marți, 19 iunie 2018

Gackt blog – 20 mai 2017


Adormind după ce am sosit în Vegas...

Am sosit în Vegas, am ajuns în camera mea, și în timp ce îmi desfăceam bagajul,
Am simțit brusc un val intens de somnolență
Și înainte de a realiza, am adormit așa.

Când m-am trezit, am ieșit
Cu intenția de a face cumpărături până ce era timpul să mă întâlnesc cu Takumi să mâncăm.



Am plecat de la hotelul MGM și m-am plimbat cu mașina cam 5 minute
Când am descoperit Dolce & Gabbana.
M-am întrebat dacă era ceva drăguț acolo...și am intrat în magazin,
Și am aflat că noua lor colecție a sosit mai devreme decât mă așteptam!
Noile lor produse erau deja în vitrină.



Interiorul magazinului era destul de mare,
Și în timp ce mă plimbam prin el,
O voce m-a strigat,

”Tu eșt GACKT-san, nu?!!”.

Era un asistent japonez care avea un aer șarmant în jurul lui.

”Ah, mulțumesc...”

Am spus, și am făcut o mică plecăciune, și apoi am vorbit cu el pentru puțin.
Se pare că făcuse schimbul recent la D&G.

”Înainte de asta, și Ayu-san a venit să viziteze!”

O astfel de conversație a durat ceva timp.
După ce s-a terminat conversația, aranjamentele au fost bine făcute
Și a adunat și mi-a adus o varietate de geci de mărimea mea
Așadar, selecția de haine a fost rapid făcută.

Apoi, m-am dus în Armani și m-am uitat prin magazin dar,
Nu am putut găsi nimic bun acolo, și astfel, cumpărăturile mele s-au terminat.

Era timpul să iau masa, așadar am început să mă întorc înapoi la MGM.



Când am ajuns în hol,
Am ajuns să dau peste președintele curent și CEO a WPT-ului, Adam,
Care este de asemenea și organizatorul acestui eveniment de caritate.
Este cu mult mai tânăr decât mă așteptam.

Apoi m-am îndreptat repede spre Hotel Aria.
Am ajuns acolo, am urcat, și am sosit într-un mediu plin de viață.



”Mâncarea de aici este destul de bună,
Așadar mă gândesc că mai degrabă ți-ar place asta!!”

A spus, și am început să mâncăm la restaurantul în care Adam și-a pus efortul în a-l recomanda.
Pentru mai puțin de 3 ore, am vorbit în mare parte cu Adam acolo.
Erau și multe alte persoane dar,
Poate din cauză că vârstele noastre sunt cam aceleași,
Chiar ne-am implicat în discuție și într-o clipită
Cina era gata.



La evenimentul de caritate din ziua următoare,
Toți banii din premiu vor fi donați către Fundația Tiger Woods, așadar
Jucătorii de poker de top și celebritățile care iubesc poker-ul
Din toată lumea se vor aduna aici.



Mă întreb ce fel de petrecere va fi mâine.
Abia o aștept.

Chiar și așa, oboseala de la fusul orar este oribilă...
În mod normal sunt deja obosit, așa că nu prea mă deranjează.
Dar dintr-un anumit motiv, de data aceasta, mă simt amețit.

Cu această oboseală,
Presupun că șederea mea în Vegas va trece într-o clipită.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!