luni, 23 martie 2015

Gackt blog - 20 martie 2015

 Mr. SMILES BACK (discuția 92 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Clopotul pentru rugăciunile tăcute lasă un ecou.
11 martie, ora 14:46.


Este a patra rugăciune tăcută a anului.
Totuși, amintirile acelor zile
Au ars clar în mintea mea, nu vor pleca niciodată.
Când mă gândesc la cei care au experimentat vieți mai dure decât mine,
Și la cei care încă au răni deschise a zonei distruse,
Mă doare inima.

Nu voi uita niciodată acele timpuri,
Zeul Dragon de pe spatele meu doare.

Nu ar trebui niciodată uitate.
Nu pot fi niciodată uitate.
Multe lucruri s-au întâmplat după asta.
Acel dezastru a devenit și una dintre pietrele de temelie din viața mea.


Am vizitat locul de veci a unui membru de trupă care a murit
Pentru a-i sărbători întârziat ziua de naștere.
Știu că indiferent de ce spun
El nu îmi va putea răspunde.
Dar, am stat în fața mormântului
Și cineva a început să vorbească fără a băga de seamă.

”Stilul meu de viață,
Nu este greșit, nu?”

Dacă pot trăi viața cu îndemânare
Probabil că voi trăi altă viață.
Nu aș fi un muzician.
Nu aș fi GACKT.


Nu am regrete despre genul de viață pe care am ales-o.
Doar că ocazional, mă enervez din cauza lipsei mele de abilitate.
Dar, asta este GACKT.

Și mulți prieteni apropiați m-au contactat.
Erau și mulți care mi-au mulțumit spunându-mi
”În timpul cutremurului, mulțumesc pentru ce ai făcut.”

”Chiar am făcut ceva
Pentru care merită să-mi mulțumești...”

Până acum, încă mă mai întreb de asta,
Încă mă chinui să-mi găsesc cuvintele pentru a le răspunde mulțumirilor lor.

”Îmi trăiesc viața cu un zâmbet.
Pentru cei care au fost nevoiți să plece înaintea mea...”

Asta îmi oferă sentimente nesigure.

Dacă pot zâmbi sincer,
Care poate face pe altcineva să se simtă fericit,
Poate pot să mă cunosc
Pe mine însumi puțin mai mult.

În orice caz, să mergem înainte.
Să mergem către viitor.
Să facem ceea ce putem unul câte unul.

Astăzi e de rău...
Nu pot lega cuvintele bine.

Numele meu este GACKT...
Motto-ul meu este ”Mr. SMILES BACK”

De dragul de a face pe cineva să zâmbească.
Trebuie să zâmbesc.

Mă rog din adâncul inimii mele
Să pot șterge tristețea din această lume, chiar și pentru o singură persoană.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe revista-blog GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!