vineri, 20 martie 2015

Gackt blog – 10 martie 2015

 Mr. MESSENGER (discuția 91 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

A trecut ceva timp, dar m-am întors în Japonia.
Pentru a sărbători alături de studenți absolvenți
Ai liceului Jonan Ryoso din Uji, Kyoto.

Imediat după ce am venit înapoi în Japonia,
Am început să lucrez la corpul meu ruginit, de la stat în avion, să-i redau forma.
Cu alte cuvinte, am redat forma emoțiilor mele.


După ce am terminat antrenamentul,
M-am îndreptat imediat către trenul-glonț.

Pentru prima dată după ceva timp, mă îndrept spre Kyoto.
Dintr-un anumit motiv, îmi oferă un sentiment ciudat.



Viteza trenului-glonț se auzea puternic.

În trecut, înainte de a veni în Tokyo,
Am locuit în Kyoto dar,
După ce au trecut anii de stat în Tokyo,
Am avut un puternic sentiment că
”Mă întorc la Kyoto”.

Dar, astăzi este complet diferit.
Nu este ciudat sau o lipsă de bunăvoință,
Ci mai degrabă că să vizitez Kyoto acum
Are un nou sens.

Sensul de distanță la o persoană chiar este un lucru ciudat.
În trecut te gândeai că acel ceva era foarte departe,
Dar chiar acum este aproape.

Poate este din cauză că
Am călătorit atât de multe ori prin Japonia, și prin diverse țări.

Într-o clipită, am sosit în Kyoto
Și am urcat într-un taxi.

Într-o școală goală și întunecată,
Era o sală de gimnastică singuratică
Unde era aprinsă lumina.

Când am deschis ușile,
Am văzut că mica sală de gimnastică
Era plină cu bănci
Ce așteptau cu nerăbdare ceremonia de absolvire de a doua zi.


În mod normal,
Ar fi fost câțiva profesori care să ne aștepte dar
De data asta doar directorul
Și profesorul de sport care avea sala în grijă erau acolo.

De data asta,
Pentru a preveni zvonurile să se împrăștie, directorul nu a spus nimănui
Și a vrut ca această surpriză să fie un succes.

Când am dat mâna, puterea lui m-a surprins.

”Îți mulțumesc în avans”

Minunata voce a directorului a răsunat.
De fiecare dată, cu siguranță voi întâmpina directorul respectivei școli mai întâi.
Dar,
Asta este prima dată când am rămas cu o asemenea impresie.
Nesigur despre ceea ce să exprim,
O pasională, totuși tandră
Și revărsătoare putere.


Imediat, am făcut testarea de sunet.
Cu siguranță o vom verifica de câteva ori.
Pentru a putea oferi tuturor studenților din sală,
Profesorilor, și rudelor sau părinților care participă.

Pentru a putea ține un prețios rămas bun
Care va fi ceremonia de absolvire pe care să vă o amintiți întreaga viață.


Sala de gimnastică în perioada asta a nopții este rece.
Și frigul care trecea era sever.

Chiar și așa, fără a atrage atenția,
Cu cel mai mic staff posibil,
Am continuat pregătirile pentru următoarea zi
În noaptea unde nu erau studenți.


O oră mai târziu,
După ce am verificat sunetul în diferite locuri,
Am vorbit cu directorul.

”Pentru ceremonia de absolvire de mâine, le voi oferi cea mai bună podoabă posibilă.”

”Îți mulțumesc sincer!”

Ultimul schimb cu directorul a fost, așa cum mă așteptam, înflăcărat.
În timp ce mă îndepărtam de școală,
Mă întrebam dacă se gândise la ceva special...?

În următoarea zi,
Am început să ne pregătim de dimineață.
Cum și difuzarea live NicoVideo
Trebuia să fie filmată,
Toată lumea a lucrat cu chibzuială de dimineață.


Înainte de amează,
Fără a atrage atenția, am intrat pe ușa din spate a școlii,
Și am fost aduși în clasa care a fost transformată în cameră de așteptare.

Așteptând acolo,
Era o doamnă minunată.

”Eu sunt soția directorului...”

A spus cu o plecăciune lungă.
De data asta,
Pentru a oferi acest cadou-surpriză studenților
Directorul nu a spus nici un cuvânt celorlalți profesori
Și a decis să facă asta singur.

