vineri, 13 februarie 2015

Gackt blog - 12 februarie 2015

 Mr. MOMENT (discuția 88 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Prima mea vizită în Tokyo după mult timp s-a terminat într-o clipită.

Ca întotdeauna, aeroportul Narita era plin de oameni.
Deși am simțit că majoritatea dintre ei nu erau japonezi.


Sunt în avion acum.
Vom sosi în curând.
Presupun că sunt deja 10 ore de când am plecat din Japonia...

De data asta, a trebuit neapărat să apar la petrecerea unei cunoștințe,
Așadar, m-am întors repede în Japonia.


Sincer,
Încă nu sunt bun la a merge la petreceri.
Dar nu pot spune astfel de lucruri la vârsta mea.

Celebritățile din jurul lumii au o imagine fermecătoare,
Apărând la petreceri și spectacole de modă
Și pe coperțile revistelor,
Dar presupun că eu sunt un bărbat foarte simplu...


Nu sunt foarte bun la petreceri,
Și acum mult timp când mergeam în astfel de locuri,
Erau prea strălucitoare și nu îmi plăceau.
Acum le recunosc ca și adult
Ca fiind un loc pentru interacțiuni importante.

Ei, nu aș fi venit tocmai până în Japonia pentru o petrecere normală,
Dar de data aceasta a trebuit să fac deschiderea,
Așa că mi-am aranjat programul și mi-am făcut timp să vin.

Mă întreb cât de mult timp a trecut
De când puteam să întâmpin oamenii așa cum trebuie,
Chiar și la o astfel de petrecere...


Acum mult timp nu eram bun deloc,
Și când trebuia să fac o deschidere pentru un eveniment,
Eram agitat încă de ziua de dinainte.

Spectacolele live sunt la fel.
Să fac un MC are mult mai multă presiune decât să cânt melodiile.
Nu sunt bun la asta în primul rând.

Chiar și așa, nu pot spune ”Nu o pot face”.
Nu am de ales decât să o fac, așa că am studiat cu disperare.


E ușor să fugi spunând ”Nu sunt bun la asta”.
Să o înfrunți și să o depășești durează mai mult timp.

Este mai bine dacă îți dedici timpul să o depășești.
Nu este nimic greșit în a nu putea face ceva.
Să nu faci ceva în legătură cu asta este păcat.

Înțelegi, nu?
Este la fel cu orice lucru.


Am ajuns să fac lucrurile pe care nu le puteam face unul câte unul.
Să trăiesc lăudându-mă puțin câte puțin în timp ce fac lucrurile,
Pot simți sincer că ”am devenit mai bun decât eram înainte...”
și că a-ți trăi viața nu este la fel de rău cum era odată.

Din acest motiv îmi doresc ca toată lumea să aibă mai multă speranță.

Nu este un lucru dificil.

Spun că a trăi nu este rău deloc.

De dragul celor care au vrut să trăiască dar au murit înaintea mea,
Trecând prin fiecare zi cu un zâmbet este ceea ce pot face pentru ei,
Și un lucru pe care ar trebui să-l fac și îl pot face în câteva secunde, nu?


Nu știu nici când eu am să mor.
Dar nu am să fiu speriat și neajutorat.

Trăiește astfel încât să poți muri fără regrete,
Indiferent de ceea ce se întâmplă.

Pentru asta, trebuie să fii de neînțeles uneori.
Desigur, ai să plătești prețul pentru asta,
Și să îți faci un corp care poate îndura neînțelegrea
Este un alt lucru pe care trebuie să-l facem.

Nu sunt un ciudat care aleargă după sănătate.
Îmi fac corpul în așa fel încât să reziste neînțelegerii și să o depășească.


Am un corp slab așa că de fiecare dată se întâmplă ceva
Și ajung să mă adun astfel,
Dar dacă nu îmi antrenez corpul cu exerciții în fiecare zi
Nu aș putea să mă mișc deloc.

Voi face ceea ce trebuie să fac.

Sunt prea multe persoane care nu pot face astfel de lucruri simple.
Nu v-au spus părinții niciodată când erați mici?

Este un lucru simplu.


Nu vă enervați pentru că este o monotonie,
Făceți-o în fiecare zi, la fel cum vă spălați pe dinți
Și lăsați să se adune.

Dacă cineva ți-a spus că se spală pe dinți o dată pe săptămână,
Te-ai gândi în mod normal ”Hey, hey...”, nu?

Așa că, pentru ca oamenii să nu se gândească la tine astfel,
Și ca tu să nu ajungi să te gândești la tine astfel,
Fă ceva în fiecare zi.

Dacă faci asta,
Atunci vei putea fi recunoscător pentru lucruri mărunte,
Și să simți din adâncul inimii tale că ești fericit.


Vei putea fi fericit din adâncul inimii tale
Doar că oamenii care sunt importanți pentru tine trăiesc,
Că le poți spune ”La mulți ani”
Și să-i auzi spunând ”Mulțumesc”.

Vei fi recunoscător doar pentru faptul că trăiesc.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este ”Mr. MOMENT”.

La ce te gândești pe moment devine viața ta.

Viața este o mulțime de momente.
Nu te gândi că este lungă,

Dacă te gândești că viața ta este doar un moment,
Atunci vei face mai multe lucruri, nu?

Este același lucru.
”Viața este o serie de momente.”

Fă momentele care nu știi când se vor termina să strălucească.

Ei atunci...
Suntem pe cale să sosim.

Luminile din L.A. sunt strălucitoare.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!