joi, 21 iunie 2018

Gackt blog – 22 mai 2017


Ce voiam să văd cel mai mult în Vegas

Astăzi a fost ultima zi din șederea mea haotică din Vegas.
În cele din urmă,
Mă întorc în Japonia fără a trece complet peste oboseala de fus orar.
Chiar în timp ce mă gândesc, ce naiba...
Este ceva ce se întâmplă oricum, așadar nu am ce face.

După ce mi-am terminat antrenamentul, am plecat de la hotel.
Am avut în jur de 2 ore înainte de a pleca din țară.
Erau lucruri pe care voiam să le văd neapărat în Vegas.
Am decis să merg la acel ”TOP GOLF” pentru o privire.

Deși ideea de GACKT și GOLD ar putea fi puse împreună,
Am planuri să aduc asta în Japonia și Asia de Sud-Est.

Am auzit despre asta, dar
Nu voi înțelege până ce nu mă duc să văd, așadar mă întrept într-acolo repede pentru o privire.


Se pare că MGM administrează acest TOP GOLF așadar
M-a făcut să mă întreb ”Oare cât de mult pot câștiga din asta!”
Considerând că în orice este MGM funcționează bine.

Te pot auzi întrebând ”Ce este TOP GOLF?” așadar...
Pe scurt,
Cred că vei înțelege dacă spun că este o versiune evoluționară
A câmpului de golf de condus, unde atât golf-ul cât și câmpul de condus sunt în același loc.

Când m-am dus, am înțeles diferența încă de la recepție.
Desigur, ambianța atmosferei sale este diferită,
Și clientela care este adunată aici este complet diferită de clienți normali a câmpului de condus.


Oricum, baza clientelei este largă și chiar și atmosfera este hyper!
Și aici,
Îți poți da seama instant cine are o personalitate de zi și cine este nocturn.

Erau mulți copii pe timpul zilei
Care vizitează acest loc pentru relaxare.
Intuitiv, se simte ca o alee de bowling pe care o familie o vizitează împreună.

Este haios.
Însă este distractiv.
Toată lumea se distrează zgomotos în timp ce beau.

Când privești la câmpul de golf, poți vedea doar câmpul de condus, dar
Când te întorci spre dreapta, cred că atmosfera se schimbă complet când LED-ul se aprinde.




Oricum,
Felul lor în care se distrează este extraordinar.
Chiar și în timp ce fiecare persoană se bucură de golf
Toți prietenii lor fac tărăboi.
Desigur,
Dacă chiar voiai să exersezi, poți să te duci la un câmp normal de condus.
Aici,
Nu doar începătorii se pot bucura de golf,
Ci există și o atmosferă unică ce te face să vrei să te agiți și să faceți gălăgie împreună.
Nu este sentiment de formalitate sau nevoie de a te comporta cuvenit.



Și,
Există chiar și o piscină, camere VIP,
Și deschizând o sticlă de șampanie, toată lumea s-a bucurat de aceea atmosferă împreună.
Pur și simplu nu îmi pot ascunde surprinderea la acest nou concept.
Cred că japonezii sunt cu siguranță o rasă care se bucură de asemenea lucruri.
În timp ce mă gândeam că aducând asta în Japonia cu siguranță va face lucrurile mai captivante,
Am terminat de verificat totul și m-am îndreptat spre aeroport.



După ce am făcut check-in-ul, am sosit la poartă,
Dar încă mai era timp.

În timp ce stăteam la jocurile mecanice cu Takumi și am încercat să joc,
Într-o clipită, am câștigat un premiu mare.
Ei bine,
Astfel de lucruri țin pur și simplu de norocul coordonării.

Dar, totuși încă sunt fericit...

Era cam seară când am sosit în aeroport.
Peisajul de la fereastra mea este frumos.
Timpul meu în Vegas pentru prima dată după mult timp a fost agitat, dar
Nu este prea rău să vin aici ocazional.

Fie ca următoarea dată când vin aici să fie pentru un turneu mondial de poker.


Ei bine atunci...
Mă întreb dacă voi sosi în Japonia fără incidente.
Sper că nu se întâmplă nimic~~~~~
La asta am ajuns să mă gândesc, așadar presupun că se pare că încă nu sunt matur până la urmă.

”Fă se se întâmple ceva!!!”

Este ceea ce ar trebui să strig în inima mea.
Ne vedem curând, în Japonia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!