luni, 28 martie 2016

Gackt blog – 27 martie 2016

Notă din partea comitetului editorial (discuția 126 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Sâmbătă, 19 martie.
În sfârșit,
Cortina s-a ridicat pentru LAST VISUALIVE.


Deși acestea fiind spuse,
Am fost nevoiți să tragem tare
Prin toate procesele.
Chiar și acum, încă continuăm să lucrăm la asta.

Să privim în urmă la
Aceste 10 zile de atunci.
Sincer,
Doar să-mi amintesc
Îmi dă fiori pe șira spinării.
Până la urmă,
Prima dată când am mers
De la un capăt la celălalt
A fost în timpul live-ului
Doar pentru fan-club, de pe 19,
Pentru că a devenit un live
De neuitat în aceea zi.

În aceea zi,
Am început concertul
Cu peste o oră întârziere.

Vreau să-mi cer iertare sincer
Pentru întârzierea concertului
Din cauza nealinierii clipurilor
Și,
Îmi doresc încă o dată să transmit
Sincerele mele mulțumiri
Tuturor LOVERS.

În aceea zi,
Mulți LOVERS dintre voi
Mi-au trimis mesaje
Chiar înainte de concert.

În următoarea zi,
În timp ce le reciteam
Am descoperit că cuvinte similare
Au fost scrise în e-mail-uri.

”Te rugăm să nu îți faci griji pentru timp
Și să continui să lucrezi,
Pentru că noi vom aștepta.”

Inima mea era înduioșată,
Realizând că atât de mulți LOVERS au așteptat astfel,
În timp ce au înțeles că
Mă grăbesc cu repetiția costumelor din concert.

În realitate,
Cam cu o săptămână înainte de concertul propriu-zis,
Am stat toate nopțile
Să lucrăm la fiecare secțiune.



În Studio G,
Am exersat la shamisen în timpul muncii
În timp ce aranjam ocupat melodiile.

”Nu o să mai reușim să terminăm la timp...”

De fiecare dată când aud aceleași cuvinte
De la persoane diferite,
Mă întreb iar și iar,
”Pot termina acest turneu...”
Și mă îngrijorez de nenumărate ori.

Până în dimineața concertului,
Am lucrat noaptea în Studio G.
Pe scenă, când era în jur de ora 9 dimineața,
Directorul de scenă Ikeda m-a contactat.



Pentru că deja se apropia acel timp,
Am început să mă frâng...

”Gakuto...
Cel puțin vino la locație
La ceremonia de purificare.
Deși înțeleg complet că
Te grăbești cu munca ta...”

Înainte de un turneu,
Întotdeauna fac o ceremonie de purificare.
Din moment ce asta este ceva ce
Cu siguranță fac pentru fiecare turneu,
Nu are vreo semnificație decât
Dacă este toată lumea acolo.
Doar că,
Toată munca se adună ca un munte
Până în punctul în care nu pot înainta
Oricât de mult aș vrea.

”Gakuto-san, te rog
Să vii mai întâi la locație!
Mă voi grăbi și eu cu munca după asta!!”

Directorul de film Shimoyama Ten
M-a rugat de asemenea nerăbdător
Să mă îndrept spre locație.

În realitate,
Pe când am ajuns acolo,
Era în jur de ora unu,
Aproape cu 2 ore în urma programului.



Imediat, riturile pentru ceremonia de purificare
Au început.

În timp ce adăposteam tot felul de gânduri,
Staff-ul, dansatorii și membrii
Au făcut numeroase plecăciuni.
Tensiunea se simțea la toată lumea.
La sfârșit, staff-ul mi-a adus un microfon.

”Waka, te rog să ne spui câteva cuvinte.”

Deși țineam microfonul,
Sincer,
Erau atât de multe lucruri
Pe care voiam să le spun,
Pe care nu le puteam pune în cuvinte.

