marți, 15 martie 2016

Gackt blog - 3 martie 2016

Notă din partea comitetului editorial (discuția 124 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Am scris în postarea anterioară
Că înainte de a pleca din Japonia
Am mers să văd ”Honganji”,
O piesă de teatru creată de câțiva din familia mea.

Înainte ca piesa să înceapă,
Am putut să întâlnesc mulți dintre interpreți
Și să le simt entuziasmul grozav.

De fapt,
Nu am prevăzut deloc
Cum v-a decurge piesa
După ce a început,
Așa că a fost o piesă minunat de excepțională care mi-a întrecut așteptările.



Piesa a fost complet după stil
Și a avut elemente de filosofie
Împrăștiate prin ea
Și mi-a întrecut imaginația până la sfârșit.

”Aceasta nu este o piesă din perioadă...”

Desigur,
Nu spun că totul a fost perfect.
Au fost și părți rele.

Dar decât să scriu
Acele critici după fapt,
Vreau să spun sincer
Că piesa a fost atât de minunată
Că nu vei fi deranjat de acele părți.

Și,
Fiecare personaj a avut o prezență grozavă.
Dl. Jinnai, care a servit ca lider
Are o prezență copleșitoare.

Asta e ceea ce se numește sufletul unui actor.
Când o piesă este propulsată de puterea actorilor,
Îți oferă o realizare nouă
Că ASTA e ceea ce o piesă ar trebui să fie!

A fost fantastic că mulți actori au fost
Adunați din genuri diferite,
Și pe lângă asta,
Din Koreea, Kwang-Soo din ”Supernova”
A depus de asemenea un bun efort.



În cele din urmă,
Limba ar fi fost dificilă
Așa că, probabil, a depus mult efort în
A exersa cuvintele dificile care au avut de-a face cu istoria Japoniei.

Am fost de acord cu ovațiile
Date de către întreg publicul după piesă.
Simțindu-mă bine,
M-am îndreptat acasă peste hotare
Pentru puțin.





Frigul din Japonia a avut un efect rău asupra sănătății mele,
Dar locuind peste hotare cu multă căldură și fierbințeală
Am reușit în cele din urmă să-mi revin.

În timp ce înaintez cu munca mea de peste hotare,
Continui să înregistrez.
Și,
Toate întâlnirile și lucrurile pentru Last Visualive
Au avut loc prin internet.



Timpurile chiar s-au schimbat.
Faptul că pot face multe lucruri
În timp ce sunt peste hotare astfel
Este mulțumită pasului mare făcut spre înaintarea infrastructurii în ultimii 10 ani.

Înainte, inclusiv problemele cu informațiile,
Chiar dacă lucrai peste hotare,
În cele din urmă, cineva trebuia să le ducă înapoi în Japonia.

Acum,
Putem face totul doar cu câțiva membrii din staff.
Nu mă pot abține să nu simt că
Acel concept de ”birou”
Se va schimba complet în următorii câțiva ani.
Gândul ”Chiar am nevoie de un spațiu de birou?”
Apare deseori în mintea mea.



După ce mi-am terminat scurta ședere peste hotare
M-am întors iar în Japonia.
Din cauză că repetițiile la scară mare
Pentru turneul Last Visualive începeau.

Multă muncă este făcută în paralel,
Și cum era de așteptat, se simte ca și cum nimeni nu are destul timp...
Ei, întotdeauna este așa,
Dar nu mă pot abține să nu mă simt așa.

E ca și cum ai muri.
Dar, iubesc sentimentul.
Simțul de tensiune mă face să mă simt viu.

Desigur,
Nu vreau să spun
”Nu este timp așadar nu este nimic ce pot face.”

Timpul meu întotdeauna a fost consumat în grabă,
Nimic în legătură cu asta nu s-a schimbat de mult timp.
Din cauză că aleg acest mod de a trăi.
Îmi găsesc timp să mă joc din greu.
Și îmi ridic motivația.

De data asta, imediat după ce m-am întors,
Am făcut o vizită la Jaguar Japan.
Am auzit că au făcut mult mai multe mașini bune recent.
Am decis să mă duc și să arunc o privire rapidă,
Dar am fost chiar surprins.



Linia lor de mașini
S-a schimbat destul de mult spre deosebire de zilele ”vechi”.

(Automobile elegante și de înaltă clasă pe care o femeie le-ar conduce)

Aceea imagine a lor a fost destul de puternică în trecut,
Dar acum au adăugat un caracter jucăuș în timp ce au păstrat eleganța,
Creând un vehicul de înaltă clasă luxurios și bogat
Cu o atmosferă de adult sexy și glamorous.



Răspunsul staff-ului a fost foarte deștept,
Și atmosfera în general a fost bună.

Am vizitat compania imediat
După ce am ajuns în Japonia, primul lucru dimineața,
Și am fost foarte impresionat de cum toți, de la președinte
La angajați, erau acolo dimineață pentru a mă întâlni.

Presupun că înțelegi că primind o asemenea ospitalitate
Îmi încălzește inima.



Am testat și un Range Rover,
Și am fost surprins că era o mașină bună.
Am simțit la test că
Pedalele erau ușoare și răspunsul era bun.

Imediat m-am gândit ”Poate voi cumpăra una...”
Asa din cauză că șasiul mașinii mi-a depășit așteptările,
Calitatea interiorului
Și mai mult decât orice, atitudinea ospitalieră a staff-ului
Care și-au pus sufletul în munca lor.

Da,
M-a făcut încă o dată să realizez că trebuie să-mi amintesc,
Că un suflet și o atitudine ospitalieră
Este un fundament pentru entertainment.

Nu doar că am reușit să petrec un timp de neuitat ca iubitor de mașini,
De asemenea, am făcut o promisiune în inima mea că nu voi uita ce e important
În timp ce înfrunt turneul ce vine.
Reîmprospătat, m-am întors acasă pentru a începe înregistrările imediat.


Încă sunt două melodii pe care nu am terminat să le înregistrez.
Le-am refăcut de o grămadă de ori, dar nu sunt încă satisfăcut.
Mă întreb dacă le voi termina la timp pentru concerte?

...Nu am nici o idee.
Oricum, lucrez să le termin,
Dar simt că a trecut mult timp de când m-am luptat atât de tare.
Dacă renunț, s-a terminat.
Așadar nu pot renunța.
Desigur, nici nu voi face un compromis.

Cu alte cuvinte, trebuie doar să o fac.


Astăzi, iar, un producător TV m-a întrebat

”Merg bine pregătirile pentru turneu?”

Și am răspuns,

”Da, sunt amânate foarte bine.”

Când am spus asta, el a râs,

”Sigur. Sunt amânate exact după program...”

Desigur,
Nu cred că este în regulă să nu te ții de program,
Dar cred că, programul întârzie în limitele așteptate
Făcând posibil să te chinui mai mult.
Mă voi chinui să fac cât de mult pot.
Și eu sunt agitat.
Voi reuși să termin la timp sau nu?
Pun pariu că și cei care citesc asta sunt agitați, huh?

În ritmul acesta,
Chiar voi fi gata pentru prima zi de turneu?

Să fim cu toții agitați.

Și, în cele din urmă.

”Poate cel care crede că poate
Și nu poate cel care crede că nu poate.
Aceasta este o lege de necontestat și de neiertat.”

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!