portugalia,
Tempura și castella,
Vin din Portugalia.

Cuvântul ”tempura” are origini portugheze!!

Eh?
Ohhhhhhhhhhhh...spui...

He....y!!!!

Ești impresionat.
Nu asta este ideea principală.


Eh?
Îmi plac restaurantele japoneze?...spui?

Nu este asta.
Nu caut anume un restaurant japonez.

L-am rugat pe taximetrist
Să mă ducă la un bar grozav
Și dintr-un anumit motiv am fost adus aici...

În primul rând, poate că nu m-a înțeles?

În acest punct, pot doar să râd.
Chiar și așa!!!

.......Ei, este în ordine...

Voi vorbi mai târziu despre asta.
Astăzi a fost o zi plină de grozăvii.

Pentru că a început de dimineață.
Am călătorit din Barcelona spre Lisabona, nu?
Și din moment ce a fost un zbor de 2 ore,
M-am gândit că va fi un timp de relaxare.

Așadar, m-am dus la aeroport devreme
Și m-am dus să mă relaxez cu o ceașcă de cappuccino.


Nu îmi place să mă grăbesc
Așa că în mod normal plec mai devreme.

În timp ce mă gândeam că astăzi am timp extra
Îmi savuram cafeaua în timp ce aruncam câte o privire în jur.

Desigur,
Aș fi putut merge și în hol dar
Asta nu este amuzant, nu?

Așa că am rătăcit prin jur și am cumpărat diferite lucruri.


În aeroporturi, poți vedea caracteristicile fiecărei țări.
Desigur,
Nu este doar arhitectura aeroportului,
Atmosfera din magazine, brandu-urile prezentate,
Și chiar și ambianța staff-ului ce lucrează acolo sunt diferite.


În timp ce mă bucuram de asta,
Eram la cumpărături, vezi tu.

În aeroporturile din Japonia, staff-ul este foarte modest.
În acest aeroport din Barcelona,
Este de parcă se gândesc că sunt mai superiori decât tine,
Sunt într-un fel aroganți.

Nu este chiar la un nivel unde să mă deranjeze dar,
Când compari asta cu alte țări, cum să spun asta...
Comparând cu asiatici sau cu altceva,
Oricine ar putea să creadă asta...
Ei, este bine așa cum este.

Era timpul să urc în avion așa că
Am realizat că ar trebui să mă duc la poarta de îmbarcare, vezi tu.

Ce este neplăcut la această țară este,
Că este ceva normal pentru ei să confirme poarta de îmbarcare
Cu 20-30 de minute înainte.

Din acest motiv, zona porții de îmbarcare tinde să devină foarte haotică.
Eu, până într-un anumit punct, prevăd care va fi poarta
Și mă îndrept într-acolo mai întâi așa că
Nu trebuie să alerg până la poartă.


De data asta de asemenea, până într-un anumit punct,
Am prevăzut, așa că
Atunci când ei anunță poarta de îmbarcare
Eu eram deja aproape de ea.

Am timp în plus, nu?

Stăteam și așteptam într-o zonă goală
Chiar lângă poarta de îmbarcare, vezi tu.

Pentru că porțile de îmbarcare din Europa, indiferent de loc, sunt haotice.
Chiar nu îmi place o astfel de atmosferă.
Din acest motiv stau și aștept într-o zonă goală.


În timp ce mă îndreptam într-acolo,
Au fost câteva unități care au fost închise.
Poate din cauza economiei rele, dar este ciudat de singuratic.

Spania este într-o criză economică așa că,
Economia s-a dat peste cap destul de mult și
Mai durează până își revine.

Ei, poate că este din cauza asta sau a altui motiv,
De erau atât de multe magazine închise.

În orice caz,
Este în regulă pentru mine.

Când am privit
La oamenii care se urcau în același avion ca și mine,
M-am gândit...toată lumea se grăbește.


12:30 este timpul de plecare,
Și m-am așezat în acest loc pe la 12:00 probabil...
Și, pasagerii pur și simplu zburau grăbiți într-acolo.
Nu prea sunt atât de multe persoane.

Apoi, când nu mai erau prea multe persoane,
Mi-am luat în cele din urmă biletul
Și m-am dus încet spre poartă.
Era 12:20.

Apoi, când eram pe cale să intru,
”E prea târziu”
Mi-au spus.

Apoi,
Huh?????
M-am gândit în timp ce mă uitam la ceasul meu.
”Potfim?
Este încă 12:20,
Nu înțeleg despre ce vorbești???”

