luni, 9 iulie 2018

Gackt blog – 2 iunie 2017


Participând pe albumul cover Dorikamu

În aceste câteva zile,
Din cauză că nu am destul timp,
Nu am libertate să scriu pe blogul meu deloc.

Ei bine,
Este ceva ce fac cu un moft, dar
A devenit jurnalul meu personal
Unde pot înțelege ce fel de viață am dus
Și ce am simțit în trecut și ce mi-a motivat mișcările
Când citesc ceea ce am scris câțiva ani mai târziu.
Voi scrie în fiecare zi.



În aceste câteva zile
Am tot făcut înregistrări și repetiții.
Dacă pot termina asta, atunci vin repetițiile de dans,
Și apoi merg acasă și exersez la instrumente, asta este rutina ce s-a tot întâmplat.
Exersez de la 5 dimineața până la 6,
Am sentimentul că am parte doar de 2 ore de somn.




Ei bine,
Dacă mă întrebați dacă este greu sau nu,
Presupun că corpul meu este probabil obosit, dar
Poate din cauză că țin post,
În mod surprinzător, corpul meu se mișcă comfortabil.

Când am urcat pe cântar, am aflat că am pierdut 4kg în 4 zile.
În cele din urmă am atins 67kg.
Procentajul meu de grăsime din corp este în jur de 7%, dar
Pot simți asta clar, pierzând din greutate folosind această metodă,
Nu este grăsimea, ci mușchii corpului care scad brusc.


Îmi pot controla liber forma corpului meu.
În acești 10 ani, mi-am schimbat forma corpului meu pentru a se potrivi unor varietăți de roluri, dar
Cea mai grea nu este să scazi în mărime,
Ci să crești într-una mai mare.

Presupun că majoritatea femeilor din jurul lumii
Folosesc cuvântul ”dietă” și se îngrijorează în legătură cu asta, dar
Dacă mă întrebi pe mine, a-ți controla greutatea corpului și așa mai departe
Este doar despre management zilnic.

A scădea în mărime, atât timp cât știi metoda, în jur de 10 zile până la 2 săptămâni,
Poți pierde chiar și în jur de 10kg, dar
Durează de trei ori mai mult să construiești 10kg de mușchi
Și va dura cam în jur de 2 luni să crești în mărime.

Durează mai mult timp decât de aștepți.
Ei bine,
Mai departe, este o nouă tematică.

Această mașinărie TANITA este destul de veche.
Am cumpărat câteva noi, dar
Chiar nu pot să arunc lucrurile care îmi plac.
Ar fi plăcut dacă aș putea găsi un cântar bun pentru grăsimea corpului.



Ei bine atunci,
Știrea a fost publicată, așadar,
Voi participa în albumul-cover pentru Dorikamu (Dreams Come True):
Are loc în același timp
Cu programul de înregistrări pentru alte lucruri, dar
Promit că va fi o lucrare excepțional de splendidă.


Desigur,
Fanii mei cu siguranță vor fi interesați de asta, dar
Cred că cei care chiar iubesc Dorikamu
Vor fi interesați de asemenea.

Întrebarea este dacă pot sau nu spune multe despre asta, dar totuși,
În timp ce am păstrat stilul muzical plăcut a melodiei originale,
Am încercat să o fac într-un asemenea mod de parcă descrie
O situație care apare înaintea ochilor tăi, așadar aș dori să o așteptați cu nerăbdare.

”Cine cântă?”

Ar putea fi o întrebare pe care să o aveți, dar
Este toată cântată de către mine, GACKT.
Cred că înregistrarea mea este de asemenea valabilă online.


Așteptați-o.

Ei bine,
De aici încolo, sunt din nou repetiții.
Presupun că se va termina iar dimineața.

Atunci, mă îndrept către repetiție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!