marți, 5 aprilie 2016

Gackt blog - 31 martie 2016

Notă din partea comitetului editorial (discuția 127 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

În a doua zi din Osaka
Am putut simți o epuizare considerabilă din energia mea.
Desigur,
Asta era de așteptat.


În drum spre Osaka
Am vorbit cu TAKUMI și Kimisawa Yuuki
Despre cât de grea și dureroasă va fi
Această călătorie Last Visualive.

”Este mult mai dificil
Decât mi-am imaginat că va fi.
Dar,
Și voința de a o face este aici!”

Faptul că prietenii mei pot spune așa ceva
Mă face mai fericit decât orice.
Tensiunea implicată din toate spectacolele
Se reflecta vivid în live.


Desigur,
Pentru că trupul meu este suprasolicitat
S-a adunat multă oboseală.
De aceea,
Este destul de important
Să te îngrijești corespunzător în fiecare din regiunile locale.

Timp de mulți ani,
Am mers în astfel de turnee,
Și în timp oamenii care îmi înțeleg munca
Au crescut în număr și m-au susținut cu tărie.
Este ceva pentru care sunt foarte recunoscător.

Și clinica ”Omotenashi” din Osaka
Și-a jucat partea ca sprijin.





Fiecare și-a întins mâna unul după altul,
Și fiecare a primit medicamentația respectivă.
Până la ultimul din staff, proprietarul a spus

”Nu contează, nu contează, este în ordine dacă este făcut!”

Personalitatea proprietarului s-a arătat
Prin cuvinte prietenoase și vigoarea din vocea lui.
Se pare că l-am încurcat cu tatăl lui Kameda...

Din cauza concertului intens din Osaka,
Vocea mea nu a putut face nici măcar un singur sunet,
Și în drum înapoi în shinkansen, imaginea concertului din Yokohama s-a înrăutățit.

Pot face un concert și mai bun...

Membrii noștri, staff-ul,
Încă continuă să lucreze pentru îmbunătățire.
Asta este probabil ceva ce vom continua să facem până la sfârșitul turneului.



Fără întârzieri,
Îmbunătățirile pentru a mări mașina cât de mult posibil
Au fost făcute iar și iar la locație și studio.
De aceea,
Concertele LVL încă evoluează, chiar și acum.

Asta fiind spusă,
Nu se sugerează ideea că mă închid în studio tot timpul.
Prin ajustarea timpului, am fost și am apărut în diferite locuri.

De data asta, am mers și am făcut perne și așternuturi la ”Nishikawa no Futon”.


Pentru că sunt o persoană ce are doar 3 ore de somn,
Să pot avea destul somn în această perioadă scurtă de timp
Dorm folosind cele mai bune produse făcute cu atenție la detalii.

Țintind la circulația sângelui din corpul meu când dorm,
Privind la cât de profund pot dormi.
Cu asta, corpul meu
Poate atinge chiar și mai multe imposibilități.



Aici, am făcut și un nou pat
Pentru a-l înlocui pe cel care l-am tot adus prin turnee.

Gândirea mea ar putea fi considerată ca fiind extremă dar,
Caut în mod constant lucruri de mare calitate cu acest concept.

De aceea,
Timp după timp,
Deseori dau peste
Descoperi mari sau ceva în aceste linii.



Și iubita mea mașină,
Lamborghini Aventador,
Este cea mai performantă mașină din lume.

Totuși,
Din păcate, această mașină nu este potrivită pentru Tokyo deloc.
Tokyo nu poate ține ritmul cu această mașină de mare clasă...
Nu sunt prea multe de spus.
Nu sunt locuri de parcat, și multe zone sunt neaccesibile.
O țară de acest nivel,
Nu are valet la parcare la majoritatea hotelurilor,
Sunt atât de uimit că nu am cuvinte pentru asta.
Unde s-a oprit evoluția Japoniei
Considerând că este o țară cunoscută pentru service?




Mi-am luat la revedere de la Lamborghini care nu poate fi condus în Tokyo,
Și m-am îndreptat spre cei de la Jaguar
Care m-au atras atenția recent.

În primul rând,
M-am tot gândit
Să îmi iau o mașină nouă sport,
Și când m-am dus pentru un test de condus
În mașina luxoasă XJR, am fost destul de surprins.



Dacă vorbim doar despre a merge elegant,
Multe alte mașini importate pot îndeplini asta de asemenea.
Nu doar că este elegantă, ci are și o anumită putere,
Și rata de răspuns este în orice caz bună.

”Poate că dacă conduc asta, m-aș simți bine...”

Subconștient, aceste cuvinte mi-au ieșit din gură.
În orice caz, și interiorul era minunat.
La prima vedere, se simțea luxurioasă până în punctul extravaganței
Cu puțină joacă implicată.
Acest tip este mai mult pe stilul meu.

O mașină nu este făcută de dragul mișcării.
O mașină este un partener care rămâne cu tine pentru o perioadă lungă de timp.

Nu sunt deloc interesat de un interior insipid, plictisitor sau neprimitor.




Imediat,
Am decis opțiunile și culoarea exteriorului,
Și apoi am comandat singura și unica mașină din Japonia.

Probabil că va fi livrată undeva prin August...
Ar trebui să lucrez din greu pentru acest turneu în timp ce aștept...
Se pare că șederea mea în Japonia va deveni mai plăcută.

Aș dori să mulțumesc și staff-ului de la Jaguar
Pentru că au transformat Jaguar într-un brand ce îmi impresionează inima
Până acum.
Este primul meu Jaguar în 17 ani.

”Voința de a câștiga, dorința de a reuși,
Impulsul de a ajunge la potențialul tău maxim...
Acestea sunt cheile ce vor deschide ușa
Către excelența personală.”

Adevărata plăcere este la sfârșitul drumului tău.
Este la fel pentru toți.
Eu sunt la sfârșitul drumului tău.

Să facem o promisiune.
Că vă voi oferi cu siguranță sentimente pe care nimeni altcineva nu poate.

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!