joi, 7 iunie 2018

Gackt blog – 17 mai 2017


Baru se rătăcește...

În această dimineață, m-am trezit repede, simțându-mă destul de bine.
Chiar dacă mă duceam în lobby, sunt destul de sigur că restul încă doarme...


Mi-am petrecut timpul relaxat, savurând ceai.
Înainte de amează, toți s-au trezit unul după altul.
După asta, am început să lucrăm la înregistare.


După ce am verificat asta și aia, în cele din urmă,
Am lucrat până ce era aproape timpul de cină.
La o oră ce părea că o să întârziem cu siguranță,
Ne-am îndreptat spre locația cinei.


Totuși,
Condusul rătăcitor a lui Baru
Ne-a dus către o direcție necunoscută.


Până ce am realizat, am rămas prinși în trafic.
Pe lângă asta, am rămas fără benzină,
Confirmând faptul că o să întârziem cu siguranță.
Imaginea chipului furios a partenerului meu mi-a apărut înaintea ochilor...
E cam înfricoșător...


Am sosit o oră mai târziu.
În seara aceasta, suntem într-o zonă numită Bangsar,
Pentru a lua cina la un restaurant Xiaolongbao numit ”Paradise Dynasty”.
Nu poate fi comparat cu Jin Din Rou din Japonia, dar
Este un restaurant cu un unic Xiaolongbao, și nu este rău.


Când m-am gândit la partenerul meu, plin de furie,
Nu prea am vrut să mai intru în restaurant,
Dar nu prea pot face nimic în legătură cu asta, chiar dacă stăteam și afară.

Am intrat agitat în restaurant,
Și am văzut fața ce zvâcnea a partenerului meu, care devenea ciudată de la furie...
Este destul de înfricoșător...
Pentru a-i calma furia, am început să vorbim despre muncă în timp ce mâncam.



Starea de spirit a partenerului meu a revenit la normal,
Și cina s-a întors la atmosferaa sa plăcută ca de obicei.
Aceasta este ultima mea cină în KL în seara aceasta.
După ce am termina de vorbit despre muncă,
Am început o conversație cu cei din Japonia prin SNS, modul meu obișnuit de a face asta când sunt în KL.
Din moment ce Asia de Sud-Este nu are așa o mare diferență de fus orar cu Japonia,
Este excepțional de ușor să comunic pentru muncă.
Dacă aș fi fost în Europa sau America, de pildă,
Se poate spune că a-mi comunica intențiile nu ar fi decurs așa de bine deloc.
Și acesta este unul din motivele pentru care am ales să stau în Asia de Sud-Est.


După ce am terminat cina, am ieșit din restaurant și am vrut să mergem la o cafenea delicioasă
Așadar ne-am îndreptat spre aceeași cafenea din cealaltă zi.
Era deja târziu
Și era trecut de ora de închidere.
Ar fi fost frumos să fi ajuns la timp, totuși.



Cum era de așteptat, se pare că partenerul meu iar s-a supărat,
Și chipul său zvâcnește...
Pare de speriat.
Emană o aură de parcă urmează să înjunghie pe oricine și toată lumea.


Această cafenea era pe cale să se închidă, dar
Staff-ul a spus cu dragă inimă, și ne-au lăsat să intrăm.

Chipul partenerului meu și a lui Baru
Au fost atât de impresionate de cât de delicios era cappuccino-ul ce ne-a fost servit
Că fețele lor erau nemișcate...



După asta, ne-am întors la mine și am exersat împreună poker.
Corecțiile mele au fost de asemenea terminate cu bine pentru turneu.
Abia aștept compentiția din Vegas.

Ei bine atunci,
Sper că toată lumea va avea o noapte minunată.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!