sâmbătă, 23 aprilie 2016

Gackt blog – 21 aprilie 2016

Notă din partea comitetului editorial (discuția 129 a revistei-blog extras)

Dragii mei G-LOVERS

Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

În cele din urmă,
O zi lungă s-a terminat.
Astăzi, încă de dimineață, am avut live-ul guerilla la Shinjuku,
Interviuri la televizor,
Apariție la radio,
Promovări,
Întâlniri...
A fost o zi agitată.

De dimineață,
Am simțit că în mare parte am fost salvat
De glumele membrilor tensionați.



Poate pentru că suntem în mijlocul turneului,
Sau poate pentru că trupul meu nu este în condiția sa cea mai bună,
Dar am fost complet incapabil să îmi revin din oboseală.

Cu alte cuvinte,
Sunt într-o stare ciudată unde tot adorm
Dar nu pot dormi.

Ne-am adunat în birou,
Și toată lumea avea machiajul pus.
Cred că membrii încă au oboseală acumulată de asemenea, dar
Nu au dat nici semn, probabil din cauza live-ului guerilla,
Dar am putut vedea o ușoară tensiune în ei.



Când am aruncat un ochi prin fereastra autobuzului
Stația Shinjuku, care nu am mai văzut-o de ceva timp, era înaintea ochilor mei.

”Mă întreb cât timp a trecut...”

Nu prea vin în Shinjuku.
Am cerut detalii despre locație dar,
Nu îmi vine nimic în minte.

”Vin deseori la altar!”

Mi-a spus staff-ul dar
În primul rând, nu am nici o idee
Unde este altarul...
Am un simț prost de orientare.
Este ceva de care încă nu pot scăpa.



Staff-ul a venit să-mi raporteze situația de afară.

”Multe persoane sunt afară.
Și mai mult, este cald!!”

Sunt bucuros că multe persoane vor să vină și să mă vadă.
Mai ales că este cald afară nu știu cât de mult vor rezista...
M-am îngrijorat de asta în autobuz.
Desigur,
Interpretarea va dura cel mult
15 minute dar,
M-am îngrijorat, vor rezista ochii mei sub lumina soarelui...




Atunci a fost în sfârșit timpul
Să mergem în cortul din spatele scenei pentru pregătirile finale.
Desigur,
Am fost enorm de atenți
Pentru a ne asigura că nu va apărea haos.
Nu vom rămâne în urmă cu programul.

În Japonia de astăzi, este aproape imposibil
Să ții un live guerilla.
Desigur,
Înțeleg că regulile au fost puse din diverse motive.



Totuși,
Întotdeauna am îndoieli
Dacă chiar este bine sau nu.

Scena muzicală din Japonia este într-un declin stabil.
Acum nu putem
Cânta muzică în mijlocul străzilor ca înainte,
Și lucrurile distractive au din ce în ce mai multe reguli.

Mă întreb dacă este ”calea corectă pe care a luat-o Japonia”?


De data asta,
În timp ce asta este pentru a comemora lansarea albumului,
Este de asemenea comemora lansarea aparatului de cafea la care am colaborat cu Nestle.
În mijlocul acestui lucru, s-au întâmplat cutremure.

Desigur,
Când am întrebat dacă este ceva ce Nestle poate face,
Și au fost de acord cu bucurie
Să doneze toate vânzările de data aceasta a aparatului de cafea
Către eforturile de reconstruire a dezastrului de pe urma concertului.

Și,
Veștile bune despre aparatul de cafea
Este că s-au vândut toate din momentul în care s-a făcut anunțul.

Nu știu cum a fost preluată de către media.
Ar putea fi chiar și faptul că
Știrile au fost livrate cu o idee distorsionată.




Pur și simplu este ceva ce am sperat.
Asta este ceva
Ce toți care trăiesc în Japonia să înțeleagă.

Sunt persoane care sunt victime a acestui cutremur.
Asta nu este treaba altcuiva.
Asta este legată de noi toți.
Suntem o familie care trăim cu toții în aceeași casă, Japonia.

Nu avem nevoie să facem lucruri mari.
Nu trebuie nici să facem prea mult.
Pur și simplu,
Orice puteți face este destul.
Sper că veți face o mișcare să faceți ceva.
Asta este tot.



Dacă reușiți să ajutați pe cineva,
Altcineva cu siguranță vă va ajuta
Atunci când aveți necazuri.
Asta este.

Karma,
Nu se referă doar la semnificații negative.

Lucrurile pe care le faceți
Cu siguranță se vor întoarce la voi.
Asta înseamnă.

”Iubirea nu este a sprijini, și caritatea nu este a îți fie milă,
Este iubire. Caritatea și iubirea sunt aceleași –
Cu caritate oferiți iubire, așadar nu dați doar bani,
Ci întindeți mâna în schimb”

Doar o mică acțiune de la voi
Poate aduce un zâmbet pe fața cuiva.
Nu credeți că asta este minunat?

GACKT


Puteți citi recentele mele cuvinte
Pe revista-blog GACKT.
Așadar, cei care doresc să o citească toată, verificați-o.

*Acesta este un extras de pe Canalul GACKT.

(Postările sunt de 3 ori pe lună)

Referitor la imaginile din blog-ul oficial GACKT,
Permitem să fie folosite pe site-uri media, blog-uri personale și social media,
Cu excepție făcând folosirea lor în scop comercial, site-uri pentru adulți
Și site-uri cu acumulare de link-uri.

Când faceți acest lucru, rog să scrieți ”Original postat pe blog-ul oficial GACKT la GACKT.com”
Dacă determinăm că acel site este neadecvat,
Vom interzice imediat postarea lor.
©G-PRO inc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!