marți, 19 iunie 2018

Gackt blog – 19 mai 2017


Sosit în Vegas pentru evenimentul de caritate Tiger Woods

De dimineață, m-am grăbit să mă pregătesc și mi-am îndreptat spre spital.
Sunt acolo pentru o perfuzie înainte de a mă îndrepta spre aeroport.
Astăzi, mă voi duce la Vegas prin San Francisco, așa că va fi un zbor mai lung decât de obicei.
Din moment ce nu mânânc în avion, va fi ceva ca un post de o zi pentru mine.

De fapt mă duc în Vegas pentru un eveniment de caritate la poker de data aceasta.
Acest eveniment de caritate este ținut de Tiger Woods,
Și doar 50 de celebrități din jurul lumii sunt invitate,
Iar banii de premiu vor fi donați către copii nepreviligiați.
Sunt onorat să fiu persoana pe care ei au ales-o din Japonia.
Când am văzut lista, am fost emoționat.

Nu doar că sunt jucători de poker de top din jurul lumii invitați,
Chiar și celebrități care iubesc poker-ul au fost invitate,
Și este o șansă ca prieteniile să crească prin competiție.
Să mă gândesc că voi putea juca cu cei alături de care am vrut să joc atât de curând.

Din cauza programului meu, pot sta doar pentru o zi,
Însă, în ciuda acestui lucru, am decis să fac parte din el.



După ce perfuzia a fost gata, m-am îndreptat spre Haneda.
Ieri, după ce am sosit în Haneda, am avut doar câteva ore.
M-am întâlnit cu Takumi și imediat ne-am așezat în avion.



De data aceasta, zburăm cu acel United Airlines care a avut aceea problemă.
În primul rând, mi-a plăcut și mie United, așadar am fost sincer șocat de acel incident.

Chiar și așa, ca fan persistent a United Airlines, când îi aud pe însoțitorii de zbor vorbind cu pasageri,
Spunând ”A trecut ceva timp”, ”Unde mergeți de data aceasta?” și altele,
Am realizat că, făcând asta, probabil că își măresc numărul de fani unul câte unul.
Ca de obicei, clipul de siguranță este amuzant.
Sincer, se poate spune minuțiozitatea sa este așa cum te așteptai.



Am decolat, și într-o secundă, Takumi, care era lângă mine, a adormit instant.
În cele din urmă, m-am uitat la 4 filme, și fără a ațipi puțin, am sosit.

Chiar și așa, Takumi a dormit tot drumul, de când am decolat până când am aterizat, fără a se trezi deloc.
M-a făcut să mă întreb de vreo câteva ori dacă e posibil mort, din moment ce nu se trezește deloc.


Ajungând în San Francisco, m-am gândit că avem destul timp în 2 ore de tranzit, dar
Din cauză că imigrarea este extra aglomerată, nu am avut timp liber deloc și abia am ajuns la timp.
A început să dureze așa de mult timp să fac imigrarea după Beijing.
Și imigrarea din San Franciscă este de asemenea scandaloasă.
Experimentând asta, mă face să nu vreau să mai vizitez acest loc iar.

Și ofițerul m-a întrebat, care este ocupația ta?, și când am răspuns că sunt cântăreț,
M-au întrebat dacă sunt aici pentru un concert, și asta a durat destul de mult timp.
Este o întrebare de cum este măcar posibil pentru mine să țin un concert
Când sunt aici doar pentru două zile.

După ce am trecut de imigrare, verificarea de securitate care a urmat a fost neașteptat de aglomerată
Și chiar eram sătul până ce am urcat în avion.

Deșertul s-a întins sub noi în curând, și într-o clipită, am putut vedea orașul Vegas.



Se pare că este prima dată pentru Takumi în Vegas, și se pare că starea lui de spirit se înalță.




Sunt complet epuizat.
Ajungând la limuzina care a venit să ne ia, somnolența era teribilă.
Voi dormi când ajung în cameră.



Chiar sunt obosit astăzi.

Va fi frumos dacă va deveni o ședere splendidă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!