sâmbătă, 12 ianuarie 2019

Gackt blog – 5 iulie 2017

Festival aniversar de tequila din iad

Începând de la sfârșit,
Pot spune că și pentru acest an, l-am terminat cumva și m-am întors.
Sincer,
Este destul de dur cu corpul meu, dar
Încă o dată, am simțit cu putere faptul că
În principal oamenii sunt ființe ce pot face orice atât timp cât au KiAi.



În Princes Hiten din Shinagawa, m-am pregătit de dimineață până după ora 10 seara.
Și, în două părți ce au fost împărțite în după-ameaza și noapte,
Am avut o petrecere aniversară liniștită și adecvată cu LOVERS.
A fost un timp pe care îl pot descrie doar ca fiind pașnic,
În timp ce petrecerea a decurs cu privirele calde ale tuturor și tot felul de gânduri în mintea mea.



Chiar mă simt binecuvântat că
Pot sărbători ziua mea de naștere astfel cu toată lumea în fiecare an.


Și cea mai înfricoșătoare pare a fiecărui an...
Este festivalul aniversar de tequila din iad care durează toată noaptea după aceasta.
De data aceasta se ține la Roppongi, dar
În fiecare an, devenim atât de violenți încât orice locație la care mergem
O să ne treacă pe lista neagră cu siguranță.


Nu îmi pot aminti când s-a terminat festivalul de tequila ce a început la ora 11 seara...
Singurul lucru pe care mi-la amintesc cel mai clar este că
Ritmul acestui an a fost mult mai rapid decât de obicei.


În mod normal, tequila se consumă în shots, dar
La festivalul de tequila GACKT, începem să bem din sticlă și o dăm mai departe în toată sala.
Asta a început datorită unui lucru măreț, dar
Anul acesta, momentul a fost mult mai devreme,
Și mulți din prietenii mei au urcat pe scenă, unul după altul, pentru a bea cu mine,
Și au împărtășit suferința cu mine.
Este nebunesc...


Sincer, au fost și cei care au băut într-un fel în care te face să te întrebi

”Chiar este în regulă?”

Dar să te îngrijorezi nu va face nici o diferență.
Chiar și eu însumi, deja îi critic pe cei care beau astfel.
La petrecerea de anul trecut, o parte din prietenii mei au fost trimiși la spital.

Anul acesta,
I-am atenționat mai întâi pe cei care nu beau că nu ar trebui să vină,
Și poate e din cauză că toți cei care pot bea s-au adunat,
Și că ritmul în care oamenii erau înfrânți a fost mult mai rapid decât de obicei.

Îmi amintesc că torul a venit la sfârșit, dar
Amintirile la ceea ce s-a întâmplat după sunt vagi.
Atunci,
Mi-am recăpătat cunoștința cam pe când am ajuns acasă.

Și aceasta este poza pe care am făcut-o.


Și anul acesta, am sosit cumva în siguranță acasă...

Din nou,
Voi da tot ce am mai bun așa cum se cuvine de astăzi
Până când îmi voi sărbători ziua de naștere anul viitor.
Am nevoie de mai mult KiAi...
GACKT, dă tot ce ai mai bun!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!