Am spus asta în engleză.
Iar replica lor a fost,

”Avionul deja a decolat. Este prea târziu!”

Asta e ceea ce au spus.
Stai puțin!!!!!!!!

Nu am întârziat prea mult, nu.
Este doar, 12:20 acum.
Mai mult, chiar înaintea mea au fost pasageri, nu?
Când am spus asta,
Doamna de la bilete a spus

”Ai fost prea mult timp la cumpărături.
Dacă ai avut timp de rătăcit,
De ce nu ai așteptat aici?”

La naiba!!! Am vrut să spun asta dar,
Chiar dacă mă enervam acum, nu era nici un folos, așa că
Am vorbit cu calm doamnei.

”Știi,
În primul rând nu este atitudinea ta ciudată?
Am stat aici și am așteptat tot timpul.
Nu m-am plimbat de colo încoace.
De ce,
Nu mă pot urca în avion chiar dacă am așteptat aici încă de dinainte?
Mai mult, nu a fost făcut nici un anunț.
Nu este ciudat?”

Iar răspunsul ei a fost

”Bagajul tău a fost scos așadar
Te rog să mergi din nou să te înregistrezi
Și să iei un nou bilet!!!”

Și a fugit.

Hey hey hey hey hey,
Stai puțin.
Deci îmi spui că,
Bagajul care a fost urcat în avion
A fost scos așadar
Asta înseamnă că nu contează cum, a fost deja scos pe la 12:15, nu?

Nu contează cum mă gândesc la asta, este atât de ciudat că nu sunt convins.
Dar, doamna a dispărut deja grăbită....

Fără a ști motivul,
M-am dus să mă înregistrez.

..........................
Sunt foarte enervat dar
Deja am decis
Să renunț să mă mai enervez de anul trecut.

Eh??
De ce??...întrebi...

Diferite motive.
Grozav din partea mea, nu?
Devin mai matur, nu?

Când sunt nervos, mă apropii de echivalentul meu de a decide să lovesc persoana așadar,
Când nu este nevoie să ridic mâna
Am decis să renunț a mă enerva degeaba și să ridic vocea degeaba.

Ei,
Chiar dacă țipam la o asemenea doamnă, aș fi fost oricum blocat,
M-am gândit că oricum ar fi fost,
Să mă îndrept spre ghișeu și să văd ce pot face.


Așa că am făcut asta.

De data asta,
Ghișeul Air Portugal nu poate fi găsit!!!
A dispărut!!

Huh???, m-am gândit.
Când am mers în zona unde ghișeul Air Portugal era,
Un bărbat era acolo.
Atunci, când l-am întrebat,

”Ghișeul Air Portugal nu se va deschide până diseară.
Așadar, verifică online.”

...este ceea ce a spus.
Ați auzit ceva atât de stupid?
Atunci, pentru că era destul de iresponsabil,

”Unde este persoana care se ocupă de Air Portugal în acest aeroport?”

Am întrebat, și toată lumea a dat din umeri.


Este un asemenea lucru???
În orice caz,

”Orice este bine așadar
Spune-mi chiar acum
Unde pot afla mai multe despre situația actuală de la Air Portugal!”

Am spus, și ei mi-au răspuns

”Poate centrul de servicii ar știi...”

Ce fel de răspuns vag...
Pe bune.

Deveneam destul de enervat dar
Chiar dacă o făceam nu schimba nici un lucru.
Mă voi duce la centrul de servicii atunci.
Împreună cu bagajul pe care l-am ridicat.

Când am ajuns acolo...
Nu era nimeni în jur...

Atunci, ce s-a întâmplat aici??
M-am gândit, apoi am văzut o foaie pusă pe o parte,

”În pauză până la 1:30...”

Scria...
He.................y!!!!!
Serviciul centrului de serviciu este de proastă calitate!!!!!

Asta este șocant...
Și, nu aveam de ales așa că am așteptat acolo.

Doar să mă plimb este deja supărător.


Asta este deja destul de frustrant
Și cu bagajul mare – LA NAIBA!! LA NAIBA!!

Dar, nu am țipat!

În timp ce îmi linișteam încet furia din inima mea,
Am așteptat o oră...

...Dar nu este ciudat?
Chiar dacă scria că pauza este până la 1:30,
Este deja 2 și ei nu s-au întors...

”Ce naiba
Se întâmplă în țara asta...!”
M-am gândit.
Și când a trecut de ora 2, m-am întors să privesc,
Și doamna de la centrul de servicii s-a întors nonșalant.

