miercuri, 6 aprilie 2016

GACKTIONARY - Capitolul 25 (Gândire)


25.僕が曲を作るときは、
いろいろな思いを込めて作るけど、
僕の手を離れたらそれは¥独り歩きして、
聴き手が自分たちで成長させていくもの。
Când creez o melodie, pun multe gânduri în ea,
Dar din momentul în care pleacă din mâinile mele, începe să meargă singură.
După asta, ascultătorii sunt cei care o vor lăsa să crească.

Pun multe semnificații în varietatea largă de melodii pe care le fac, și vreau ca multe persoane să le asculte.
Dar, să fiu sincer, nu gândesc ”Asta e ceea ce înseamnă”, ”Această melodie trebuie să fie ascultată așa”, ”Ascultătorul trebuie să simtă astfel” etc. Motivul este că eu cred că melodiile mele, din momentul care îmi părăsesc mâinile, încep să existe pentru oamenii care le ascultă.
Ascultătorii ar trebui să le asculte în ritmul lor. Ascultătorii sunt diferiți la nivel de maturitate, vârstă, și experiențe, așadar felul în care ei simt și interpretează melodiile sunt diferite pentru fiecare dintre ei. Tipul și profunzimea inspirației simțite sunt diferite pentru fiecare ascultător, și din moment ce melodiile mele nu sunt simple, părțile din ele care sunt cele mai impresionante variază enorm printre ascultători; de asemenea, încă un motiv pentru cei care cred că oamenii ar trebui să se bucure de melodiile mele după placul lor.
Muzicienii din timpurile vechi aveau tendința de a înghesui cât de mult ego puteau în muzica lor. Muzica mea este diferită. Poziția mea în a crea muzică este ”Asta este ceea ce eu cred, dar voi ce credeți?”. Ar trebui să fie atâtea interpretări pe câți ascultători sunt. Și melodiile mele au semnificații ascunse, așadar vreau ca ascultătorii să le asculte de multe ori și să primească multe emoții de la ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!