joi, 12 februarie 2015

Canalul GACKT – discuția 87 a revistei-blog 27.01 (8 februarie 2015)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 39

RingRingRiingRing~~~...
RingRingRiingRing~~~…
Alo?

Oh, a trecut ceva timp?
Ce mai faci?

Eh?
Din cauză că nu suni deloc...spui?

Chiar acum sunt încă în Noua Zeelandă într-o sesiune-foto.
Deși cred că suntem pe cale să terminăm...


Eh?
Știi...spui.

Așa deci?
Deci știi...

Eh?
Îmi citești postările de pe Blomaga?

Ahahahaha...
Înțeleg...nu știam asta.

Ei...
Dimineața aceasta a fost un dezastru.

Eh?
Ce fel de dezastru...întrebi?

Ei, aici,
Din cauză că aerul este atât de uscat, înainte de a dormi,
De obicei las apa fierbinte să curgă în duș dar,
Capul acestui duș este stricat.

A curs multă apă fierbinte,
Într-o cameră unde patul este îmbibat în apă,
De la tavan la pereți,
A ajuns să arate ca Amazon-ul.


M-am trezit în această umiditate nebună.
Era complet aburit.

A fost un dezastru total.
Întreaga cameră era plină de apă.

Ahahahaha.


Eh?
Nu este amuzant...spui?

Ahahahaha.
În astfel de momente, poți doar să râzi.

Când Takumi a intrat în cameră,
Băiatul acela, a strigat direct,

”Frate mai mare...........!!!!!”

Ahahahaha.


Sesiunea-foto de astăzi a decurs bine.
În curând, această sesiune lungă se va termina.

În această săptămână am mers în diferite locuri.


Acest loc face vin,
Și când văd astfel de lucruri mă face să vreau și eu o fermă...

Eh?
Nu am nevoie...spui?

Nunu, este o fantezie romantică a unui bărbat, nu?
Să ai o fermă care produce vin,
Nu este asta una dintre fanteziile romantice ale unui bărbat?

Am mers și în multe alte locuri.
Biserici și altele.


Cum asta chiar este o biserică veche,
Este o priveliște rară că întregul loc este făcut din lemn și păstrat astfel.

Astfel de lucruri sunt probabil o altă diferență în cultură presupun.
Dacă am fi fost în Europa, asta cu siguranță ar fi fost făcută din piatră.

Chiar și așa, să o păstreze așa cum este...


Și arhitectura este destul de interesantă
Cu modul în care bârnele susțin tavanul.

Dacă asta ar fi fost Japonia,
Fără nici o îndoială, ar fi fost un stâlp pentru susținere chiar în centru.
Acesta este lucrul interesant aici.

Să faci ceva atât de întins fără nici un stâlp,
Este probabil din cauză că este făcut pe lemn.
Nu este uimitor?


Dintr-un anumit motiv, Takumi doar stătea acolo cu gura larg deschisă.
Chiar și așa.

Îmbrăcămintea lui, ce pot spune despre asta...
Hey tu! Ești Charlie Chaplin?!
Cu acest gen de look a venit la sesiunea-foto.

Chiar dacă i-am spus
Să vină îmbrăcat arătând mai mult ca un muzician rock...


După asta.
Unde am mers...

Au fost multe locuri diferite pe care le-am vizitat.
Am petrecut destul de mult timp doar vizitând locuri.


A fost o călătorie lungă.

Ei presupun,
Din cauză că este o călătorie de căutare a locurilor pentru făcut poze.


Am mers chiar și până la ruinele unei centrale hidroelectrice.

Asta fiind spusă,
În termeni de clădiri, nu erau prea multe.

Prin ruine, am vrut să spun astfel de lucruri.



Doar formele a unde obișnuiau clădirile să fie,
Clădirile propriu zise nu mai sunt deloc.

Nu știu ce fel de clădiri erau.
Doar aceste movile au rămas.



În termeni de locație,
A fost destul de dificil.

A fost mai degrabă înnourat,
Și astfel erau prea multe zone cu nori.

Nu doar pentru că e vreme bună
Putem face poze bune.

Eh?
De ce aștept...întrebi?


Când norii acoperă soarele
Lumina se schimbă, nu?
Să tot ajustezi lumina
Iar și iar
Ar lua enorm de mult timp, nu?

În același timp, nori se mișcă.
De asta, trebuie să așteptăm ca nori să treacă și să putem face pozele.

De asta, așteptăm ca să treacă nori.


În timp ce așteptăm ca să treacă norii,
Acel timp de așteptare este oribil.

Din cauză că nu înseamnă că te poți odihni.
În timp ce aștept pentru o scurtă perioadă de timp, trebuie să rămân în poziție
Și să aștept astfel,
Așa că e destul de greu.

Eh?
De data asta e totul afară...întrebi?

Așa e.
E doar afară.

Totul afară. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!