duminică, 13 ianuarie 2019

Gackt blog – 7 iulie 2017

Să bei vin dimineața nu este rău

Festivalul de tequila de acum câteva zile
Se simte ca și cum nu s-a întâmplat niciodată când m-am trezit într-o dimineață liniștită.
Sau așa am crezut...
Și atunci, valuri persistente și nervoase de apeluri matinale au venit de la secretara mea.



”Waka!! Grăbește-te și trezește-te. Înainte de a pleca peste hotare, ai o întâlnire!!”

Ce întâlnire?
Am ajuns într-o astfel de întâlnire...
Mă întrebam, pe jumătate adormit în timp ce mă pregăteam.
După ce m-am pregătit și am mers în hol, secretara mea cu o față solemnă a spus asta.

”Ei bine...Invitații au sosit...
Au spus că vor să-l întâlnească pe Waka. Să le spun să vină?”

Cumva, aveam un presentiment rău în legătură cu asta,
Și deși în mod normal nu refuz persoanele, i-am refuzat imediat.

”Argh...Hai să nu astăzi...Nu mă simt atât de bine”

După asta,
În ciuda faptului că am refuzat, secretara mea a strigat

”Vă rog să intrați...!!”

Tare.
Și pe când mă gândeam ”Ce naiba se întâmplă??”
Câteva persoane îmbrăcate ciudat au venit una după cealaltă.

”La mulți ani~~~~

Când mă uitam la figurile care au venit în cameră, eram uimit.

”Ce naiba faceți voi?”

Am spus, și

”Așteptăm îmbrăcați astfel de dimineață!!”

Au răspuns ei...
Atunci, un gând de necrezut a apărut și am decis să îi întreb.

”Eh?? Este posibil ca voi să mergeți la aeroport îmbrăcați astfel??”

”Dacă facem așa ceva, vom fi arestați!!
Nu am ajunge cu titlul ”Staff-ul lui GACKT arestat la aeroport”!”

Nici vorbă, nici vorbă
Nu cred că vei fi arestat pentru că porți o rochie chinezeacă la aeroport.
Asta se încadrează la preferințele personale.
Chiar dacă o poartă un bărbat...
Și, chiar dacă nu ți se potrivește.



Atunci,
Staff-ul meu mi-a dat un cadou și l-am deschis imediat pentru a arunca o privire.

”Un deschizător de vin?? Cred...”


I-am întrebat, și aparent nu este asta.
Se pare că este ceva ce îți permite să bei vinul fără a scoate dopul,
Și este capabil de a-l menține proaspăt.


Oricum, am făcut o încercare.
Am scos o sticlă de Opus One și am băut-o de dimineață.
Și cu struguri, să bei vin de dimineață nu este așa rău.
Se simte cumva somptuos.



Am băut jumătate de sticlă.
Dacă las asta așa și aroma este încă în regulă o lună mai târziu, ar fi uimitor...
Dacă aroma se dovedește a fi complet perfectă, poate că ar trebui să am și un GACKT bar de vinuri...

Discutasem cu Hong Kong până în ultimul minut și
Când nu mai avusem timp de pierdut, m-am îndreptat spre aeropot.
Să fii ușor amețit este un sentiment plăcut.



Când am ajuns în Haneda, m-am îndreptat direct spre poarta de îmbarcare
Timpul de îmbarcare a trecut deja.

Deci, sunt Statele de data aceasta.
Acele State, iar...
Mă întreb ce se va întampla.


De data aceasta, va fi o altă călătorie lungă.
O voi lua încet.
Ei bine, am plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!