sâmbătă, 12 ianuarie 2019

Gackt blog – 4 iulie 2017

Am făcut 44 de ani

Cumva,
Am reușit să sărbătoresc
Cea de-a 44-a aniversare a mea fără vreun incident...
(Nu știu dacă pot întâmpina ziua de mâine în siguranță).


Acest an a avut multe noi întâlniri și la revederi.
Ajungând la această vârstă, îmi amintesc să simt recunoștință înainte de tristețe
Când vine vorba de a-mi lua adio.

Acestea sunt într-adevăr triste, dar
Este un miracol că ne-am putut întâlni în aceeași eră astfel.
Asta ar putea suna ca o exagerare dar
Am început să simt astfel de când am trecut de vârsta de 30.



Poate este din cauza liniei mele de lucru, dar
Cu înfățișări care fac persoanele asemeni mie să pară mai tinere decât sunt de fapt,
Atunci când o conversație începe să se îndrepte spre propria lor vârstă,
Mulți vor spune
”Nu are nimic de-a face cu vârsta! Este doar un număr.”

Desigur,
Cred că au spus-o cu intenție bună, dar
Asta este ceea ce cred atunci când aceea replică este spusă.

Are legătură cu vârsta.
Vârsta nu este doar un număr.
Cred că ”A trece prin viață ca o listă de numere face istorie”.



Pentru mine, nu mă pot gândi la el ușor ca fiind ”doar un număr”,
Și au fost o varietate de evenimente pentru fiecare an.
Au fost de asemenea multe lucruri ce au cauzat sentimente de durere și frustrare.
Pe de altă parte, au fost și multe evenimente ce au fost abundente în zâmbete.
Au fost chiar și evenimente unde
Nu m-am putut opri din plâns, dar nu de tristețe, ci de bucurie.

Și asta,
Este datorită compasiunii și amabilității fără sfârșit
A persoanelor din jurul acestui om care sunt eu, GACKT.



Eu chiar cred că sunt binecuvântat cu prieteni.
Desigur,
S-ar putea să nu par o persoană cu mulți prieteni.
Sincer cred că lucrul cel mai prețios din viața mea
Este să am prieteni care mă susțin când sunt în tot felul de situații grele.



Astăzi, sărbătoresc cea de-a 44-a aniversare a mea,
Și cuvintele pe care partenerul meu le-a spus răsună în inima mea.

”Știi, Waka, m-am tot gândit...
Numărul 44 este unul bun.
Este o vârstă la care trebuie să-ți aduni puterile într-un adevărat sens.
Nu spun că trebuie să ai postura de senior (senpai)
Dar ajungând la vârsta de 44, trebuie să fii serios pregătit pentru restul vieții tale.
Desigur,
Poate că Wala s-a pregătit acum mult timp dar
Când vine vorba de viață, faptul este că ”nu se roagă nimeni pentru cei morți”, nu?
Dacă nu ești pregătit pentru asta în primul rând,
Vei ajunge să fii atât de speriat că nu vei putea face nimic.
Mult din ceea ce Waka a făcut până în acest moment
A fost poate într-adevăr absurd, dar nu a fost niciodată necugetat.
Cred că ceea ce ai câștigat a fost posibl pentru că ai fost pregătit.
De aceea, acum, încă o dată, te rog să păstrezi aceste cuvinte în inima ta.
Poți fi absurd, dar să nu faci niciodată ceva nesăbuit ce ți-ar putea distruge corpul.
Spun asta pentru că se simte ca și cum Waka ar putea dispărea brusc...”

Și astfel, aceste cuvinte a mentorului meu atent de viață și partener, care este mai în vârstă decât mine,
S-au cufundat profund în inima, mintea și corpul meu.



Dar,
Încă o dată, asta este ceea ce cred.

Îmi înțeleg propriul caracter foarte bine.
Să scad ritmul vieții mele sau să trăiesc convențional,
Mă face să fiu neîndemânatic și astfel vreau să merg cât de departe pot înainte de a muri.
Vreau să fiu o persoană care întotdeauna zâmbește chiar și atunci când mă prăbușesc.



O să atac și acest an fără milă, astfel
Aveți multă grijă de un asemenea GACKT și de acum încolo.

Asta este tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!