vineri, 18 ianuarie 2019

Gackt blog – 10 iulie 2017

Relaxându-mă astăzi la Hotel Mandarin

Seniorul meu m-a contactat.

”Și GACKT este în Vegas? Ei, să ne întâlnim atunci!”

M-am pregătit și m-am îndreptat spre Hotel Mandarin.
Când am sosit acolo și am privit în jur, ambiența pare destul de bună.
Indiferent de țara în care merg, Hotel Mandarin întotdeauna are o calitate bună.


Din moment ce au un Sky Lobby, am urcat să arunc o privire,
Și un peisaj ce arăta foarte mult a Vegas se întindea înaintea mea.



Cred că am vizitat Vegas  destul de multe ori, dar sunt o persoană cu un simț ai direcției foarte prost,
Nu am nici o idee unde este situat acest hotel.

Când am privit în jos, am putut vedea Dolce & Gabbana.



”Ah! Deci aici este!!”

Nu am nici o idee unde sunt. Este jenant.

Seniorul meu aștepta la cafenea.
După o perioadă, un chip somnoros a apărut.

”E prea cald la piscină!”

După ce am savurat un ceai pentru o perioadă, ne-am dus din nou la piscină.



Astăzi, am decis să nu participăm la nici un turneu și doar să ne relaxăm.
După ce l-am prezentat pe Takumi seniorilor mei, am vorbit pentru o perioadă.

Unul dintre seniorii mei a spus asta fără grabă.

”De ce ești atât de pasionat de poker?? Dat fiind faptul că GACKT joacă, este așa de distractiv?”

De acolo, am ajuns să vorbim despre poker la marginea piscinii până s-a înserat.



Întrebările care mi-au fost adresate au fost destul de precise,
Dar presupun că ai putea spune că asta este de așteptat când vorbești cu executivii de afaceri.
Au înțeles repede că nu este un joc care poate fi câștigat doar pe baza probabilității,
Și instinctiv au priceput că tacticile din timpul jocului sunt similare cu cele folosite în negocieri.

Presupun că de aceea mulți din jucătorii de poker sunt și executivi de afaceri.
Este un număr uzual de executivi care iubesc pokerul.


Conversația a devenit destul de interesantă, dar pe la jumătatea ei, a trebuit să mă scuz.

M-am îndreptat spre un restaurant unde am făcut o rezervare cu Takumi.




Takumi l-a lăudat, spunând că este destul de delicios așa că am decis să fac o încercare
Dar sincer, nu prea știu...

Presupun că ai putea spune că este american, însă am părăsit restaurantul neînțelegând
De ce este un restaurant popular când este fără gust.



Oricum, mă voi relaxa astăzi, și mă voi pregăti pentru turneul ce începe de mâine.

Ei bine atunci,
Mă întreb ce o să se întâmple.
Abia aștept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!