marți, 3 martie 2015

Gackt blog – 27 februarie 2015

 Mr. ENCOUNTER (discuția 90 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Într-o clipită,
Timpul meu în Barcelona a ajuns la sfârșit.
Nu am fost acolo să vizitez anumite locuri
Sau să admir priveliștea și alte lucruri.

Pentru mine, să merg peste hotare,
Este să rătăcesc pe străzi liber,
Să privesc în jur la proprietățile imobiliare,
Și să mă gândesc la lucrurile care mă interesează.

Ocazional,
Peisajul pe care îl prind între străzi îmi va opri pași,
Sau am să mă holbez la peisaje interesante pe care le văd de la fereastra mașinii...
Astfel de lucruri.

Asta, pentru mine,
Sunt acțiunile care îmi fac viața zilnică mult mai interesantă.

Cu asta, dacă sunt interesat de o țară care îmi oferă multe sentimente
Pe care alte țări nu pot,

”Oricum, poate voi încerca să stau aici...”

Este cum va deveni.


În ultimul timp, am fost capabil să gândesc în termeni mai simpli decât înainte
Despre care în care țară mi-ar plăcea să trăiesc.
Cu alte cuvinte, spunând simplu,
Fără a mă gândi prea mult la asta,
Nu am nevoie de atât de mult timp să acționez sau să iau o decizie,
Este ceea ce vreau să spun.

De ce?

Pentru că viața este scurtă.
Tot timpul
Și în orice moment, asta este într-un colț din capul meu.

”Cât de mult timp mai am...”

Nimeni nu îți poate spune răspunsul la asta.

Dar pentru mine,
Eu cred că cu siguranță nu am atât de mult timp.

Asta,
Nu este că gândesc negativ,
Ci din cauză că mă bazez realistic pe experiențele mele și
Pentru că doar eu pot stabili sensitiv starea corpului meu,
De pot spune această propoziție pozitiv.


Dacă asta ar fi fost o situație normală,
Probabil ai fi fost trist să auzi asta.
După ce spun aia,
Cu siguranță voi urma cu asta.

”Din acest motiv, până la sfârșit voi zâmbi.”

Asta este GACKT.

Oamenii au limite.
Nu, toate lucrurile vii au cu siguranță limite.
Din acest motiv, este frumos.

Cu siguranță va cădea.
Într-o zi, cu siguranță.

Din acest motiv,
Din acest motiv în acest moment transformă-te într-o floare complet înflorită.


Înțelegi nu?
Ceea ce încerc să spun.
Cei care nu înțeleg ar trebui să nu mai citească.
Nu vorbesc despre lucruri dificile.
Nu intenționez să explic.

Vreau doar să simți și să înțelegi.

Acum, înapoi la subiect...

În timp ce conduc pe străzi,
Diferite peisaje vor apărea.

Cu alte cuvinte, ”întâlniri”.

Nu cu persoane.
Întâlniri cu piesaje.
Din acest motiv, întotdeauna mă gândesc că este enervant
Când oamenii spun că dacă nu mergi pe jos nu este bine.



Fie că este arhitectura frumoasă,
Sau turiștii cu gura căscată,
Sunt momente când vei fi nesigur de
Care piesaj îți atrage interesul mai mult.
Oricare ar fi, este intersant.
Să poți întâlni astfel de peisaje
Este de asemenea și din cauză că pășești afară.

Sunt sătul de asta.

De data asta, diverse lucruri s-au întâmplat
În Barcelona.

Și am întâlnit câteva persoane minunate.
Când am vorbit despre tragica poveste despre mâncarea din Barcelona,

”Cu siguranță vei vrea să încerci acest restaurant!”

Mi-au spus, și mi-au prezentat acest loc din oraș.

În mod normal, orele de masă din Barcelona sunt târzii.
Indiferent de care restaurant este, cel mai devreme deschid la ora 8 noaptea.

Pentru mine, care încep să mânânc
La 5:30 seara,
Asta este un lucru destul de dureros.

