duminică, 24 mai 2020

Gackt blog – 30 iulie 2017

Jurnal de călătorie cu jet lag ~Impresionat de o cină dincolo de așteptările mele în Londra~

După ce mi-am terminat antrenamentul dimineață,
Am decis să mă plimb prin oraș lejer, fără vreo destinație.



Aspectul străzii este chiar frumos.
Chiar acum, cum ar trebui să exprim asta.
Nu doar că este frumos, pot de asemenea simți cumva un aer de pericol.
Ce o fi...
Presupun că ar trebui să-l descriu ca fiind o tensiune unică.

Oricum, nu este încă un oraș frumos controlat,
Presupun că pot spune că aici este
Un anumit fel de presiune, opresiune,
Și, chiar și acum, o energie ce pare că e pe cale să explodeze.
În timp ce simt asta, am mers într-un restaurant și mi-am savurat încet ceaiul.

Am decis să merg prin oraș cu mașina pentru o perioadă.
Apoi am mers iar pe jos.


Oricum, este frig.
Pentru că era atât de frig, am mers să cumpăr altă geacă.
Am realizat că cumpăr doar geci indiferent de țara în care mă duc.
Oricum, este doar pentru că este pur și simplu frig.

Cum seara se apropia, centrul orașului a început să se umple de oameni.
Felul în care aceste persoane se adună este unic...ce este???
Mă întreb dacă este modul în care este construit locul de mă face să mă simt astfel.



Am simțit asta și când am fost în Austria în trecut, dar
Mă întreb dacă ar trebui să spun că este o energie unică...
Este totuși diferită față de atunci.
Ei bine, dacă spun astfel de lucruri pentru prea mult timp
Voi fi iar tratat ca un ciudat așa că o să o las baltă.

Magazinul Apple pe care l-am găsit de-a lungul străzii arată și el grozav.
Am fost impresionat de arhitectura din Paris dar m-am gândit că și Londra se descurcă destul de bine,
Și am privit în interiorul magazinului.
Erau pur și simplu prea multe persoane, și nu prea mi-a venit să intru mai deloc.


Pentru cină,
Secretara mea a găsit un restaurant numit ALYN WILLIAMS
În Hotelul Westbury.



Sincer vorbind,
Inițial nu prea așteptam cu nerăbdare, dar
Fiecare fel care a fost servit
A fost atât de delicios, dincolo de așteptările mele, ceea ce m-a surprins.
Nu, expresia mea posibil să fi fost prea exagerată, dar aspectul, cum a fost gătit,
Și asezonarea delicată m-au surprins.

Și vinul a fost abundent, și servirea, delicată.
Mai mult, prețul a fost destul de rezonabil.
Un astfel de echilibru minunat este chiar copleșitor.



Să mă gândesc că voi putea avea o masă de calitate cu un asemenea echilibru, cu o asemenea servire.

Mulțumesc lui Dumnezeu că nu am renunțat...
Restaurantele delicioase chiar există atât timp cât le cauți, până la urmă.
Chiar și așa.

După ce a trecut de ora 9 seara, un număr neobișnuit de clienți au început să apară.
Înainte de asta, nu venea nimeni deloc, așadar,
Mă întrebasem ”Este restaurantul acesta în regulă...”
Dar cumva, se pare că londonezii iau cina destul de târziu.
Indiferent de care restaurant este, sunt plini chiar și după 10 sau 11 seara...


Când am ieșit afară, în sfârșit se mai întunecase.
Chiar dacă era deja trecut de ora 10.
Chiar și așa, este friiiiiig!!!!
În ciuda faptului că încă este iulie.

De data aceasta, când am spus ”Este frig! Este frig!”,
Au fost idioți care mi-au trimis mesaje anumea spunând
”GACKT exagerează! Nici gând să fie atât de frig!” așa că
O să fac o poză a ceea ce lumea poartă în oraș de data aceasta.


Priviți.
Asta nu este ceea ce porți în iulie, nu-i așa?
Dacă este Japonia, asta cu siguranță ar fi ce ai purta la sfârșitul toamnei.

Sunt terminat!
Oricum,
Luminile nopții în Londra sunt chiar frumoase.



Ei bine atunci...
O să merg să rătăcesc puțin.

Pe mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!