joi, 12 februarie 2015

Canalul GACKT – discuția 88 a revistei-blog 7.02 (12 februarie 2015)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 40

RingRingRiingRing~~~...
RingRingRiingRing~~~…
Alo~~!!!!!

Ce?
Ce s-a întâmplat?

Este atât de ciudat că te-am contactat?

Eh?
M-ai sunat pentru că ai venit să te distrezi în Tokyo?...întrebi.

Tu…, laș prostuț…
Nu m-ai sunat.

Ei, e în ordine totuși.

Eh?
Unde ești acum?...întrebi.
Sunt la Rose.

Chiar dacă aș fi spus aeroport.
Beau la un bar.


Eh?
Este cineva cu tine?...întrebi.

Am auzit un lucru rău.
Da, sunt singur.
Singur…

Am decis să merg în Elveția,
Și mai am ceva timp liber înainte de a pleca,
Așa că mă distrez.


Eh?
Ce faci la Rose?...întrebi.

Ce se întâmplă oare…
Mister…

Ahahahaha

Pierd ceva timp cât sunt liber.


Eh?

Ahahahaha.
Exact, singur.

Evident, sunt câteva persoane în acest loc.
În timpul liber este o singură persoană ce se distrează?

Cred că vor să mănânce ceva cu prietenii în seara aceasta.
Au spus că se duc în centru,
Să-și termine lucrurile și au mers la cumpărături,
Și eu cred că și-au găsit și timp pentru ceva antrenament.



Eh?
Te-ai întâlnit cu Yoshiki?...întrebi.

Hey, tu.
Din moment ce nu sunt prietenul tău,
Trebuie să fii formal.
Din bune maniere, nu?

Eh?
Și eu trebuie să-ți spun așa?


Hey…
Din moment ce mereu am bune maniere,
Am să te strig cu numele tău de scenă.

Pentru că așa fac frații mai mari minunați.
Cred că frații tăi fac la fel, nu?
Uite așa!

Atât de nepoliticos, când vorbești cu mine,
Fratele meu mai mare și prețios
Chiar dacă este mai tânăr decât tine,
Folosește un limbaj formal.

Nu îmi place când te comporți așa.
Ai înțeles?

Da, da…
Am înțeles.

Eh?
Și v-ați putut întâlni?...întrebi.

Nu am putut din cauza programului.
De data asta, de când m-am întors în Japonia,
Ne-am întâlnit și am discutat.

Eh?
Nu te-ai simțit singur?...întrebi.

Ahahahaha.
Nu am avut timp.
Dar de data asta, din moment ce am putut întâlni multe persoane,
Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru timpul grozav petrecut.



Cât de multe magazine frumoase poți găsi.
Din când în când, când beau într-o cafenea, îmi imaginez
Că mă întâlnesc deodată cu Ono din Arashi, Jun,
Campionul la înot Kosuke Kitajima și iau masa cu ei.

Ei,
Din moment ce de data asta sunt premiile Grammy, este totul bine,
Îmi doresc să pot vedea atât de mulți artiști japonezi venind aici.

Tocmai l-am întâlnit pe Guzen…
Oh privește privește, pe neașteptate Matsumoto din Bz a sosit în restaurant… 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!