luni, 18 aprilie 2016

Canalul GACKT – discuția 128 a revistei-blog 27.03 (14 aprilie 2016)

”Încă...un...sărut...când...♪♫” (One more kiss)

Beep...alo...?
Oh...tu ești.

Eh?
”Frate mare G, unde ești acum?”
...întrebi...

Iau un ceai într-o cafenea în Niigata.
Am avut un concert ieri.



Deci, ce este?
De mă suni la o oră atât de matinală.

”Ieri, am văzut ”Gochi ni Narimasu”!!”

Hei tu.
Mă suni
Doar ca să-ți bați joc de mine?

”Nu nu nu,
Am vrut doar să-ți spun că
A fost prea irațional.”
...spui...

Ia-mă ușor.
Sunt destul de rănit, știi.
Am să mă deprim...

Eh?
”Pentru emisiunea aceea, chiar
A plătit fratele mare pentru tot cu banii lui?
Este sponsorizat de emisiune, nu?”
...întrebi...

Ce naiba tot spui?
Am plătit pentru tot cu banii mei!
Am apărut în emisiune și am fost plătit cu o taxă pentru asta
Dar am ajuns să dau banii înapoi și să mă duc acasă gândindu-mă
Ce naiba o fi vrut să însemne asta.



E un program dat naibii, serios.
Să poți executa așa ceva.

”Eh....!!!
Această emisiune Gochi, aduce necazuri, nu?”

Cu siguranță că da...
Când am pierdut, am fost foarte umilit...
Mai mult,
Dacă îndepărtam un fel din meniul înșelător,
Aș fi putut face chiar și o estimare perfectă...



Ei bine,
Din moment ce nu pot face nimic în afară de a mă plânge, uită de asta...

”Mai este o altă poveste uimitoare.
Ei, nu poți face nimic cu faptul că ai pierdut, nu!”

Am nevoie să-mi spui asta.
De noaptea trecută, LINE-ul meu nu se oprește din a suna.
Nu am mai verificat pentru că a devenit enervant dar,
Ei continuă să-mi trimită mesaje
Despre asta.
Multe persoane s-au uitat.
Toate erau comentarii despre Gochi ni Narimasu.

”De asemenea, m-am mai uitat și la alte emisiuni!
Uh....ceea numită ”Tuesday Surprise”!!”
...spui...

Hei tu, cât de mult te uiți la televizor!!
Sunt surprins.
Este emisiunea aceea chiar atât de faimoasă?

”A fost uimitoare.
Twitter-ul a fost plin de poze imparțiale!”


Pe bune?
Pentru că eu cred că se crease o panică
Când am început să merg prin oraș.
Am crezut că ar fi fost bine dacă ar fi fost un accident.
Era foarte multă lume.


Dar,
Aceea zi a fost foarte dificilă.
Pentru că imediat ce am terminat concertul din Yamanashi,
M-am dus direct în Nagoya
Și am început să filmăm încă de dimineață.





În ciuda acestui lucru,
Am petrecut mult timp mergând în aceea zi.
Serios.

Am mers de dimineață până seara.
A trecut ceva timp de când am mers atât de mult.
Ei bine,
Dacă nu ar fi fost planul emisiunii,
Nu aș fi putut să mă plimb astfel,
Așadar a fost amuzant.

Pentru că a trecut chiar mult timp
De când am mers în continuu.

\

De obicei,
Merg în locurile în care pot noaptea
Dar am mers după ameaza de data asta.
De fapt, este prima dată când merg după ameaza.

”Ei bine,
Fratele mare G nu are imaginea cuiva care merge după ameaza.
În schimb, dacă ești văzut după amează va deveni înfricoșător!”

Tot spui un cuvânt de prea multe ori.
Vreau să mă pot plimba după ameaza.
Din când în când.
Ei bine,
Dacă eram peste hotare, reușeam să mă plimb de unul singur
Așa că e bine oricum.

”Eh....!!!
Fratele mare G plimbându-se!!!!!
Sună amuzant......!!!! Gahahahaha”

Tu...
Pentru mine, să mă țin de mână cu o fată...sau ceva,
Vor fi momente când
Vreau să fac astfel de lucruri.


Întotdeauna sunt bărbați, nu?
În jurul meu.
Sunt un războinic în durere, serios.
Ca de exemplu,
O echipă făcută doar din femei frumoase sau ceva...
De ce nu pot face una ca asta??
Hm,
Probabil e prea târziu pentru regrete...
Ar fi trebuit să fac asta...

”Nu nu nu,
Cu siguranță este imposibil pentru fratele mare G!
Adică,
Femeile super atletice sunt imposibile!”




Ai dreptate...
Până la urmă,
Chiar dacă erau femei în staff
Toată lumea devine vioaie
Și băiețoasă.
E puțin diferit totuși...

Deseori vezi asta în filme,
Ca o scenă unde
Sunt multe secretare frumoase?
Tânjesc după așa ceva...




Anterior,
Am ținut o petrecere, nu?
A fost o petrecere de Anul Nou unde a venit toată lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!