Am făcut o rezervare la acest restaurant recomandat la 8:30.


A fost destul de confuz să ajung la restaurant.
”Chiar este în regulă să deschizi un restaurant într-un asemenea loc...”

M-am gândit câna am găsit perdeaua scurtă despărțită
A restaurantului într-o locație izolată.

Când am pus piciorul în restaurant,
Am fost condus către locul meu de o persoană cu un zâmbet frumos.

Așa cum mă așteptam, zâmbete din Spania sunt grozave.
Nu!!!!!!
Din păcate, din păcate,
Am fost păcălit înainte de acest zâmbet.

De data asta am să mă adun bine!
M-am gândit în timp ce am rămas la locul meu
La tejghea.

Sincer,
Să stau la tejghea în Japonia și astfel de lucruri,
Nu le-am făcut de mult timp.
Pentru că nu pot mânca comfortabil.


Stând la tejghea pentru prima dată după ceva timp
A fost neașteptat și nostalgic de fericit.
Bucătarii lucrau grăbiți în fața mea.

Încă nu sunt alți clienți.

După un timp,
Un bărbat care îmi amintea de un general stătea în fața mea.

”Eh...@@-san mi-a recomandat...”

Am întrebat, nesigur. Atunci,

”Eh...Camui-san???”

Mi-a răspuns cu un zâmbet.

”Da, așa este. Abia am așteptat ziua de astăzi.”

Cei doi bucătari care stăteau lângă general
L-au lovit cu coturile de câteva ori.
I-au șoptit disperat

”Este GACKT-san! GACKT-san!”

Au spus de câteva ori
Dar generalul a continuat să vorbească fără să bage de seamă.

”Ah, iertare!
Am venit aici din Japonia acum 17 ani așadar
Nu prea te știu.
Ei...Nu ești tu grozav...Gahahahaha”

Și a vorbit în ritmul lui.


E un bărbat cu inima deschisă...
Chiar și pentru mine,
A rămas la forma lui de general
Și eram fericit într-un mod ciudat.
”Să vin la un restaurant de sushi și să spun că nu mănânc orez
Este cam nepoliticos dar, este în regulă?”

Am întrebat, și la asta generalul a spus.

”Ah...așa deci, o alergie.
Asta fiind spusă, tăițeii și făina nu merg de asemenea?”

Și a mers mai departe în ritmul lui.
Se pare că este genul care chiar nu ascultă.

”Nu, sunt în ordine. Nu mănânc orez și pâine dar,
Dacă sunt tăiței, pot mânca.”

I-am răspuns, și...

”Nu..nu poți avea nici făină huh...”

A spus în timp ce își ținea capul așa că,

”Generale! Tăieții și făina sunt în ordine!”

Am zis tare. La asta a zâmbit și a spus

”Ahhhhhhhh înțeleg! Asta e grozav!
Dacă e pe așa, mă pot gândi la câteva lucruri!”

Și a început să dea ordine în ritmul lui.


Este o persoană interesantă.
Cred că numele lui era Hideki-san.
Probabil e de vârsta mea sau cu un an mai mare? Și cu asta,
Am început să vorbim puțin despre diverse lucruri.
În timp ce vorbeam, am privit în jur și
Mai mulți clienți începeau să vină.

De atunci și până într-o oră, restaurantul era plin.

Îmi amintesc că m-am simțit calm într-un mod ciudat
Când am privit bețele și suportul pentru bețe din fața mea.


Apoi, prima farfurie a fost servită.
Am gustat-o.

Hm, este deliciosă.

”Generale, asta este delicioasă...”

”Nah, e doar o simplă supă miso.
Dar, este grozav...! Poftă bună!”

A continuat să spună cu un chip plin de zâmbete.
Ca idee, chiar era delicioasă.


Când asta mi-a fost servită, inițial mă întrebam ce este dar
Avea un gust nostalgic.
”În orice caz,
Este din cauză că ingredientele pe care le pot lua din Spania
Sunt delicioase și proaspete!”

