marți, 19 iunie 2018

Gackt blog – 21 mai 2017


Întâlniri prin poker

Am fost complet copleșit de oboseala de fus orar
Și am dormit doar până la 7 dimineața ieri.
În cele din urmă,
După ce am adormit într-o poziție ciudată cam pentru 2 ore, care nici măcar nu poate fi considerat somn,
Am fost trezit de Takumi.

Am făcut un duș și m-am îmbrăcat încet.
Ritmul meu zilnic a devenit ceva complet ciudat.
Nu sunt potrivit pentru America până la urmă...
Și uscăciunea este oribilă.


Apoi era timpul, și m-am îndreptat spre locația evenimentului de caritate
Și am fost întâmpinat de CEO-ul WPT-ului, Adam, la intrare.

Ideea este că WPT găzduiește de data aceasta
Evenimentul de caritate a lui Tiger Woods, dar
Se pare că însuși Tiger Woods nu poate veni din cauza operației.
Ei bine,
Chiar dacă el nu este aici, este deja atât de excitant încât
Se poate spune că este mai degrabă o surpriză.



Am sosit la locație ceva mai devreme.
După o perioadă, nu doar celebritățile
Dar și jucătorii de rank internațional de poker
Au început să vină unul după altul.

Ea este una din cele mai faimoase persoane dintre femei, cred.
Maria Ho este mai degrabă o jucătoare faimoasă printre femei.
Comparat cu impresia pe care am avut-o privind-o jucând,
Este o perosoană binevoitoare și o bună vorbitoare.



Am dat câteva interviuri la TV, dar
Eram deja beat și nu am putut vorbi bine.
Să ne gândim la asta ca fiind șarmant.



După o perioadă, Daniel Negreanu a intrat.
Daniel este jucătorul curent din rank-ul de top
Și, chiar considerând doar turnamentele oficiale, a câștigat peste 3 miliarde de yeni.
Este cel mai faimos jucător de poker din lume.

Fiind un jucător plăcut și sincer,
Chiar dacă abia m-a cunoscut, ne-am potrivit imediat
Și dintr-un anumit motiv, amândoi am devenit în mod ciudat agitați.


Pe la jumătate, persoane destul de arătoase mi-au fost prezentate.
De data asta,
Pentru că atât de multe persoane diferite mi-au fost prezentate,
Nu am știut inițial cine ce a făcut...
În timp ce vorbeam,
Au fost un număr de oameni care m-au făcut să spun,

”Tipul ăsta, ar putea fi destul de grozav!!”.

Unul dintre aceste persoane a fost jucătorul de golf Wesley Bryan,
Care a câștigat turneul Lousiana Open pentru prima dată anul trecut
În luna după ce a câștigat a doua oară în Mexico Campionship,
Și apoi în august a câștigat a treia oară la Ally Open.

Când un asemenea atlet de top apare,
Aceea industrie va deveni palpitantă...am fost în mod curios convins.


Am devenit captivați vorbind despre orice și tot
Și în ciuda faptului că timpul de începere
A evenimentului actual de caritate a fost amânat,
Nimeni nu părea că s-ar așeza.

Și numele meu a fost strigat, și am mers să mă așez.
Atunci, Daniel, cu care am vorbit mai devreme,
Se părea că brusc este la aceeași masă ca și mine.

Când ne-am văzut unul pe celălalt

”Serios!!!!”

Am ajuns să exclamăm.
Să putem să concurăm împreună astfel este însăși un lucru fericit, totuși.




Turneul a început
Și apoi am văzut cum ceilalți jucători au jucat,
Se pare că erau destul de mulțișori începători neîndemânatici.
Doar participând la acest eveniment de caritate,
Aveam sentimentul că jucam poker fără a-l înțelege în realitate.

O competiție pe care chiar nu o pot înțelege a continuat astfel.

Un turneu ca acesta, cu atât de mulți începători este destul de dur.
Au fost multe accidente.
Atât eu cât și Daniel
Am fost în mod impresionant acaparați de aceste accidente
Și cumva ne-am trezit dați afară.

În cele din urmă,
Singurul pro care a ajuns la masa finală a fost Maria
Și se părea că toți ceilalți doar se încurcau pe acolo, dar
Toată lumea părea că se bucură de sine în timp ce jucau.

Această atmosferă, iar, este una unică pentru poker.
Cel mai important lucru dintre toate este să te bucuri.


Această călătorie a trecut într-o clipită, dar
Sunt foarte onorat să fi fost invitat la un asemenea eveniment,
Și să pot petrece timp de calitate cu aceste persoane faimoase internațional.

Pentru a mă pregăti să merg acasă, m-am întors în camwra mea și mi-am organizat lucrurile.
Probabil că nu voi putea dormi diseară.

Voi pleca în câteva ore.
Chiar și așa, a fost distractiv.
Ei bine,
Mă voi întoarce în Japonia, și apoi trebuie să termin munca ce s-a acumulat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!