duminică, 22 martie 2015

Canalul GACKT – discuția 91 a revistei-blog 7.03 (10 martie 2015)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 43

Tiro tiro tiriri~~~~~~ng......
Tiro tiro tiriri~~~~~~ng......

Oh, tu ești.
A trecut ceva timp. Ce mai faci?

Eh?
Unde sunt?....întrebi.


Ajung în Japonia în curând.
Scriu pe revista-blog din avion.
Mă întreb dacă o să aterizăm în curând.

Eh?
”Telefonul tău are semnal în avion?”...întrebi.

În ultimul timp, are.
Surprins, nu?
Doar folosind WiFi-ul normal pot primi apeluri.
Ei, depinde și de compania aeriană.

În trecut,
Să poți folosi un telefon în avion
Era destul de scump...

Zilele astea,
Te poți conecta normal folosind telefonul.
Desigur,
Depinde pe cerul cărei țări te afli.


Eh??
”Cum a fost Portugalia?”...întrebi.

Hey tu, știi câte puțin huh...
Se pare că ști fiecare detaliu
Pe oriunde călătoresc...

E puțin cam înfricoșător...
Ei, în fine.

Portugalia a fost un loc drăguț.
Ei, pe lângă faptul că mâncarea nu a fost atât de bună.

Deși am rătăcit pe ici colo și am încercat diverse mâncăruri.
Am fost sincer șocat...
De cât de rea era la gust mâncarea.

Dar, străzile chiar erau frumoase.
În jur, era plin de grădini care aveau o frumusețe aparte.


Chiar a fost frumos.
Străzile erau împărțite în zone vechi și noi.
Am stat în zona veche dar,
În orice caz, să o descriu cu un cuvânt, frumoasă.


Structurile care au fost construite în trecut au fost lăsate așa cum erau.
Chiar și așa,
Nu erau atât de vechi pe cât ai crede.

De fapt, orașele din Portugalia
S-au prăbușit toate o dată din cauza unui cutremur mare.


Portugalia a fost poziționată pe un deal.
Întreg orașul.
Așadar, oamenii care au supraviețuit cutremurului
Au părăsit dealul imediat.
După asta,
Orașul a fost lovit de un uriaș tsunami
Și se pare că majoritatea oamenilor au fost înghițiți de el.
S-a întâmplat în 1755.

Aparent în jur de 60.000 de oameni au murit.
Este o poveste tragică...

Cu alte cuvinte, structurile care au fost construite după asta
Au rămas până acum.
Timp de 250 de ani.

Eh?
”Nu aveam nici o idee” ...spui?

Ei, lumea este uriașă.
Multe lucruri s-au întâmplat.
Chiar și de când a început anul acesta s-au întâmplat multe, nu?
Ar fi bine
Dacă ți-ai scoate capul și ai privi la ceea ce se întâmplă în lume mai mult.
Și japonezii nu știu multe.



Ei, înapoi la ceea ce spuneam...
Când am plecat din grădini și am mers pe străzi pentru puțin timp,
Am ajuns la altă grădină.
Am mers doar puțin dar
Dintr-un anumit motiv, când am ajuns la panta pietruită,
A fost o provocare să merg.

Dar erau frumoase, chiar erau, străzile.
Să spun ”frumoase” nu e chiar corect...
”Are o anumită atracție”
Fraza asta e probabil mai potrivită.


Toate străzile aveau mașini parcate pe o parte.
Probabil că are de-a face cu toată cultura.
Așadar,
În mijlocul străzilor vechi,
Probabil că înconjoară tramvaiul.

Eh?
”Ce este un tramvai?”...întrebi...

Ai auzit vreodată de ”Chinchin densha”? (”densha” înseamnă tren)
Trece prin mijlocul străzilor.
De aceea,
O scenă cu mașini și un ”tren” aliniate una lângă alta
Este normal aici.

Dar în ciuda acestui lucru.
Pentru că străzile sunt destul de înguste,
Așadar imaginea are o imposibilitate cam ciudată.
Ahahaha.



Mai mult,
Dintr-un anumit motiv, toate tramvaiele
Sunt pictate pe ele.
Cu alte cuvinte, graffiti.
Nu este asta interesant?
Și asta este o formă de cultură.



Când menționezi Lisabona, îmi vin în minte tramvaiele,
Chiar sunt faimoase.
Acum mult timp, asta era tot ce știam despre acest loc.
Turiști cu siguranță vor merge cu ele.

Eh?
Dacă am mers cu el?...întrebi.

Am o fobie față de trenuri...
Amețesc, așa că este imposibil...



Peisajul din vârful dealului este cel mai bun.
Serios.
Așadar,
Mai mult decât a spune că este un lucru definit în parc,
Sunt persoane în zonă
Cu cafea sau ceai.
Probabil că este considerat o prăvălie de stradă...

În orice caz, portughezilor
Chiar le place cafeaua lor.
Și comportamentul lor este cald.
Sunt și câteva persoane agresive.
De asemenea, sunt multe persoane artistice în jur.


După ce am coborât dealul,
Printre clădiri, am văzut marea.
Acest peisaj este probabil valabil doar în această țară.
M-a făcut curios.

Picioarele mele erau obosite dar,
Dintr-un anumit motiv am mers pe această pantă.


Dar,
Probabil pentru că această stradă
Are prea multe magazine aliniate de mi s-a părut interesant.

De asemenea,
Este probabil unul dintre motive pentru care această țară și-a păstrat peisajul așa cum este.


În orice caz,
Am impresia că deseori sunt blocaje de trafic.
Ei, normal că sunt.
Pentru că toate mașinile se mișcă în jurul tramvaielor.

În primul rând, este cam imposibil.
Asta fiind spusă, locuitorii de pe străzile vechi
Ar trebui să folosească doar tramvaiele.
Dacă ar fi făcut asta,
Străzile cu siguranță vor fi făcute ciudate
Și blocajele de trafic vor dispărea.

Toată lumea va ajunge să folosească tramvaiele...


Când am ajuns la mare,
Pământul întins a început să apară.
Doar mergând, vei observa în mod natural.
Vei înțelege idea că ești aproape de mare.

Așadar,
Toate locurile în care am mers la nimereală în prima mea zi
Au fost de fapt locuri faimoase, sau așa am auzit.
Pentru că toată lumea se adună acolo și așteaptă.
Într-o noapte,
Singur, m-am agitat pe ici colo.


Eh?
Dacă nu m-am înțeles cu cineva?...întrebi.

Hey tu, nu ești atent...
Ei, asta.
M-am înțeles bine cu o mătușică
Și mi-a dat o grămadă de indicații și sfaturi.

Era o persoană minunată.


Și ea este un artist.

Locuința ei era pe scurt uimitoare.
Sau să spun că e grozavă
Sau artistică...

În orice caz,
Era artistică.

Nu am văzut niciodată un asemenea loc în Japonia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!