luni, 22 februarie 2016

Canalul GACKT – discuția 123 a revistei-blog 7.02 (17 februarie 2016)

”Dansează...în zborul iubirii...mă amețești...♪♫” (Koi no FRIDAY)

Beep...
Da, alo.
Ah, frate mai mare,
Un la mulți ani întârziat.
Se pare că te-ai distrat bine.
Îmi pare rău,
Nu am putut ajunge din cauza muncii.

Eh?
”Apropo, GACKT,
Am văzut ceva pe site-urile online.
Faci un alt film?”
...spui.

Da,
Vom filma în Okinawa.
Conținutul lucrării m-a făcut să fiu interesat dar,
Mai mult decât orice,
Dacă pot contribui
Înapoi în Okinawa prin asta...
Gândindu-mă la asta, am acceptat.


Oricum, voi face ceea ce pot
Atât de mult cât pot.
Din moment ce nu am nici o idee
De cum va fi în cele din urmă.
Te rog, așteaptă-l cu nerăbdare.

”Să lucrezi la un film este greu?”
...întrebi...

Mm...
Pentru seriale au mai multe puncte pe plus dar,
Să fac un film este mai distractiv pentru mine.


În special când întotdeauna stăm la locațiile de filmare,
Diverse lucruri îmi vin în minte,
Și în plus, felul în care este folosit timpul în total este diferit.

”Ce vrei să spui cu asta?”

Eh...
Comparând un serial cu un film,
Este o cantitate mult mai mare de scenariu pentru filme.
Pentru că, în loc să-l folosești pentru a arăta o anumită situație
Mare parte din el este folosit pentru a avea un progres prin conversație.


De aceea,
Chiar și pentru actori, serialele sunt dure.
Mai mult,
Timpul de filmare se întinde de dimineață până noaptea
Și timpul lor este constant blocat acolo.

Pentru filme,
Ia timp și pentru a aranja lucrurile,
Așadar actorii
Deseori pot folosi timpul liber
Pentru a-și face propriile lucruri.


În plus,
Nu suntem chiar urmăriți pentru replici.
Ei bine,
Când făceam asta în Hollywood,
Pentru că totul era în engleză
A fost atât de dur că m-a omorât.

”Heh..., așa deci.
Ah, dacă mă gândesc, am văzut pe YouTube!
Acel MAX-ceva!!”
Spui...

Mulțumesc.
Și acel film YouTube
Ar fi trebuit să se termine după o zi lungă dar,
S-a filmat în două zile.




Am filmat la o viteză înfricoșătoare.
Pentru că nu am avut timp.

”Poți filma un asemenea film în 2 zile?”
...spui.

De data asta,
Pentru că am fost invitat din prietenie,
Apariția mea a fost scurtă.
De aceea am terminat în 2 zile.

”Ah, dacă stau să mă gândesc,
Și Yuuki-kun a apărut, nu?”
...spui..

Da,
Kimisawa Yuuki pe care l-am prezentat anterior,
A apărut de asemenea ca invitat în acest film.


Omul acesta,
Și el s-a distrat filmând.

”În ciuda acestui lucru, să o faci în 2 zile este uimitor”
...spui... ...

Dar,
Pregătirile au durat destul de mult timp.
Înainte de filmare au trebuit să ajusteze costumul,
Imaginea.

”Cum era de așteptat, aranjările durează mult”
...spui...

Da. Durează destul de mult timp.



Dar,
Dacă aranjările sunt făcute corect,
Progresul după asta poate decurge destul de bine.

”Apropo,
Ești la repetiții acum?”

Nu am început încă repetițiile.
De data asta, în timpul șederii mele în Japonia
Am filmat metraje ce vor folosite în LAST VISUALIVE.

Eh?
”Trebuie să folosești atât de multe clipuri pentru concertul tău?”
...spui.

Da, folosesc destul de multe.
Pentru că de data asta, leg împreună povestea lui Yoshitsune.
Filmez și aceste clipuri.
Asta este foarte dificil.
În fiecare zi,
Filmăm de dimineață până pe la miezul nopții.
și cum sănătatea mea e șubredă
Este o filmare continuuă destul de dificilă.


Dar,
Este amuzant.
Am putut să mă întâlnesc cu mulți membrii din cast pentru prima dată după mult timp.

”Ce fel de concert va fi??”
...întrebi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!