Hey..................!!
Te-am așteptat...............!!!!!

M-am gândit.

Dar...nu mă voi enerva...


Ca o doamnă
Care vine înapoi de pe câmpuri ca și cum nu s-a întâmplat nimic...

Să te temi de doamnele din Spania!!!
Venind înapoi între timp...
Dacă așa va fi,
Nu mai ține cont de timp...m-am gândit dar
Cu siguranță...nu mă voi enerva...

Dacă mă enervez voi pierde....dacă mă enervez voi pierde...
Mi-am repetat în gând iar și iar în timp ce explicam situația mea.

Atunci,
Pentru că această doamnă nu vorbea prea bine engleza,
Am renunțat să mai explic pe la jumătate...

Serios, serviciul este uimitor...serios.
Așadar,
În orice caz, am trecut la a face ceea ce trebuia să fac mai întâi,
Și am verificat dacă puteam lua un bilet pentru următorul zbor.

Și, cumva am reușit să-mi păstrezi locul...

Următorul zbor este seara.
Apoi, încă o dată,
Trebuie să merg la ghișeu să las bagajul.
Când am întrebat la ce oră era zborul,
A spus că este la 5:30.
”Deci, la ce oră se deschide ghișeul?”
Am întrebat, și ea a spus
De la 4 la 4:30.
Hey hey hey hey,
Există un asemenea lucru??

Voi spuneți mereu
Că ar trebui să ajungem la aeroport cu 2 ore în avans
Și să ne înregistrăm dar,
Ce este cu un asemenea program!!!!

Dar....nu mă voi enerva....

În orice caz, se pare că
Cina din această seară va trebui să fie luată în aeroport așadar
Am decis să mă ocup mai întâi de cina mea.

Eh????
Nu este asta grozav...spui???

Hey tu,
În tot ceea ce am spus
Unde găsești lucruri grozave!

...Ei, este în ordine...

Așadar.
Am mers să mănânc...

Totuși.
Nu este nici un loc unde să mănânci...


Apoi, cumva am căutat...
Și am găsit acest loc
Care probabil avea mâncare comestibilă.

M-am gândit ”Mâncarea mea prețioasă pe ziua de azi...!!!!”
În timp ce am comandat cu un zâmbet.

În timp ce mă gândeam la
”Toate ca toate,
Cu siguranță voi elibera această țară
De doamnele nerezonabile!!!”
Am fost primul care a urcat în avion
Înainte de a anunța!!!


Așa îți trebuie!!!! Spania!!!
Nu știu dacă cineva a spus asta înainte dar,
Când am ajuns la locul meu în avion,
Emoțiile mele au ieșit în mod ciudat la suprafață.


La naiba....................!!!!!!!!!!
La naiba..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La naiba.................................!!!!!!

Dar...........cu siguranță nu am să mă enervez.........

Apoi, într-un mod neinteresant,
Am sosit în Portugalia.


Acesta a fost lung....
Acesta a fost mult prea lung...

A fost o zi ridicolă.
Dar, nu mă pot odihni pur și simplu în camera mea aici!!

Dacă aș fi terminat așa,
Sunt prea demn de milă!!!

”În orice caz, o să ies în oraș...
Am să ies și am să respir aerul de pe străzi....”

Cu asta în minte, am decis să ies în oraș.
Dar,
Dacă s-ar fi întâmplat ceva aici
E posibil să mă enervez
Și în timp la ce mă gândeam la asta cu mulți ani de intuiție,
Am decis să beau ceva înainte de a hoinări.

Așadar, am urcat într-un taxi
Și i-am spus șoferului

”Du-mă la un bar grozav...”

Cu asta, ”Am înțeles!!”
A spus el.

Și m-a adus în acest loc....


Când am intrat în restaurant,
M-am gândit ”Nu e puțin prea luminos pentru un bar??”
Și l-am găsit ca fiind puțin ciudat.

Dar, în orice caz, am luat loc.

Apoi, după puțin timp,
Ospătarul mi-a adus un meniu...

Apoi, când m-am uitat în meniu...


Nu este un restaurant japonez!!!!!

”Hey hey hey hey hey,
O asemenea întorsătură, de necrezut....!!!!!!!”
M-am gândit în timp ce mă uitam la meniu.
Nu am putut decât să oftez...

Chiar și așa...


Mi...so...shi...ro..........???
Ce este asta??

Vor să spună supă miso (Miso shiru)?
Ce este cu această greșeală subtilă?
Este un fel de capcană?
Sunt iar supus la un fel de test?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!