”În orice caz,
Înțeleg complet
Că nu veți putea termina la timp
Pentru fiecare parte a voastră.
În ciuda acestui lucru,
Nu avem de ales,
Decât să facem cât de mult putem.
După asta, doar făceți-o pentru mine fără vreun accident.
Toată lumea...
Turneul începe de astăzi.
În orice caz,
Până la sfârșit, fiți atenți
Și să creem o lucrare
Care va rămâne în istorie...”

Atunci,
Am intrat în curând la repetiții.
Ikeda-shi mi-a spus câteva cuvinte.

”Gakuto...
Chiar ai de gând să faci concertul
Fără o repetiție de costume?”

Nu am putut găsi nici un cuvânt
Ca să-i răspund.

”În loc să ne concentrăm pe mine,
Să facem mai întâi tot ce trebuie să verificăm.
Am să fac eu ceva...”

Atunci,
Am început să verificăm clipurile.



Am oftat la clipul proiectat.
Nici unul din materialele noastre
Nu a fost aliniat cu echipamentul.
Operatorul arăta de parcă
Erau o mulțime de lucruri
Care erau nefamiliare.

Lângă mine, TAKUMI încerca
Cu disperare să îngroape decalajul în muncă.
De data aceasta,
Cu TAKUMI aici,
M-a ajutat să progresez mult
În munca pe care obișnuiam să o fac singur.
Și cu asta,
Chiar dacă am lucrat în studio,
Oricine poate vedea și înțelege
Că se progresează fără pauză.


După ce am terminat de verificat clipurile,
Am verificat fiecare melodie.
Scopul principal a fost să verificăm producția.



Apoi,
Am urcat și coborât de pe scenă.

Iar și iar,
Am tot făcut verificări de pe locuri.
Iluminarea nu a fost aranjată deloc,
Verificările erau prea detaliate,
Diverse secțiuni nu funcționau bine.
Dar chiar și așa,
Toată lumea procesa informația disperat
Și continua.


Și dansatorii,
În timp ce verificam eșafodajul propriu zis,
Au greșit de nenumărate ori,
Dar cum nu aveam timp,
Repetițiile au continuat.

Să aduci o lume la viață din gândurile mele
Este ceva ce este infinit de dificil.
Toată lumea încerca să înțeleagă cu disperare
Lumea pe care am creat-o în mintea mea
Și lucra din greu.

Atunci,
Ne-am pus costumele
Și am început la întâmplare.
Chiar și așa, nu am reușit la timp
Să trecem prin fiecare melodie.



Apoi,
Pisicile care au privit agitate
Au urcat pe scenă și am început repetiția.

Deși am mai făcut asta,
Nu au fost deloc pe scenă înainte.
Am repetat cu ele iar și iar.



Confirmând că suntem într-o situație
În care nu avem mult timp,
Cum era de așteptat,
Fără a face totul măcar o dată,
Am decis să facem concertul
Ca pe o repetiție cu costume.

Atunci, cortina a fost ridicată.
Sala a fost umplută într-o clipă
Cu o mulțime de LOVERS
Care așteptau ca să se ridice cortina.



Apoi,
LAST VISUALIVE a început.

3 ore au trecut într-o clipită.
Cred că cei care îmi înțeleg gândurile
Și sentimentele despre acest live cel mai mult
Sunteți voi LOVERS,
Care ați venit să-l vedeți.




Este o lume maniacă
Ce poate fi creată doar de mine.

O lume ce poate fi găsită doar aici.

De acum încolo,
Chiar și cu mai multă precizie,
O voi oferi tuturor
Un asalt de emoție pe care doar eu îl pot produce.
Așteptați.

Aceasta este un apogeu din ultimii 7 ani.
Așteptați cu inima tremurând.

Vă voi arăta un live GACKT
Ce va răsturna toate ideile tipice ale lumii

”Dacă vreți să știți cât de speciali sunteți pentru mine,
Și vă voi spune cât de special sunt pentru voi.
Amintiți-vă că eu nu sunt numărul unu al vostru.
Eu sunt singurul și nu vă voi dezamăgi niciodată.”

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!