duminică, 17 iunie 2018

Gackt blog – 18 mai 2017


Un alt lucru adăugat la lucrurile mele preferate

M-am trezit destul de devreme.
Lumina ce trecea prin perdea este orbitoare.
Am terminat toate pregătirile pentru a ieși din țară noaptea trecută.

După antrenament, am făcut un duș.
Angie părea tristă în timp ce mă privea...
Cred că știe cu siguranță că nu voi fi aici pentru o vreme.
De asemenea, îmi acordă mai multă atenție decât de obicei.



Se pare că toată lumea se pregătea pe neașteptate încet,
Așadar, până ce era timpul de plecare,
M-am bucurat de timpul meu de relaxare singur și de ceai.

Astăzi, am fost într-o stare bună încă de dimineață.
Catarama Jacob pe care am comandat-o a fost livrată într-un final.
A durat ceva mai mult timp decât mă așteptam,
Și în cele din urmă a durat chiar 3 luni, și am auzit că au reușit prin încercări și eșuări.
Această încheietoare verticală cu diamant a fost excepțional de dificil de făcut,
Și chiar sunt puțini artizani care pot face asemenea lucru.


Am sosit la aeroport puțin mai devreme, și ne-am înregistrat.
Va fi prima călătorie în care îmi aduc noua mea geantă Dolce & Gabbana.
O geantă este ceva ce întotdeauna călătorește cu mine.
Este ceva la care sunt mult mai exigent decât orice altceva.



Vreau să mă plimb doar cu o singură geantă, din moment
Ce sunt o persoană care preferă să nu aibă bagaj.
Celelalte lucruri ale mele îmi pot fi aduse de către staff-ul meu.
În trecut, și eu călătoream doar cu o geantă-poșetă, dar
În cele din urmă,
După ce mi-am pus calculatorul și alte lucruri, a ajuns la această dimensiune.
Chiar în timp ce mă gândesc că nu pot face nimic în legătură cu asta,
Geanta care îmi place
Mă face să uit de acest sentiment enervant.



Din moment ce am ajuns devreme la aeroport, avem destul de mult timp liber.
Am decis să petrecem timpul la bar până ce trebuia să plecăm.
Recent,
Am fost atras de tequila iar, și am tot căutat tequila delicioasă, dar
Nu prea sunt multe varietăți de tequila, și rar există una care are un gust minunat.
Tequila mea preferată se numește Cristeros dar
Chiar nu îmi pot pune mâinile pe ea.
Desigur,
Este puțin probabil să o văd într-un restaurant sau bar.



În cele din urmă,
Am băut până ce a fost timpul de plecare
Și am ajuns să fiu mai degrabă instabil pe picioarele mele.
Cred că va fi un zbor plăcut.

Peisajul de la fereastra mea este frumos.
Cred că o să adorm astfel astăzi.

Atunci,
Mâine, voi avea un alt zbor lung...
Trebuie să mă asigur că nu răcesc.

Ei bine atunci,
Am plecat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!