sâmbătă, 23 mai 2020

Gackt blog – 24 iulie 2017

Jurnal de călătorie cu jet lag – ediția New York –

M-am trezit.
Se pare că am adormit fără să realizez.
Simțul meu asupra timpului este complet dat peste cap,
Până în punctul în care nu mai poate fi numit jet lag deloc.


Deși este întuneric, când am privit la oraș de la fereastră, multe persoane încă se mișcau în jur.
Sunt terminat...
Voi rămâne în cameră și voi continua să lucrez astfel.
Nu am chef să ies în oraș în seara aceasta.


Când a venit dimineața, am privit la oraș și am observat că se întâmpla ceva.
Se ridicau corturi ici și colo.
Poate din cauză că astăzi este weekend...


Înainte de a ieși, m-am dus la magazinul organic de lângă hotel pentru a arunca o privire.
Imediat ce  am intrat în magazin, cuvintele care mi-au ieșit din gură
În momentul în care am dat de interior au fost ”Cât de înghesuit!!!!”.



Poate din cauză că este chiar în mijlocul orașului, dar pasajul extrem de îngust este amuzant.
Va fi dificil să traverseze oamenii.

Dar,
Sunt bucuros că sunt astfel de magazine organice peste tot.
În zilele acestea, mâncarea și băuturile conțin mult prea mulți aditivi.
Astfel, și corpul tău va începe să devină ciudat.

În trecut, oamenii nu ar fi spus că este un ghinion să mori la vârsta mea, dar
Recent, sunt persoane din jurul meu, cum ar fi prietenii mei
Care sunt de vârstă apropiată de a mea și brusc mor.
Este din cauză că suferă de boli pe care oamenii în jur de 60 sau 70 de ani suferă în mod normal.
La fel cum mediul înconjurător a lumii devine mai ciudat,
Și corpurile și mințile oamenilor devin ciudate.
Deși s-a anunțat că durata de viață crește,
Asta este pur și simplu datorită faptului că rata de supraviețuire a nașterii crește,
Și nu din cauză că trupurile oamenilor devin de fapt mai puternice ca înainte.

Sunt prea multe persoane care se îmbolnăvesc, fiind afectați
Chiar și de viruși și germeni care au existat dintotdeauna.
Este o eră înfricoșătoare.



Am urcat într-o mașină și am decis să mă plimb prin oraș.
După ce am ieșit dintr-un blocaj de trafic, atmostfera a fost bună
În cele 40 de minute în care am condus fără destinație.
Astfel de locuri mi se potrivesc mai bine decât centrele de orașe.
Ar fi chiar și mai bine mai departe, în suburbii.



Șoferul a spus că
Nu putem merge pe aici noaptea din cauză că securitatea este rea...

Hmm,
După aparență, atmosfera este totuși destul de bună...
Este destul de dificil.
Un asemenea sentiment nu îl pot înțelege decât dacă încerc să stau aici.



Asta este totuși de pe vremea
Când am locuit în Cebu, în Filipine.
Inițial, oriunde mă duceam, nu mă puteam abține să nu simt că securitatea era proastă peste tot.
Poate totul avea o atmosferă periculoasă.
Totuși,
După ce am stat acolo cam în jur de o lună, am început să știu care zone erau sigure și care nu.
Ochii mei se obișnuiseră, și am ajuns să observ micile diferențe.
Pe atunci,
Am comparat sentimentele mele cu informațiile de la prietenii mei locali,
Și am fost surprins să aflu că se potriveau destul de mult.

Ei bine,
Presupun că asta este ceea ce înseamnă să stai acolo.
Nu vei ști până ce nu vei încerca să locuiești acolo.
Și o frază care deseori este spusă este, ”Nici un loc nu e ca acasă”.
Mă întreb dacă este atunci când ochii tăi și limba s-au obiștnuit cu locul...
Sau este vorba de a renunța în ceea ce privește gustul.


În seara aceasta, pentru a lua masa devreme, m-am dus la un restaurant chinezesc din suburbii, dar
Majoritatea restaurantelor de pe aceea stradă nu fac rezervări.
Asta este de rău.
Cu siguranță este posibil să fac asta pentru filialele restaurantelor din hotel
Sau a restaurantelor rafinate, dar
Restaurantele chinezești nu permit rezervări decât dacă ai 5 persoane sau mai multe,
Și am fost respinse de către toate.
Cu alte cuvinte, a trebuit să iau cina ca oricare client care intră.

Pentru prima dată după mult timp, am așteptat în afara restaurantului.
Mă întreb cât de mult timp a trecut de când am așteptat să intru într-un restaurant astfel...
În mod surprinzător, nu este rău.


Am intrat cu prietenii mei, și locurile care ne-au fost oferite erau, în orice caz, mici.
Era atât de înghesuit că m-am gândit ”Este acesta franțuzesc?!”.
Și o amabilitate extrem de copleșitoare...
Mm, american...presupun.

Cât de ciudat.
Staff-ul meu a făcut destulă cercetare dar...
Mm, presupun că nu are rost.
Ei bine, dacă esti în America, așa este.
Nu prea ai ce face.
Este inutil să te aștepți la un anumit nivel de mâncare din Vest.

Voi fi doar recunoscător că este mai bine decât în Europa.
Când eram pe punctul de a pleca din restaurant, o fată care lucra acolo a fugit înspre mine.

”Sunt fană de foarte mult timp!”

Mm, cât de ciudat...
Chiar dacă sunt deghizat.
Mă întreb cum de a știut...

Și eu încă mai am multe de învățat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!