marți, 10 februarie 2015

Gackt blog - 8 februarie 2015

 Mr. TRAVELER (discuția 87 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Zborul direct din Noua Zeelandă
Are câteva locuri și sunt mai mici decât te-ai fi așteptat.
Este pentru prima dată după ceva timp când am făcut
O călătorie lungă într-un așa mic avion.



Takumi este obosit și a adormit lângă mine...
Vom sosi în Japonia în câteva ore,
Așa că voi încerca să termin această postare înainte.

Această sesiune-foto din Noua Zeelandă
A fost dificilă din cauză că am călătorit mult,
Dar sunt fericit că am venit în această țară.

După ce sesiunea-foto s-a terminat,
Am rămas în Noua Zeelandă pentru câteva zile și am rătăcit prin oraș.


Străzile orașului seamănă cu Vancouver din Canada,
Sau San Francisco din U.S.A.

Nu e rău.
Doar că prețul la orice este prea mare,
Și sincer, când vroiam să merg la cumpărături
Nu contează în ce magazin intram,
Sincer, nu am simțit că mă distram.

Deși nu spun că nu era nimic de făcut din cauza asta.
Mai degrabă, erau multe lucruri pe care trebuia să le fac.

Mă asigur că îmi fac antrenamentul în timpul zilei.
Atac atât de mult cât pot,
Și să-mi refac condiția corpului la normal.


Nu iau pauze.
GACKT nu are nevoie de pauze.

Nu îmi neglijez niciodată pregătirea pentru a mă lupta,
Și îmi îmbunătățesc corpul și mintea,
Ca să pot răspunde instant la orice situație.

Asta este fundamental pentru mine.

Odată ce termin antrenamentul,
Ies afară și caut prin oraș.



Orașul, unde totul este scump
Este prea scump pentru actualii călători japonezi să-l viziteze.

Să fiu sincer, nu e un mare lucru.
În ciuda acestui fapt, prețurile sunt mult mai mari decât în Tokyo.

Am mers la un magazin de muzică,
Și m-am uitat la un magazin de electronică,
Și mi-am imaginat cum ar fi dacă am fi trăit în această țară.

Această țară nu este destul de potrivită pentru noi să trăim acum.

Noaptea am studiat într-o cafenea la hotel.


Am studiat engleza în continuu cam 4 ore.
Făcând astfel de lucruri,
Ridicăm nivelul de conștiință a staff-ului.

Mergând peste hotare atât de des,
Sincer nu pot folosi un staff care nu poate spune un cuvânt în engleză.

Așadar, mă adun împreună cu ei astfel pentru studiul lor
Și îi fac să se concentreze și să învețe să-și îmbunătățească nivelul.


Este o poveste obișnuită,
Dar când vine vorba de a face ceva, sunt multe persoane care
Spun imediat scuza ”Nu am timp”.

Timpul este ceva ce îți faci.
Forțat, îți poți face timp.

Ar trebui să dormi mai puțin.
Ar trebui să nu te mai uiți la televizor.
Ar trebui să mânânci mai repede.
Ar trebui să nu pierzi timpul privind pe pereți.

Este simplu.

Dacă faci asta,
Poți trăi zilnic o zi plină.


Dacă te concentrezi pe fiecare lucru,
Vei realiza doar cât de scurt este timpul oferit nouă.

Este o limită de timp.
Este un timp foarte scurt.

Dacă nu simți asta, acum,
Înseamnă că pierzi mult timp.


Chiar și într-o perioadă mică de timp
Poți simți fericire.

Pentru că îți folosești timpul serios.

”Folosește-ți timpul serios”.

Acesta este modul lui GACKT de a trece prin viață.

Oricum, lucrul meu în Noua Zeelandă s-a terminat cu bine.

Și,
La sfârșitul călătoriei mele, am întâlnit un bărbat bun.
Am devenit prieteni printr-o ciudată întorsătură de evenimente,
Și când am spus că mă întorceam în Japonia,
M-a dus în multe locuri.


Am terminat de mâncat cu toată lumea,
Și apoi cineva a sugerat să luăm desert,
Și ne-a făcut turul cu mașina lui până ce am plecat.

Numele lui era J (Deseori, scriu doar inițiala lor în blog-urile publice)
Și chiar era o persoană grozavă.

Mulțumită faptului că l-am întâlnit,
Impresia mea despre Noua Zeelandă s-a schimbat la 180 de grade,
Și călătoria mea a devenit o amintire bună.

La început nu știam unde aș putea merge,
Dar oamenii sunt cu siguranță totul.
Depinzând de oamenii pe care îi întâlnești, călătoria sau viața ta se poate schimba complet.


A spus că vroia să ne arate peisajul frumos
Înainte de a merge la aeroport.
Din cauză că astfel de lucruri minunate se întâmplă,
Viața este cu adevărat interesantă.


Au fost doar câteva momente,
Dar mulțumită lui am putut petrece un timp grozav.

Cu siguranță este vorba de oameni.
Totul se schimbă depinzând de oameni.

Dar vreau ca toată lumea să-și amintească asta.

Dacă doar aștepți să îi întâlnești,
Ei nu vor veni la tine.

Când îți îndrepți ochii spre lumea de afară și pășești,
Atunci aceea posibilitate se naște.

Dar este încă doar o posibilitate.


Dacă stai acasă dormind și nu începi niciodată nimic,
Nimic nu se va schimba.
Totul se naște când pășești afară
Și începi să vorbești cu cineva.

Oamenii nu pot trăi singuri.
Cu siguranță nu pot trăi fără a interacționa cu altcineva.

Din acest motiv ar trebui să strigi la tine.
Timpul nostru nu este destul de lung
Să ne îngrijorăm despre fiecare lucruri
Ca de exemplu ce va crede cealaltă persoană.

Faptul că am putut vedea acest peisaj frumos,
Este ceva ce a venit dintr-o șansă mică.

Fi curajos...
Nu este atât de greu.

A te gândi că este simplu
În loc să te gândești că este dificil,
Și întâlnind,
Dând peste persoane,
Vorbind cu ele,
Ajungând să vă cunoașteți unul pe celălalt,
Este un lucru natural.

Desigur,
Totul vine după ce acționezi.

Tu ești cel care face aceste șanse.
Nu ”cineva”.
Nu altcineva.

Ești tu.
Nu crezi că viața este mult mai interesantă astfel?

Dacă așa crezi,
Atunci pune un zâmbet pe chipul tău.

Este în regulă,
Am încredere în tine.

Numele meu este GACKT.
Motto-ul meu este Mr. TRAVELER.

Viața este o călătorie.
O începi și o termini singur.

Dar cu siguranță vei întâlni pe cineva pe drum.
Să îi cauți depinde de tine.

Nu ești singur.
Înțelegi, nu?

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.
(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!