sâmbătă, 6 februarie 2016

Gackt blog - 3 februarie 2016

Notă din partea comitetului editorial (discuția 122 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Mă întreb câți ani au trecut.
Cât timp este de când
Mi-am putut petrece timpul
Cu prietenii și familia în Taiwan.

În acești câțiva ani,
Rar am vizitat Taiwan.
Erau multe motive dar,
Acum când mă gândesc,
Nu erau semnificative.


Deși e vorba de muncă,
Când le-am spus membrilor familiei mele
Că voi vizita Taiwan,
Toată lumea și-a potrivit programul
Și au venit să se întâlnească cu mine noaptea.

Chiar acum,
Cei care locuiesc în Canada,
Cei care locuiesc în Hong Kong,
Cei care locuiesc în Shanghai,
Toată lumea și-a aranjat programele
Și s-au adunat.

Acum,
Stau într-un loc numit Hsinchu
Unde îți va lua peste o oră să ajungi
Chiar dacă ai trecut de Taiwan.



Inițial am spus
”Hotelul la care stau este destul
De departe de Taipei,
Așadar nu trebuie să veniți neapărat...”
Dar programele de noapte a tuturor
Au fost aranjate și în ciuda sorții, s-au adunat.

Pentru că a trecut atât de mult timp
De când ne-am văzut,
A fost cam stânjenitor, dar în cele din urmă,
Am băut până la 5 dimineața.


Cât despre cum mi-am contactat
Prima dată familia în Taiwan,
Asta este un lucru trivial.

”Înainte de Last Visualive
Vreau să termin prin
A vizita mormântul fratelui meu mai mic din Taiwan.”

Le-am transmis aceste sentimente
Și au venit cu toți și s-au adunat.

Familia este cu adevărat
O entitate caldă.
Cât sunt în Taiwan,
Cu siguranță va fi cineva cu mine la cină,
Și nu va trebui să avem conversații profunde.
E ca și cum ar fi o ocazie normală,
Mâncarea va fu servită
Și ei vor întreba
”Este bună?”


Cum am putut deveni o familie,
Este mulțumită fratelui meu mai mic.

Era plin de talent.
Ca și cântăreț,
Dar și ca entertainer,
Avea talente remarcabile în ambele aspecte.


Însă,
A fost diagnosticat brusc cu cancer la creier.
Și de fiecare dată când îl vedeam
Devenea mai slab.
Până în momentul în care a murit,
Am fost în Taiwan de multe ori.

De fiecare dată când ne vedeam,
El pierdea în greutate.
Eventual nu a mai putut merge de unul singur,
Și a trebuit să fie dus într-un scaun cu rotile.


Chiar și lucrurile pe care le putea mânca
Au devenit limitate.
În ciuda acestui lucru,
Când mergeam în Taiwan,
Toată lumea se aduna și beam
În timp ce ne exprimam gălăgioși în jurul lui.
Cei care se adunaseră acolo,
Desigur, știau că nu putea bea alcool,
Și cu siguranță știau că devenea din ce în ce mai slab.


Dar,
Nici unul nu era trist,
Și oricând cineva ridica paharul,
Toată lumea și-ar fi ridicat băuturile
Și el își ridica paharul cu apă,
Și-și uda ușor buzele.

Toată lumea chiar l-a plăcut.


Pe 6 ianuarie 2004,
Sora lui mai mică m-a contactat în lacrimi.
”Lasă-l să audă melodia lui GACKT
În ultimele sale momente...”
Amintirea când i-am cântat prin telefon
Încă este vie în mintea mea.

El, care și-a pierdut conștiința,
Și-a revenit brusc
Când a auzit melodia,
Și fără a lua ceva cu mine,
M-am îndreptat spre Taiwan.

Era cam în jur de 8 seara
Când am ajuns în Taiwan.
Când am ajuns la el acasă,
Toată lumea era acolo.
Era înconjurat de oameni.
Și toată lumea plângea.
Omul preferat al tuturor dormea ușor.

În timp ce mama lui s-a sprijinit de mine, a spus
”Mulțumesc, mulțumesc pentru tot...”
Iar și iar în timp ce plângea.

Am învățat cât de fără putere sunt.


Dacă mă gândesc acum, au trecut 12 ani.
Prietenii de pe atunci
Fie s-au căsătorit,
Sau au copii.
Când ne-am întâlnit de data asta,
Mi-au arătat poze
Mândrii, zâmbind și râzând.

Am simțit că am călătorit înapoi
Cu o viteză uimitoare
Unde timpul s-a oprit.

Când mă îndreptam înapoi, am luat un taxi.
Am deschis fereastra
Și am lăsat vântul să intre.

Când mă uitam fără țintă,
Brusc, scene familiare
Mi-au apărut în față.

”Te rog oprește mașina...”

Makiyo, sora mea mai mică,
Care era cu mine, a întrebat

”Frate ma mare, ce s-a întâmplat?”

M-a strigat în timp ce stăteam singur afară.
Pentru ceilalți nu este nimic,
Doar un loc normal deschis și gol.



Pentru mine,
E un loc din amintirile mele.

Aceasta este una dintre locațiile de filmare de la MOONCHILD.

În film,
Acesta este locul unde am filmat scena
În care eu și HYDE ne întâlnim iar după câțiva ani.

Este un loc gol, dar
Pentru mine, a devenit un moment dureros.

Când m-am gândit la personajul din film, ”Sho”,
Cumva s-a amestecat cu gândurile din prezent
Și lacrimi au început să curgă.

A trecut ceva timp de când am plâns astfel.


Până acum,
Am ezitat să vizitez Taiwan puțin,
Dar de acum încolo voi veni
Mai sincer cu mine însumi.

Nu ne putem întoarce în momentele ce au trecut,
Dar,
Din când în când, privind în urmă la drumul pe care l-ai parcurs,
S-ar putea să fie nevoie să privești
La ceea ce este sub picioarele tale.




Nu îmi place să mă țin de amintiri
Dar, ocazional,
Amintirile îmi vor aminti de sentimente prețioase în acest fel.
De aceea se numesc amintiri...

Amintirile pot fi dureroase,
Dar,
Am învățat importanța lor astăzi.

Să dăm totul în a trăi astăzi.
Să devenim capabili să întâmpinăm o minunată zi de mâine
Să nu avem un regret de ieri la care nu ne putem întoarce.

Ieri este trecut,
Mâine este viitor,
Dar astăzi este un dar.
De aceea se numește prezent.

Ei atunci,
Last Visualive va începe în curând.
Toate gândurile mele diferite vor deveni unul în inima mea.

Mulțumesc.
Pentru că, cu siguranță, îl voi face un succes,
Așteaptă-l,
Frate mai mic.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!