miercuri, 18 februarie 2015

Canalul GACKT – discuția 89 a revistei-blog 17.02 (17 februarie 2015)

Poveștile idioate ale lui GACKT nr. 41

Tirrrrrrrrrrrrrrrr~~~...
Tirrrrrrrrrrrrrrrr~~~…
Halo~~……

Ce este? Tu ești?

Eh?
De ce am spus ”Ce este?” întrebi.

Ei bine,
Este atât de frig și totuși, trebuie să țin telefonul și nu vreau să vorbesc.
Am crezut că este un apel de la lucru sau ceva de genul acesta…

Eh?
Spui că este cald acum?

Vorbești despre Tokyo, nu?
Acum sunt în Ungaria, de asta.


Este un frig de neimaginat.

Eh?
Acum? Cât este ceasul? Întrebi.

Este după-amează. Ora 1.
Sunt în oraș la un ceai.

Era atât de frig că am intrat într-o cafenea.
Chiar este un frig de neimaginat.


Dar ieri a fost incredibil de cald.
Se pare că temperatura s-a schimbat considerabil într-o zi.

Pe bune, mai lasă-mă.

Este frig și totuși nu pot merge nicăieri la snowboarding, pentru mine acest loc este un iad…
Dacă este doar acest frig, vei ajunge să te simți deprimat.

Cred că pot înțelege de ce persoanele care trăiesc în țările friguroase nu zâmbesc mult.
Și eu, de când am venit în această țară, zâmbetele mele au dispărut…

Mi-a înghețat fața…

Eh?
De obicei nu zâmbesc mult…spui…

Taci.
Sau zâmbetele mele se vor împuțina și mai mult.

Dar chiar și așa, chiar era un oraș drăguț
Că până și eu am fost surprins.

Prin Europa,
Acestea ar putea fi considerate străzile care îmi plac cel mai mult.
Hmm…sau poate nu?
Sau poate că acestea ar putea fi considerate străzile care mi-au oferit
Cel mai grozav sentiment din Europa…mă întreb.


Dar indiferent dacă spun că îmi place sau nu,
Chiar nu poți merge prin acest frig.

Din moment ce chiar și seara atmosfera este bună,
M-am gândit să ies să văd priveliștea de noapte dar,
Din cauza frigului nu am putut ieși.

Nu am simțit că aș vrea să ies.
Pe de altă parte, când este zăpadă, este mai cald.

Și drumul până aici
A fost foarte curat.


M-am învârtit doar pe drumuri mici, departe de multe străzi și totuși,
Ce pot spune…
S-a simțit foarte bine.

Dacă nu ar fi fost acest frig, ar fi putut fi și mai bine.


Străzile erau pline cu oameni mai mult decât te-ai fi putut aștepta.
Mă întreb dacă sunt turiști…

Nu arătau prea mult cum că ar fi dar,
Nu arătau prea mult nici ca fiind localnici…

Un sentiment bun trece pe această stradă,
Și de asemenea și fațada clădirilor mi-au dat un sentiment bun.


Aici și acolo,
Am spus deseori ”oh…” *surprins*

Deschideam gura fără să mă gândesc.
Și chiar când intram în magazine,
Au fost câteva moment când eram ”Ce este asta???”
Și mai era și lucrul acesta, de care am fost cel mai interesat.
Ce crezi că era?

Eh?
Trebuie să fie echipament de antrenament…spui…

Ei tu, închid!...
Nu este asta.

Ce tot spui.


Mă refer la șah, șah!
Pentru că îmi place șah-ul.
Dar, table de șah cum nu am mai văzut înainte erau acolo.
Erau hexagonale.

La prima vedere, m-am gândit că ar fi făcut tablele pentru un joc special
Sau ceva de genul acesta…
Și am stat acolo să mă uit pentru ceva timp, dar
Din moment ce un asistent s-a apropiat de mine
Am întrebat ”Ce este asta?”
Mi-au spus că este o tablă pentru 3 persoane.

Am fost foarte impresionat de asta.
Și de asemenea, de faptul că această tablă este făcută complet manual.

Ei,
Din moment ce este ceva făcut pentru turiști
Toate erau lucruri ce puteau fi pliate
Sincer, nu m-am gândit să cumpăr una…

Dar la acel punct,
Din moment ce erau și cele făcute în piatră
M-am gândit că aș putea cumpăra una și să-i pun să mi-o trimită.

Lucrurile vândute aici erau foarte simple.
Și din moment ce străzile nu erau influențate prea mult de modernizare,
Sentimentul de ”zile vechi” era peste tot.

Doar mergând pe aceste străzi m-a făcut să mă simt bine.

Eh? Poftim?
Dacă erau săli de antrenament și altele…întrebi…

Desigur.
M-am dus acolo, într-o sală pe care am găsit-o.


Am fost mai degrabă surprins.
De numărul de persoane care erau acolo.

Toată lumea avea un corp construit.
Totuși,
Erau poze cu Arnold Schwarzenegger
Agățate pe pereți.

Eh?
Dacă asta este din cauză că în Ungaria, le plac filmele lui?...spui…

Pe bune, ce tot spui.
Schwarzenegger este,
Un faimos și incredibil culturist australian!


Nu știai?
Mai lasă-mă…

Deși a fost Mr. Olympus,
5 ani la rând…să fi ales de atâtea ori
Este un lucru incredibil.

După asta,
Arnold a fost ales,
Și a putut să-și facă debutul ca actor.
Deși pe atunci nu putea vorbi engleză deloc, și am auzit că a avut câteva probleme
Din cauza asta,
Este chiar incredibil că a ajuns în poziția de guvernator.


Chiar și acum, în industria filmului desigur,
Și de asemenea, de persoanele care fac acest gen de antrenament,
Este foarte respectat.

Cât despre corpul meu
Doar intrând în această sală, cred că sunt de două ori mai slab.
Desigur,
Nu vreau să am acel corp care arată ca o gorilă, așadar
Să mă păstrez într-un echilibru bine proporționat,
Spre ceea ce țintesc este
”Un corp care poate fi eficient, un corp care se poate mișca repede”.

De asemenea,
Erau acolo și femei grozave,
Dar chiar dacă erau foarte grozave,
Corpul lor era prea ascuțit (prea antrenat).

Asta nu era bine.

A trecut mult timp de când am fost astfel impresionat.
Din moment ce era atât de grozav,
Când am vorbit despre acest fel de lucruri cu persoanele din linia de antrenament din Japonia
”Am găsit aceste persoane pe Instagram!”,
Toată lumea era foarte emoționată despre asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!