Astăzi,
Privirile de neîncredere a profesorilor tineri care nu au auzit de acest plan înainte
Până la ziua evenimentului,
Chiar m-au surprins.


”Chiar dacă și cel mai mic zvon scapă
GACKT-san va fi îngreunat de el,
Așadar nu spune nimănui până la sfârșit,
Fiind dorința soțului meu.”

Le-a transmis ea lor. Apoi, a continuat.

”De data asta, va fi și ultimul pentru soțul meu.
Pentru că s-a confirmat că se va retrage anul acesta.”

Când am auzit asta
Am realizat
Că acesta era motivul pentru care era atât de înflăcărat.

În această zi,
Și pentru director, va fi ultima lui ceremonie de absolvire.
Directorul are sentimente sincere,
Dorind să ofere cel mai bun cadou posibil studenților absolvenți.
Când am parcurs aceste gânduri,
Pieptul meu era brusc plin de căldură.

”Sper că pot oferi cel mai bun cadou posibil
Pentru această ceremonie de absolvire așa cum dorește directorul.”

I-am spus soției lui
Și ea mi-a zâmbit luminos.

”Îți mulțumesc sincer.”

Cu aceeași pasiunea ca și directorul, a făcut iar o plecăciune.

Minunat, nu-i așa...sincer.
Pentru studenții care pot întâlni asemeni profesori,
Sincer cred că este un lucru excepțional de norocos.

Ceremonia de absolvire a ajuns la sfârșit fără vreun incident și este timpul să ne mișcăm.
Directorul m-a strigat la sfârșit.
Ușile s-au deschis și am pășit în sală.

Nu doar studenți,
Dar și părinți, gardienii și profesorii de asemenea au exclamat.
Emoțiile ce se revărsau în sală erau uimitoare dar
Directorul privea totul cu calm.
În timp ce mă uitam la chipul directorului,
I-am zâmbit ușor
Iar el a dat hotărât din cap.


Am urcat pe scenă,
Și studenții pe care i-am văzut
Încă nu le veneau să creadă.

”Fals, fals...
Este ceea ce aud ici-colo dar
Sunt pe bune...”



Studenții din sală chiar aveau chipuri splendide.
Directorul care îi privea arăta chiar și mai fericit.

Asta a fost.
Pentru prima dată după ceva timp, îmi simțeam pieptul cald.
Era o altfel de căldură decât cea normală,
A mocnit în pieptul meu.

”Anul acesta, nu doar voi
Dar și directorul care va terminat odată cu voi
A pregătit această surpriză pentru voi.”

Am spusm
Și directorul s-a ridicat în picioare
Și a dat timid din cap.
Recunoștința tuturor din sala a putut fi simțită.


După asta,
Am interpretat o melodie pentru ei.
Printre studenții care ascultau
Erau câțiva care încercau din răsputeri să nu plângă.

Cum melodia s-a terminat,
Toți erau fericiți în timp ce se uitau unii la ceilalți
Și au aplaudat.

Pentru acești studenți
Le-am oferit un mesaj final.

Este ceva ce întotdeauna spun dar
Nu știu câți de mulți studenți l-au primit.
Dar,
Dintre ei, dacă doar o persoană
După 10 sau 20 de ani
Devine cineva care poate fi de mare ajutor acestei țări,
Sau, devine cineva care poate oferi o eră minunată
Copiilor care ne vor trăi viitorul, asta este de ajuns pentru mine.

”Visele nu sunt menite doar pentru a fi visate
Visele sunt menite să fie realizate
Pentru a realiza un vis
Pentru asta, trebuie să treci prin cu o voință puternică.”

Citatul meu preferat
Este de la Yoshida Shion.

”Un bărbat fără vise nu are idealuri
Un bărbat fără idealuri nu are planuri
Un bărbat fără planuri nu are acțiuni
Un bărbat fără acțiuni nu are succes
Așadar,
Un bărbat fără vise nu are succes.”

Numele meu este GACKT...
Motto-ul meu este Mr MESSENCER.

Aceste gânduri care au fost moștenite din trecutul îndepărtat
Mi-au ghidat cuvintele,
Și sper din adâncul inimii mele
Că pot oferi acest mesaj nu doar unuia singur, ci multor studenți.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe revista-blog GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!