A spus cu încredere.
Este bună.
Cu siguranță, farfurie cu farfurie, va explica fiecare aspect.
Apoi spaniolilor de lângă mine în spaniolă,
Și altor clienți în engleză.
Clienților chinezi, le explică în chineză.

Acest restaurant se pare că are echipa
De bucătari din China, Spania și Japonia.


Următoarea farfurie servită a fost sashimi care era frumos aranjat,
Și în timp ce explica în argoul tinerilor,
”Este din arhipelagul japonez...
Glumesc. Gahahahaha”

Este delicios.
Este o apropiere străină de sashimi.
Gustul, este excepțional de delicios.

Nu contează ce sashimi, trebuie să fie proaspăt,
Și metoda de tăiere trebuie să fie bună.
Nu este doar despre ingrediente.


Următoarea farfurie servită a fost crevete.
”Pentru că este proaspăt,
Te rog să-l mănânci cu mâna!”

Încă o dată,
S-a simțit prospețimea.
Desigur, nu era miros.



Și
Cumva din capul crevetelui, a ieșit țipar.
Am fost surprins de asta.
Mai mult,
Să pot mânca ceva atât de moale m-a surprins iar.
Fără a mă gândi prea mult, pentru că era prea delicios, am spus

”Hideki-san, asta chiar este delicios!
Nu m-am gândit niciodată că voi putea să mănânc țipar peste hotare!”

El a spus,
”Este totul despre ”accent”.

În mod natural am responsabilitatea de a fi chipul Japoniei,
Și din cauza asta, nu pot servi nimic neatent.

Nu pot face muncă de mântuială.”

Dacă clienții se pot îndrăgosti de Japonia cu acest restaurant fiind scânteia...
Cu aceste gânduri, trece prin accentul său.

Și eu sunt la fel.

Întotdeauna pun accent.
Sunt cu siguranță de multe ori când găsesc opusul.
Dar înainte să poți trece prin accentul tău, cu siguranță vei întâlni opusul mai întâi.


Restaurantul poate avea cam 50 de clienți.
Comparând cu asta, sunt 25 de angajați.
Dacă auzi asta, vei avea impresia că sunt prea mulți, dar nu este cazul.
Desigur,
Dacă te gândești la finanțe, cu siguranță vei crede că să ai mai puțini angajați este mai bine.
Dar, doar
Să prepari mâncarea,
Să gătești, să prezinți,
Să servești clienții la un standard înalt,
Este ceva normal să ai nevoie de multe persoane.

Cred că este bine așa.

Cu accentul, cu siguranță ai nevoie de bani.
Dar, numărul de oamenii care țintesc către asemenea standarde sunt puțini.

Clienții de lângă mine
Au tot spus de la început la sfârșit ”Minunat....”
Chiar este emoționant.

Nu este asta apropiat de creație?
Nu este atât timp cât cheltui bani poți crea lucruri grozave.

În timp ce îți urmărești accentul, să cheltui bani să ajungi acolo
Este ceva ce nu poți evita.
Cel mai important lucru deasupra alergării după ceea ce vrei
Este dacă poți sau nu să o oferi bine.


După asta, următoarele farfurii
Erau toate delicioase indiferent de ceea ce a fost servit.

După ce am avut o conversație bună cu generalul,
M-a condus afară
Să iau un taxi.
În timpul cinei, generalul a dispărut de câteva ori dar,
Cred că el căuta online despre ceea ce am vorbit.

Este un bărbat interesant.

Am reușit să mă întâlnesc cu o persoană minunată.
Sunt fericit că am pășit afară.

Și iar,
Am reușit să învăț ceva prețios.

Numele meu este GACKT...
Motto-ul meu este ”Mr. ENCOUNTER”.

O persoană trăiește pentru a întâlni alte persoane.
Din cauza întâlnirilor tale,
Vei putea crește mult.

Sunt sincer recunoscător pentru această nouă întâlnire.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!